Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #51 Skrevet 26. november 2022 Hvis du legger 24 forskjellige ting i blanke ziplockposer da? 🙂. Prøver bare å hjelpe 🙂, gutten min er også til utredning. Eller mynter oppi posene, 8, 10 kroninger , 8, 20 kroninger og 8, 5 kroninger, blir vel akkurat 300, så kan han spare, eller bruke 🙂. Anonymkode: d939c...452
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #52 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Hvis du legger 24 forskjellige ting i blanke ziplockposer da? 🙂. Prøver bare å hjelpe 🙂, gutten min er også til utredning. Eller mynter oppi posene, 8, 10 kroninger , 8, 20 kroninger og 8, 5 kroninger, blir vel akkurat 300, så kan han spare, eller bruke 🙂. Anonymkode: d939c...452 Usikker, men kan høre med han. Jar foreslått at han kan bli med i butikken og velge 24 ting selv, men han mener at han ikke trenger 24 ting av ting han ikke trenger. Han trenger ikke penger heller, for han bruker de ikke. Jeg har foreslått at han hver dag skal få et hint om hva han får til jul i kalender. Og så på julaften får han det jeg har hintet til. Han har lovet å tenke på saken, men er usikker på om jeg klarer å finne på 23 hint uten at han avslører hva jeg hinter til… Anonymkode: e20f4...3a9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #53 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Usikker, men kan høre med han. Jar foreslått at han kan bli med i butikken og velge 24 ting selv, men han mener at han ikke trenger 24 ting av ting han ikke trenger. Han trenger ikke penger heller, for han bruker de ikke. Jeg har foreslått at han hver dag skal få et hint om hva han får til jul i kalender. Og så på julaften får han det jeg har hintet til. Han har lovet å tenke på saken, men er usikker på om jeg klarer å finne på 23 hint uten at han avslører hva jeg hinter til… Anonymkode: e20f4...3a9 Hva med å gi ham en bunke med 24 julekort den første dagen og så avtaler dere at dere hver dag skal sette dere ned å skrive en hyggelig hilsen til noen? Han slipper å få overraskelser og ting han ikke er interessert i. Han får gjøre det samme hver dag og han får gjøre noe hyggelig for mange. Anonymkode: faa02...131
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #54 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hva med å gi ham en bunke med 24 julekort den første dagen og så avtaler dere at dere hver dag skal sette dere ned å skrive en hyggelig hilsen til noen? Han slipper å få overraskelser og ting han ikke er interessert i. Han får gjøre det samme hver dag og han får gjøre noe hyggelig for mange. Anonymkode: faa02...131 Godt forslag. Men han har nok ikke interesse av det. Han ville skrevet det samme til alle «du er snill». Det er det fine han sier til alle.. Anonymkode: e20f4...3a9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #55 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hva med å gi ham en bunke med 24 julekort den første dagen og så avtaler dere at dere hver dag skal sette dere ned å skrive en hyggelig hilsen til noen? Han slipper å få overraskelser og ting han ikke er interessert i. Han får gjøre det samme hver dag og han får gjøre noe hyggelig for mange. Anonymkode: faa02...131 Dette synes jeg var et kjempe fint forslag. Så blir det et kort til nær og fjern der det står "Du er snill. God jul." Spenningen blir hvem dere skal sende til den dagen. Så blir Senda mer spenningen om han får svar. For å sikre det kan du avtale med noen at de sender svar. Kanskje sender han brev til barnehagen han gikk i, til favoritt butikken sin etc. Anonymkode: 94a88...100
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #56 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nei, pakker hver dag er feil. Man får gaver på julaften og til bursdag. Til jul i år ønsker han seg keeperhansker, fotball og ballpumpe… Det er alt. Alt annet han får vil han dessverre ikke vise inerresse for. Han har spart 20 000 av penger han har fått til jul og bursdag de siste 7-8 årene. Han aner ikke hva han skal bruke det på. Han er en minimalist. Han liker ikke godteri og brus heller Anonymkode: e20f4...3a9 Kan han ikke få 24 små håndskrevne lapper da, med ting som «pepperkakebaking», «i dag kan du velge middag», komplimenter som «du gir gode klemmer», «se en julefilm sammen», «spille fifa sammen» osv. Han kan se på alle lappene. Ingen overraskelser, han vet hva som kommer, og kan planlegge fremover, men får fine opplevelser OG forutsigbarhet… Anonymkode: 947e6...07f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #57 Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Godt forslag. Men han har nok ikke interesse av det. Han ville skrevet det samme til alle «du er snill». Det er det fine han sier til alle.. Anonymkode: e20f4...3a9 Er ikke det fint da? Hver person skal jo bare lese et kort. Da gjør det ikke noe om det står det samme på alle. Anonymkode: faa02...131
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #58 Skrevet 26. november 2022 Her snakker vi I-lands problem, autist eller ei🥴 Anonymkode: 2de19...64e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #59 Skrevet 27. november 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er ikke det fint da? Hver person skal jo bare lese et kort. Da gjør det ikke noe om det står det samme på alle. Anonymkode: faa02...131 Det er fint, men han synes det er kjedelig, og da er det feil Anonym bruker skrev (4 timer siden): Her snakker vi I-lands problem, autist eller ei🥴 Anonymkode: 2de19...64e Ja. Jeg bor i et I-land. De problemene jeg møtet på er ofte forbundet med det. Hadde det ikke vært merkelig om jeg hadde hatt et U-landsproblem når jeg bor i Norge? Anonymkode: e20f4...3a9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #60 Skrevet 27. november 2022 Viss han ikke er fornøyd med noen av alle forslagene som er kommet, så synes jeg du skal droppe kalender til han. Det er for han kalenderen evt skal være, ikke fordi du som mor vil ha det likt mellom barna. Han vil ikke ha pakke, vil vite hva som er oppi og vil ha det forutsigbart. Da kan du enten pakke ting inn i plastposer, så han ser hva som er oppi alle, men åpner en hver dag for tellingen sin del, eller du kan legge puslespill/biter i en kurv og la han henge opp/ta ned for tellingen sin del. Anonymkode: 6a6ec...316
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #61 Skrevet 27. november 2022 Hva med å lage lapper med sitater og hendelser fra fotballverdenen? Kanskje noen quiz-spørsmål som hvem som scoret det og det målet, hva heter midtstopperen på et gitt lag, hvem vant VM i 2010 etc? Anonymkode: 146a9...df3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #62 Skrevet 27. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva med å lage lapper med sitater og hendelser fra fotballverdenen? Kanskje noen quiz-spørsmål som hvem som scoret det og det målet, hva heter midtstopperen på et gitt lag, hvem vant VM i 2010 etc? Anonymkode: 146a9...df3 God ide! Han elsker jo fakta. Anonymkode: e20f4...3a9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #63 Skrevet 27. november 2022 Anonym bruker skrev (På 26.11.2022 den 9.22): Lag en rydde og vaskekalender. 24 lapper med oppgaver som skal være ferdige før jul. - vaske kjøkkenskap - pusse sølv Rydde boden Vaske veggene på adet osv Anonymkode: faa02...131 Hallo. Stakkars gutt. Anonymkode: bf96e...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå