Gå til innhold

Morsom podkast?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Trenger tips til en morsom podkast. Hørt på så mye seriøst, nå vil jeg høre på noe som får meg til å le 🤞😁

Anonymkode: f461a...11a

Misjonen med Atle Antonsen og Johann Golden😆 

Friminutt med Herman Flesvig og Mikkel Niva. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Misjonen var ukas høydepunkt her. Men nå har jo denne latterlige stormen i vannglass ødelagt for den podcasten😭

Anonymkode: 6fe2b...bd7

Storm i vannglass er riktig. Kan jo høre på den for det, det er jo fortsatt morsomt. 

Anonymkode: 3862c...53b

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Storm i vannglass er riktig. Kan jo høre på den for det, det er jo fortsatt morsomt. 

Atle har jo tatt pause, så frykter det ikke blir noe mer. Episoden forrige uke med vikar var bare tam og kjedelig. Gidder ikke høre noe mer om Atle er ute. (Jeg har antagelig hørt ALLE, så gamle episoder er ikke et alternativ). 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Atle har jo tatt pause, så frykter det ikke blir noe mer. Episoden forrige uke med vikar var bare tam og kjedelig. Gidder ikke høre noe mer om Atle er ute. (Jeg har antagelig hørt ALLE, så gamle episoder er ikke et alternativ). 

Ja, det skjønner jeg. Jeg begynte fra begynnelsen for et år siden, er ikke halveis engang. Hører på vei til og fra jobb. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Blir ikke det samme uten Atle. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...