Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg vil ha varmepumpe, mannen nekter. Han sier han blir så tett av de. Stemmer det? Vi har kun vedfyring, jeg er lei av å våkne til kaldt hus, at vi kommer hjem fra skule/jobb til kaldt hus....iskalde soverom fordi dørene til romma må stå igjen slik at stua kan være varm (vi har åpen løsning opp til loft). Han sa at hvis jeg kjøper varmepumpe, så flyttet han ut.. Anonymkode: 6046d...f53
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Tett av varme pumpe?🧐tett fra før han der tror jeg🙈. Anonymkode: ce988...423
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Det blir dårligere inneklima av vedfyring. Tørr luft, og mye søppel og partikler, pluss alt av insekter, midd og sopp som er i veden. Varmepumper renser lufta med filtre, fjerner litt støv. Så sant han ikke sitter i trekk fra den så burde ikke den påvirke hvor tett han er. Anonymkode: 8cc68...25d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Hva med å skaffe vanlige elektriske panelovner? Jeg hadde flyttet ut hvis vedfyring fra 1 vedovn var eneste varmekilde i huset. Anonymkode: 8d9dc...76a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Hva med å fyre opp i ovnen når dere legger dere. Da er det ikke så kald når dere står opp. Anonymkode: e26e0...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå