Gå til innhold

Hvilken håndkrem bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne kjøpt meg ny håndkrem, men den jeg har hatt sist (Biotherm) synes jeg er litt for parfymert. Derfor lurer jeg på hvilken du bruker, og om du kan anbefale den? ☺️

Skrevet

Cosmica er veldig god og mild.

Anonymkode: 2d8ae...1dd

Skrevet

Bruker Canoderm til hele kroppen nå om vinteren. Som håndkrem er den gull. Decubal er også veldig god. Clarins gir også silkemyke hender. 

Anonymkode: de7b5...423

Skrevet

Den som tilfeldigvis er nær når nøden er stor. Eg synes faktisk gode, gamle Atrix er bra.

Skrevet

Har dere alle tørre hender? Eller liker dere bare å være klissete? 

Anonymkode: f3c7d...fcc

Skrevet

Mentholatum sin. Selges på apotek. Einaste eg liker. Men den har sterk lukt da. 

Skrevet

Har litt forskjellig.

Atrix fikk vel best i test for et par år siden, overraskelsen var stor da de så at det var den billigste i testen ;) Den står i stuen.

På badet står Decubal sin.

På nattbordet er det en annen fra apoteket, tror det er Avene sin

Ellers har jeg Rituals også, den er veldig god til å være en sånn parfymert trend greie, ble positivt overrasket over den. Men den er jo parfymert da.

Og til deg som spør hvorfor, vi er en familie med atopisk hud, og om vinteren er vi helt avhengig av å smøre hendene.

Anonymkode: bc790...beb

Skrevet

CeraVe sin håndkrem bruker jeg. Trekker fort inn og har mye fuktighet. 

Skrevet

Liker Body Shop sin Almond Milk. Lukter godt uten å lukte parfyme, og tørker fort. 

Ellers anbefaler jeg pattekremen fra Europris for skikkelig tørre og såre hender, beste som finnes :P 

Skrevet (endret)

Den deiligste er Laura Ashley. Men det er jo en kombinasjon av at den er god for huden og lukter nydelig. Hvis du skal ha mer luktfri er Cosmica god.

Endret av sug lut
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har dere alle tørre hender? Eller liker dere bare å være klissete? 

Anonymkode: f3c7d...fcc

Jeg vasker hendene flere ganger i timen å jobb og da blir de tørre. 

Jeg bruker canoderm.

Anonymkode: 7ebd2...583

Skrevet

Jeg bruker canoderm, til det meste, også som håndkrem. 
Men pumpeflaska er litt stor å ha i veska, så der har jeg for øyeblikket cerave og loccitane håndkremer.  Begge to er gode, og trekker raskt inn. 

Anonymkode: 84aae...7df

Skrevet

Nivea sin smooth håndkrem med shea butter. Lukter ikke mye og trekker fort inn. 

Skrevet

Decubals er genial for tørre hender. Klisser ikke og gir masse fuktighet. Parfymefri. 

Skrevet

CeraVe, ingen lukt, rimelig og fungerer utrolig bra. 

Anonymkode: 2c8d3...050

Skrevet
sug lut skrev (8 timer siden):

Den deiligste er Laura Ashley. Men det er jo en kombinasjon av at den er god for huden og lukter nydelig. Hvis du skal ha mer luktfri er Cosmica god.

Finnes det forskjellige fra Laura Ashley? Jeg er på stadig jakt etter den ultimate håndkremen så denne hadde vært kjekk å prøve 😎

Anonymkode: 01cd9...95b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Finnes det forskjellige fra Laura Ashley? Jeg er på stadig jakt etter den ultimate håndkremen så denne hadde vært kjekk å prøve 😎

Anonymkode: 01cd9...95b

Jeg tror kanskje det er forskjellige dufter, blomsterdufter, men jeg får dem bare til jul så jeg husker ikke helt hva den het. Jeg tror ikke det er forskjellige kvaliteter, bare dufter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...