Gå til innhold

Har dere vært på julebord?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på julebord med hele jobben i går, ikke julemat. Skal på nytt julebord om to uker med avdelingen, med julemat. Jeg er ikke super-begeistret for typisk norsk julemat, så jeg synes det er fint at ikke begge julebordene kjører full julemat-pakke 

Anonymkode: 1aa78...f76

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.11.2022 den 16.12):

Jobben har ikveld. Jeg skal ikke i vei da jeg ikke har råd. Julebordet er på en restaurant med kjøttbuffe til over 500kr.

Anonymkode: 42f03...070

Er det vanlig å måtte betale selv? Når jeg jobbet i barnehage så hadde vi det på restaurant,men middag og dessert fikk vi gratis.

Anonymkode: f289a...f9c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det vanlig å måtte betale selv? Når jeg jobbet i barnehage så hadde vi det på restaurant,men middag og dessert fikk vi gratis.

Det er i alle fall ikke uvanlig. Ikke alle arbeidsplasser som har penger til å betale for julebord for ansatte. Vi får en enkel førjulslunsj med en eller annen type "smørbrød" på pauserommet til jul. Skal vi ha julebord utenom det, betaler og organiserer vi det selv. 

Anonymkode: 346cf...cef

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja kommunen har ikke råd til å spandere

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja kommunen har ikke råd til å spandere

Her var vi først på revy betalt av jobben ,å etterpå middag med dessert som også var gratis for oss. Var visst heldig med den jobben. Vi hadde også julelunsj en dag iløpet av Desember som også selvfølgelig var gratis.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Her var vi først på revy betalt av jobben ,å etterpå middag med dessert som også var gratis for oss. Var visst heldig med den jobben. Vi hadde også julelunsj en dag iløpet av Desember som også selvfølgelig var gratis.

Vi får en baguette til julelunsj....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...