Gå til innhold

Ser dere julefilmer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sender julefilmer hver dag på kanal 6 og jeg er allerede begynt. Koselig 🎅🏻 Selvom vi ikke har bikket desember. 

Anonymkode: 9226e...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, venter alltid til desember. Føler også at de gode julefilmene vises da, og ikke de elendige som går nå :P

Anonymkode: 7c281...0f2

Skrevet

Æsj nei, ikke før 24. foretrekker å se julefilmer den 24. og i romjula. Ikke før eller etterpå

Anonymkode: 830eb...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Æsj nei, ikke før 24. foretrekker å se julefilmer den 24. og i romjula. Ikke før eller etterpå

Altså 24. desember ;) :)

Skrevet

Mellomdagene er tid for julefilmer. 

Anonymkode: 46a5f...9f8

Skrevet

Ikke før 1. søndag i advent eller 1.desember (det som kommer først).

Gleder meg veldig til å starte, da :D

Anonymkode: b8d57...0ce

Skrevet

Jeg liker ikke de julefilmene så godt for alle er jo så like. Det ender alltid opp med at de som kranglet i begynnelsen av filmen blir ett par.

Jeg er begynt å se julefilmer men ser da mine favoritter istedenfor det som går på tv.

Anonymkode: cf51d...c4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Altså 24. desember ;) :)

Jøss! Ser dere virkelig på tv den dagen? Her er julaften familietid der vi snakker sammen.

Anonymkode: cf51d...c4f

Skrevet

Ja jeg ser på. Hver søndags kveld går jeg over uka og setter de på opptak de jeg vil se. De første ukene var det mange jeg ikke hadde sett før og som også var veldig nye, så litt gøy. Tar ikke sjangsen på å håpe de kommer igjen i desember. Ikke er det plass til å lagre ting så lenge på tv heller, både meg og ungene tar opp det vi vil se siden vi sjeldent kan se når det vår på tv. 

Egentlig syns jeg det er for tidlig, men nå sitter jeg og strikker julegaver mens eldste sitter og pakker inn julegaver på kjøkkenbordet (noe som egentlig betyr hele kjøkkenet og stua. Det ser ut som ett bombenedslag, men helt greit hukoser seg når hun er syk og ikke orker noe serlig. Da skal hu få lov å ha det kaos og kose seg. Lærer seg mye nytt, klipper, limer og styrer) 

Anonymkode: 60965...3d8

Skrevet

Jeg har sett flere allerede🎄🎅 Mange på Netflix.        Har også begynt og spille julesanger

Anonymkode: a5877...5d4

Skrevet

Ser ikke på før i desember.

Anonymkode: 3bee6...a62

Skrevet

Julemusikk unner jeg meg fra 1. desember. Julefilmer venter jeg fint til jul med. Romjula er fin til julefilmer. 

Anonymkode: f8750...27e

Skrevet

Ja. For når jula er der har jeg erfart at strømmetjenestene er "ferdig" med julefilmer. Vi har noen år gått glipp av ønsket utgave av "et juleeventyr",- The Grinch, The Holiday og andre, da de er tatt ut av strømmelista. Ikke alltid det passer å se de når de går på TV, og de er ikke så viktig at vi gidder ta de opp og sende  når de passer. Går jo alltids noen vi vil se, så ikke krise.   Jul I Flåklypa sendes siste gang 11.desember i år f.eks. Den blir det i helga :) 

Anonymkode: 8b000...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

De sender julefilmer hver dag på kanal 6 og jeg er allerede begynt. Koselig 🎅🏻 Selvom vi ikke har bikket desember. 

Venter på at kanal Fem skal begynne med julefilmer, da skal jeg se. Men de som går på tv 6 er så dårlige at jeg bare blir irritert.

Anonymkode: 62952...432

Skrevet

Nei. Det er embargo på julefilm og julemusikk til 1. desember. Man har forøvrig godt av å vente. Umiddelbar behovstilfredsstillelse gir ikke brukelige mennesker i trange tider.

Skrevet
sug lut skrev (7 minutter siden):

Nei. Det er embargo på julefilm og julemusikk til 1. desember. Man har forøvrig godt av å vente. Umiddelbar behovstilfredsstillelse gir ikke brukelige mennesker i trange tider.

Dette! Jeg blir litt oppgitt over at mange glemmer gleden av forventning. Å vente og glede seg er en mangelvare i dagens samfunn hvor behovet for akutt tilfredsstillelse er overveldende. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (43 minutter siden):

Dette! Jeg blir litt oppgitt over at mange glemmer gleden av forventning. Å vente og glede seg er en mangelvare i dagens samfunn hvor behovet for akutt tilfredsstillelse er overveldende. 

Huff ja forventningene blir ødelagte hvis man begynner å se julefilmer 1 uke for tidlig... 

Anonymkode: 1c224...7fb

Skrevet

Har ikke bakt, ikke pyntet til jul, ikke smakt verken julebrus eller annet som minnet om jul. Eneste er det med julefilm. Så gleden og forventninger har jeg/vi. 

Skrevet

Julefilmer ser vi i jula

Anonymkode: 3ec73...8e7

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

sett noen :)

Anonymkode: 5844f...734

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Nei. Her er det ikke snev av jul før enten 1 desember eller første søndag i advent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...