Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Sminkedukke, smykker, øredobber, perler. Anonymkode: 350a5...e47
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Spør 4 åringen? Masse fint i disse reklamekatalogene. 😊😊 Anonymkode: 5fba6...b05
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Spør 4 åringen? Masse fint i disse reklamekatalogene. 😊😊 Anonymkode: 5fba6...b05 Hun bor ikke her og jeg ville overraske henne Anonymkode: ec4bc...674
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun bor ikke her og jeg ville overraske henne Anonymkode: ec4bc...674 Det er faktisk veldig vanskelig å si når man ikke vet hva hun liker. Da min var på den alderen elsket hun Brannmann Sam leker, det finnes biler, båter, massevis av forskjellige figurer og en hel brannstasjon. Det er ikke sikkert det ville slått an blant alle andre. Jeg tror de fleste fireåringer liker små figurer sånn generelt, så om du kikker i en lekebutikk finner du sikkert noe fint. Anonymkode: 6b98c...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå