Gå til innhold

Hva ville du valgt? Ang rynker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Snu det. Hva vil du velge: god helse og rynker, eller tykk og rynker. De kommer på et eller annet tidspunkt uansett.

Anonymkode: 3ea86...c61

Ok. Får prøve å snu ja. Ikke lett

Anonymkode: c187d...e48

Jeg ville valgt helse - virkelig ikke et vanskelig problem!

Det er heller ikke sikkert du får mer rynker når du går ned i vekt. Det er individuelt. Hos noen kan det dessuten virke som om de får litt, men så stabiliserer det seg en stund etter vektnedgangen.

Anonymkode: d94c1...7fe

Annonse

Tror neppe du går fra fin hud til skrukkefjes. Og så kommer det ann på hvor rund du er i ansiktet. Noen er slanke i ansiktet og andre ikke. Og hud selvsagt. En kollega ble ekstremt rynkete. Men hun hadde problemhud, tørr og litt eksem. Hun var også veldig rund i ansiktet, men hun hadde endel rynker før vektnedgang også. 

Anonymkode: e1694...a0b

Anonym bruker skrev (På 20.11.2022 den 23.21):

Jeg holder på å slanke meg, er redd ansiktet og kroppen blir rynkete 🙈😢 være feit og fin hud? Eller slank og rynkete? Må ned 20 kg 

Umulig å si. Kanskje du fortsatt blir rynkefri. Greier du gå ned 20 kg er det vel verdt det pga helsa. Og blir det for ille er det bare å spise seg opp igjen 😅

Skulle gått ned 20 kg selv, men greier drt ikke. Var på vei, og da så jeg at spesielt magen min, etter tre svangerskap, nok vil bli veldig mye løs hud. Men jeg ville valgt slank uansett, pga helsa og det å finne klær som passer. Bevegelighet osv. Greier jo knapt brette med ned på et akebrett nå om jeg skal ake med unga. 

Anonymkode: 2dae3...b91

Anonym bruker skrev (På 20.11.2022 den 23.21):

Jeg holder på å slanke meg, er redd ansiktet og kroppen blir rynkete 🙈😢 være feit og fin hud? Eller slank og rynkete? Må ned 20 kg 

Jeg har gått ned 20 kilo uten at hverken kropp eller ansikt ble rynkete. Så kanskje du bør vente å se, i stedet for å bestemme deg for det på forhånd..

Anonymkode: d0013...d2c

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Umulig å si. Kanskje du fortsatt blir rynkefri. Greier du gå ned 20 kg er det vel verdt det pga helsa. Og blir det for ille er det bare å spise seg opp igjen 😅

Skulle gått ned 20 kg selv, men greier drt ikke. Var på vei, og da så jeg at spesielt magen min, etter tre svangerskap, nok vil bli veldig mye løs hud. Men jeg ville valgt slank uansett, pga helsa og det å finne klær som passer. Bevegelighet osv. Greier jo knapt brette med ned på et akebrett nå om jeg skal ake med unga. 

Anonymkode: 2dae3...b91

😅 nå lo jeg. *spise seg opp igjen*

Jeg er helt enig med deg, alt er et ork

Annonse

Jeg har gått ned 20 kilo uten at hverken kropp eller ansikt ble rynkete. Så kanskje du bør vente å se, i stedet for å bestemme deg for det på forhånd..

Ja, kan jo det

Så flink du har vært forresten 🥳🤩

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, helt nydelig med ansikter uten mimikk som prøver å lure en alder som er der uansett hva du gjør.

Anonymkode: b09bf...b31

Hvis du tar litt botox og får et ansikt uten mimikk, da går du til feil person. 

Anonymkode: 04bb1...e96

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du tar litt botox og får et ansikt uten mimikk, da går du til feil person. 

Alle begynner med litt, men så blir det mer og mer. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Alle begynner med litt, men så blir det mer og mer. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jepp, til syvende og sist ser man ut som en jævla idiot. 

Anonymkode: d06d7...1f3

Dette sier bare noe om hvor uvitende dere er. Dere ser kun de overdrevne eksemplene. Vanlige folk i gaten ville dere neppe sett mye på, kun at vedkommende ikke har sinnarynken eller kråketær ved øynene. Glattere, men ikke noe mer enn det. Så her er dere begge på bærtur ☺️

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette sier bare noe om hvor uvitende dere er. Dere ser kun de overdrevne eksemplene. Vanlige folk i gaten ville dere neppe sett mye på, kun at vedkommende ikke har sinnarynken eller kråketær ved øynene. Glattere, men ikke noe mer enn det. Så her er dere begge på bærtur ☺️

En kjapp runde på Vinderen eller Frogner viser godt hvem de uvitende er. Det er ikke de som hevder man blir stiv i maska som er ignorante,  det er de som mener det ikke synes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...