Gå til innhold

Hva er i gavekalenderen i år?

Anbefalte innlegg

Og kjønn/alder?

Her får 16-årig datter julepysjen (tradisjon) første dag, og deretter treningssokker, hårstrikker, hårklemme, tørrshampo, magneter, en pepperkakeform, en motivkjevle, fin såpe, hårprodukter, nissesjokolade, bakedag og litt til (som jeg har glemt fordi det er pakket inn).

Anonymkode: 07788...9ae

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435854-hva-er-i-gavekalenderen-i-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 år. Får badebombe, ansiktsmasker, tørrsjampo, flaxlodd, marsipangris, sminke, julesokker, pluss diverse greier jeg ikke husker. 
For ordens skyld, hun tjener sine egne penger nå, så i år har hun laget kalender til meg også 😁

Anonymkode: f8c49...656

Annonse

6 år,elsker å få ting som er pakket inn 😊

Sjokoladekalender til 10 kroner i 1, Godteri på lørdager, popcorn eller chips på fredager, biletter til jul i kongeparken, nisseklær, sokker, julepysj, forkle, kjevle, julegenser, badebombe, Pepperkakeform, sprettball, klinkekuler, klemmefigur, slimfigur, liten bamse, Yatzy, stigespill og såpebobler. 

Anonymkode: 243eb...41f

Småjentene får ting som badebomber, små malebøker, hårstrikker/klemmer, innimellom godis. Tenåringsjenta får litt sminke, ansiktsmasker, øredobber, godis. Tenåringsgutten får flaxlodd, deo, hårvoks, julesokker, godis. Alle får julekuler(til juletreet) den dagen vi skal pynte treet. 

Anonymkode: 68d7a...c2b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

18 åringen har julekalender fra rituals, 15 åringen får penger og 9 åringen har fra roblox

Anonymkode: ab75e...792

Hvor mye penger får 15 åringen og hvordan pakker dere det inn? 😅

Anonymkode: 6748b...0b3

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ikke meg du spør, men da det var aktuelt her var det en tjuekroning pr dag.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

6 år,elsker å få ting som er pakket inn 😊

Sjokoladekalender til 10 kroner i 1, Godteri på lørdager, popcorn eller chips på fredager, biletter til jul i kongeparken, nisseklær, sokker, julepysj, forkle, kjevle, julegenser, badebombe, Pepperkakeform, sprettball, klinkekuler, klemmefigur, slimfigur, liten bamse, Yatzy, stigespill og såpebobler. 

Anonymkode: 243eb...41f

Kalender i kalenderen??

Anonymkode: 9d1d0...01a

Annonse

TinaK 1990 skrev (4 timer siden):

Her får de småting som en twist, en nissesjokolade, et flaxlodd, deodorant, kortstokk, bakedag, en morsom pepperkakefigur, tyggis mm

Gutter, 12 og 15 år

Kan jeg spørre hva mer? 

Anonymkode: 81eb9...a34

17åringen får 12par raggsokker, hu får en annen hver dag. Mormor lager kalender og hørte at hu ifjor hadde kjent på kalenderen før hu gikk på badet for å se om det var nye sokker. For var det sokker måtte de brukes. En strikkegal mormor som etter 15 år endelig fikk to barnebarn som likte strikka ting, så nå tar det litt av. (Og mormor må lage kalender til alle fem barnebarn, helt utelukket at jeg eller min søster lager. Bra de ikke vet vi kjøper ting til den) 

19åringen får endel perler og hobbyting vet jeg. Husker jeg har kjøpt noe strikk, men kom ikke på noe annet når jeg hang den opp her om dagen. 

Anonymkode: 2efbc...e26

til jente 15 år

*Kakaopose og mini marshmallows i et par pakker
*kakao «bombe»

*julesokker

*mini nutella (til en skive)

*badebomber

*deodorant

*dusjsåpe

*lipsyl

*juletrekule

*mini chipsposer

*mini bokser med frokostblanding

*tannkost, tannkrem og tyggis i en pakke

*sjokoladenisse

*flaxlodd

*reflex

Anonymkode: c3803...ba3

2 gutter på 6 og 8 år;

3 filmkvelder med julefilm og popcorn   tannbørste og tannkrem                         pepperkakeform den dagen vi skal bake pepperkaker,

Nonstop og seigmenn den dagen pepperkakehuset skal settes sammen

Bytur til julemarkedet 

Julepynt til rommet sitt 

Sokker 

Vannpistol

Diverse andre bakedager

Anonymkode: f6373...bc8

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Han får 500 kroner 1 desember 😅 han selv som har valgt og han hadde dødd av skam om jeg hadde pakka det inn

Anonymkode: ab75e...792

On 11/22/2022 at 9:43 AM, Anonym bruker said:

Og kjønn/alder?

Her får 16-årig datter julepysjen (tradisjon) første dag, og deretter treningssokker, hårstrikker, hårklemme, tørrshampo, magneter, en pepperkakeform, en motivkjevle, fin såpe, hårprodukter, nissesjokolade, bakedag og litt til (som jeg har glemt fordi det er pakket inn).

gutt snart 10, får pakke 4 dager og aktivitets kalender

Anonymkode: 48308...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...