Gå til innhold

Gatelys lyser ikke

Anbefalte innlegg

Hei

Her jeg bor et det to gatelys som ikke virker. Den ene har ikke virket på over to år og den andre sloknet på onsdag. Det hjelper ikke å ringe komunen for de sier at det er ikke deres problem. Vi har visstnok noen her som er ansvarlig for boligfeltet men jeg aner ikke hvem det er og den personen bryr seg heller ikke tenker jeg, siden det ene gatelyset ikke har virket på over to år. 

Jeg synes det er så uhyggelig når det er mørkt og jeg skal ut med hunden, det er veldig mørkt der hvor de lysene ikke virker. Mine venner som kommer på besøk synes også det er uhyggelig og ser ikke koselig ut når det er noen lys som ikke virker. Lurer på hva som har skjedd.  Det ser lite koselig ut når flere gatelys i et boligfelt ikke virker.

Kan dere vær så snill komme med råd til meg om hvor jeg kan henvende meg? Hvordan skal jeg gå frem? Jeg blir evig takknemlig.

Anonymkode: 4dcb5...e6b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435962-gatelys-lyser-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikke er kommunal veg må du mase på de som eier den private vegen.

Regner med dere på feltet da har et borettslag eller velforening? Du må bare mase, og få gjerne med deg noen naboer på å mase også. Om det er en privat veg og dere betaler inn for vedlikehold, brøyting osv må det tas tak i av de som styrer pengesekken.

Anonymkode: 68e50...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...