Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Kjære lesere. Jeg trenger råd, veiledning og hjelp. Jeg er så knust. jeg er i et parforhold, gift på det sjuende året, kjærester i 10 år. I de siste to årene har ting ikke vært greit i dette forholdet. Det har vært mye krangling og anklaging (fra begge sider) vi har ikke anklaget hverandre for utroskap, men andre småtteri (teite ting). Vi er i en ond sirkel som vi ikke kommer oss ut av. I dag hadde vi en ny krangel og jeg er så lei. Gråter i dusjen og drømmer om å bo alene, klare ting alene osv. men samtidig synes jeg det er sårt å splitte opp familien. Vi har to barn sammen en på fire år og ei på 11 mnd + jeg har to bonus barn som er 13 år. Jeg synes det er svært vanskelig å skilles fordi da får jeg barna annen hver uke og bonus barna kommer jeg til å se mye mindre av enn jeg gjør nå. Men samtidig så er jeg lei meg ofte og kjenner på en stor svart klump i magen. Jeg er ikke lykkelig. jeg er redd for å bryte ut å angre, redd for økonomien, redd for hvordan barna takler der osv. jeg er en pyse…. Hva skal jeg gjøre? Alt er så sårt å vanskelig. Og valget jeg tar kommer til prege alle seks i denne familien. Jeg tenker på tradisjonene våre som å dra til hytta hver påske, camping hver sommer osv. (teit å tenke på dette kanskje) men det er det vi har gjort i 10 år. Alt dette blir det slutt på. Barna, familien, jeg kommer til å miste alt det der… jeg føler at vi har prøvd så mange ganger å fikse forholdet, men vi havner alltid tilbake til krangling, nedlatende tone til hverandre osv. jeg er så rådvill. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6e0e8...4b4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Ungen på 11 mnd er for liten til 50 50 Anonymkode: 56228...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå