Gå til innhold

Datteren min sin kontaktlærer la meg til på Facebook

Anbefalte innlegg

Og jeg lurer på om det var ved en feil 😬. Hva gjør jeg? Hvis han trykker på angre, går forespørselen vekk straks? Litt awkward dette her. Når det er sagt er det ikke noe problem for meg å være venner med han på Facebook, men jeg tror egentlig ikke han vil det 🤔

Anonymkode: eb522...0b4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg lurer på om det var ved en feil 😬. Hva gjør jeg? Hvis han trykker på angre, går forespørselen vekk straks? Litt awkward dette her. Når det er sagt er det ikke noe problem for meg å være venner med han på Facebook, men jeg tror egentlig ikke han vil det 🤔

Det er ikke sånn at du MÅ svare på forespørselen med en gang

Anonymkode: 10fa5...df3

Det kan godt være at det er feil. Jeg kom i vanvare borti knappen for å sende forespørsel til kontaktlæren til ene ungen min og fant ikke ut hvordan jeg skulle angre, så jeg sendte melding på Messenger og forklarte hva som hadde skjedd. Bare la være å akseptere, du.

Anonymkode: 02f76...674

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han vil vel lære deg norsk. 

Anonymkode: e1c3f...f7c

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er ikke så veldig merkelig kanskje å ha kontaktlærer som venn på fb?

Her er det grupper på fb for klassene og kontaktlærer er også medlem der.

Anonymkode: 54840...c29

Jo, det er merkelig. Det burde absolutt gå en grense der. At man er medlem i samme gruppe er ikke dermed sagt at man trenger å være venner... 

Anonymkode: 1d4da...75c

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Er ikke så veldig merkelig kanskje å ha kontaktlærer som venn på fb?

Her er det grupper på fb for klassene og kontaktlærer er også medlem der.

Anonymkode: 54840...c29

Jo, det er spesielt med mindre man er venner IRL uansett. 

Grupper blir noe annet. Jeg har gruppe på FB med mine kontaktelever (vgs), men er ikke venn med dem. Dvs. jeg må være venn med én av dem i akkurat mange nok minutter til å legge til vedkommende, og så slette det igjen, så legger den eleven til resten av klassen. Det er veldig greit å skille mellom jobb og fritid der man kan, også for lærere.

Anonymkode: 02f76...674

Jeg har blitt lagt til som venn og også lagt til andre ved feiltakelse. Dette skjer spesielt dersom man scroller på mobilen. Så det kan godt være at lærer har lagt deg til uten å være klar over det selv. 

Anonymkode: c6d53...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...