Anonym bruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Våknet slik i går. Utviklet seg til litt blemmer i dag. Ingen av barna er syke. Det kan vel ikke være noe insekter nå? Anonymkode: ef9aa...4c0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Ligner på elveblest? Klør det? Har du allergi? Anonymkode: 7497d...4ab
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Hvorfor tror du det er virus? Anonymkode: bd4d3...34d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Helvetesild? Anonymkode: 58f7f...ee2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Veggdyr eventuelt? Anonymkode: 7497d...4ab
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Helvetesild? Anonymkode: 58f7f...ee2 Jepp. Fikk så smerter. Dro til lege i går. Visste ikke det kunne gi nervesmerter. Helt vanvittig vondt. Anonymkode: ef9aa...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvorfor tror du det er virus? Anonymkode: bd4d3...34d Fordi det ikke er årstid for insekter nå. Alternativet er jo veggdyr men slike bitt skal ikke gi blemmer. Viste seg å være helvetesild da. Om dere mistenker det, (ser ut som elveblest men det er blemmer og man føler man har vondt i den kroppsdelen utslett er) så kom dere til legen. Viktig å starte tidlig med medisin. Trodde først jeg hadde slått ryggen siden jeg var så stiv og øm i ryggen. Anonymkode: ef9aa...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Fordi det ikke er årstid for insekter nå. Alternativet er jo veggdyr men slike bitt skal ikke gi blemmer. Viste seg å være helvetesild da. Om dere mistenker det, (ser ut som elveblest men det er blemmer og man føler man har vondt i den kroppsdelen utslett er) så kom dere til legen. Viktig å starte tidlig med medisin. Trodde først jeg hadde slått ryggen siden jeg var så stiv og øm i ryggen. Anonymkode: ef9aa...4c0 Man kan få utslett av andre ting enn virus og insekter altså Anonymkode: bd4d3...34d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Man kan få utslett av andre ting enn virus og insekter altså Anonymkode: bd4d3...34d Utslett ja. Utslett med blemmer er mer sjelden. Skjønner egentlig ikke hvorfor du gidder diskutere dette. Jeg spurte fordi det sto mellom de to. Viste seg nå å være virus så da var ikke magefølelsen så gæli. Din argumentasjon trengs da ikke her. 😊 Anonymkode: ef9aa...4c0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Utslett ja. Utslett med blemmer er mer sjelden. Skjønner egentlig ikke hvorfor du gidder diskutere dette. Jeg spurte fordi det sto mellom de to. Viste seg nå å være virus så da var ikke magefølelsen så gæli. Din argumentasjon trengs da ikke her. 😊 Anonymkode: ef9aa...4c0 Sto jo ikke mellom de 2. Herregud Anonymkode: bd4d3...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå