Gå til innhold

Når du spiser potetgull

Anbefalte innlegg

Putter du hele flaket i munnen eller tar du små biter av det? Hadde besøk av ei i går som satt og gnagde potetgull som en kanin og sofaen og gulvteppet var fullt av potetgullsmuler da hun dro. Har aldri sett noen som spiser potetgull i småbiter før. 

Anonymkode: b46b8...def

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435814-n%C3%A5r-du-spiser-potetgull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Putter du hele flaket i munnen eller tar du små biter av det? Hadde besøk av ei i går som satt og gnagde potetgull som en kanin og sofaen og gulvteppet var fullt av potetgullsmuler da hun dro. Har aldri sett noen som spiser potetgull i småbiter før. 

Hun er sikkert god til å gi blowjob... 

Anonymkode: a0e8e...ce1

Annonse

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Prøver å få inn hele, men jeg har liten munn så jeg må ofte ta et flak i to deler. Prøver å bite over uten å smule da. Har snakket til barna når de sitter sånn og gnager så smulene spruter.

Anonymkode: 748bd...d66

Hm ble litt tenkende nå, og kommer faktisk frem til at jeg ER en gnager jeg 😄😅 Og jeg gjør det fordi jeg på den måten får mer utav det. Flakene varer liksom litt lengre og jeg kjenner mer av smaken ☺️ Og ja, det smuler jo litt det da på brystet. Børster det i skåla mi etterpå. For dette er jo bare når jeg er alene foran Netflix, ikke når jeg er sosial med andre. Er jeg borte er jeg selvsagt enda mer nøye på å spise dannet og tar da hele i munnen 😄

Anonymkode: e95da...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...