Anonym bruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Noen som har erfaring/tips? Daterren min ønsker rettetang, men rettebørste sliter vel mindre på håret kanskje? Anonymkode: 431df...e63
Anonym bruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Du får langt fra samme effekten, så om hun ønsker seg rettetang blir nok børste litt skuffende altså. Kjøp varmespray og la henne styre på. Det er bare hår, og det er nå mens de er unge de skal prøve seg frem med forskjellige stiler osv så de kan finne sin egen. Jeg personlig synes det er mye finere med litt fall og liv i håret enn pinne rett, men det må jo datteren min finne ut av selv. Hun retter det når hun vil pynte seg. Anonymkode: 049b6...11a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du får langt fra samme effekten, så om hun ønsker seg rettetang blir nok børste litt skuffende altså. Kjøp varmespray og la henne styre på. Det er bare hår, og det er nå mens de er unge de skal prøve seg frem med forskjellige stiler osv så de kan finne sin egen. Jeg personlig synes det er mye finere med litt fall og liv i håret enn pinne rett, men det må jo datteren min finne ut av selv. Hun retter det når hun vil pynte seg. Anonymkode: 049b6...11a Hei, er igrunn enig der altså. Datteren min hater derimot når håret ikke legger seg slik hun vil. Anonymkode: 431df...e63
Anonym bruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Jeg har rettebørste og rettetang. 2 helt forskjellige ting. Rettebørste er som å gre det bare, samler håret litt, men rettetang er best. Bruk varmebeskyttende. Rettetang kan man lage bølger med også. Anonymkode: 0b1e4...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå