Gå til innhold

Min kollega fylte sin kaffekopp med kakao og ga til meg

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at han fylte på kakao i en kopp han har drukket fra i 2, og en halv uke, og vasket bare i litt vann før han ga meg. Kan jeg få noe bakterien eller sykdom av det? Jeg vet at han har en tannkjøtt sykdom som jeg ikke vet er smittsom. Synes det er ganske respektløst for å være ærlig. Og jeg er gravid. Ønsker selv å velge hvem jeg deler drikke med. 

Anonymkode: 4e05e...863

Fortsetter under...

Annonse

Jeg satt å drakk hele kakaoen, hvor min kollega plutselig sier du vet han har drukket fra samme kopp hele uken. Jeg spurte da pent. Hvem sin kopp dette er. Han sa det er min. Skylte den i litt vann. Da ble jeg irritert inni meg. Jeg vil gjerne få bestemme om jeg skal dele drikke med noen.

Æsj, jeg bruker ikke samme kopp to ganger hjemme engang hvis den har stått litt. Hadde spydd av andre sin to uker gamle uvaskede kopp. For å bare skylle i litt vann er ikke å vaske.

Vanvityig respektløst og ganske slemt å gjøre noe slikt 🤮

Anonymkode: 11bde...8b1

Jobber dere i en værnet bedrift? Er vel ingen normale mennesker som gjør slik?

Gir fra seg møkkete kaffekopp og ler av at kollegaen uvitende drikker den opp. Øya mine brenner av å lese sånt tull. 

Anonymkode: ebe5b...bd5

Anonym bruker skrev (På 22.11.2022 den 10.33):

Hvorfor tok du den i mot? Øv deg på å sette grenser. 

Jeg hadde ledd litt og sagt at jeg foretrekker ren kopp. Eller sagt at jeg ikke ville ha kakao akkurat da

Anonymkode: 73225...bc1

Jeg visste ikke at den var skitten. Som jeg skrev min kollega påpekte det. 

Anonym bruker skrev (På 22.11.2022 den 11.42):

Jobber dere i en værnet bedrift? Er vel ingen normale mennesker som gjør slik?

Gir fra seg møkkete kaffekopp og ler av at kollegaen uvitende drikker den opp. Øya mine brenner av å lese sånt tull. 

Anonymkode: ebe5b...bd5

Ja jeg hadde diaré i to dager, fikk akutt vondt i magen samme kveld. Sterke smerter øverst i mellomgulvet, og sliter med sureoppstøtt etterpå. Han er fra utlandet så skal teste meg for helliobaktor nå for sikkerhetsskyld. Jeg er i tillegg 6 mnd gravid. Så for alle som bare med glede drikker koppen til alle så vil jeg gjerne ha noe jeg skulle sagt. I hvertfall når han har bakterier i kroppen som jeg ikke vil ha inn i min. Han sliter også med bakterier i tannkjøtt som jeg vet han har stått lenge på antibiotika for. Vet ikke om dette er borte. 

Anonym bruker skrev (På 22.11.2022 den 10.33):

Hvorfor tok du den i mot? Øv deg på å sette grenser. 

Jeg hadde ledd litt og sagt at jeg foretrekker ren kopp. Eller sagt at jeg ikke ville ha kakao akkurat da

Anonymkode: 73225...bc1

Han bestilte kakao fra bensinstasjon så trodde han tok med seg en ren kopp fordi han var snill. Men han hadde sånn avtale med bensinstasjon som han fylte koppen sin med. Og skylte. Ikke spør meg om du skal kjøpe til meg også fyller du en skitten kopp for å spare penger. Da hadde jeg selvfølgelig takket nei. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...