Gå til innhold

Hvem gledet deg sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Datteren min som lagde tapas til oss i går. 

Mannen som har vasket hus, klær og tatt oppvasken etter middag i dag. 

Sønn på ti år som krøp opp i sofaen til meg og fortalte at jeg er verdens beste mamma. 

Jeg er heldig. 

Anonymkode: 51dd5...451

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I real life vet jeg ikke. Kan ikke huske noe. 

Her et koselig og fint svar. 

Anonymkode: d6615...dd4

Gledet det deg ikke at vennene dine kom på besøk? Noe sønnen din sa eller gjorde? Noe hyggelig som skjedde på jobb? En fin høstdag? En god kopp kaffe? Noe morsomt på tv eller nett?

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Gledet det deg ikke at vennene dine kom på besøk? Noe sønnen din sa eller gjorde? Noe hyggelig som skjedde på jobb? En fin høstdag? En god kopp kaffe? Noe morsomt på tv eller nett?

Ser at det er noe der som har gledet meg ja 😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser at det er noe der som har gledet meg ja 😊

Så bra. Vil du dele med oss?

For egen del ble jeg svært glad da jeg fikk en blomsterbukett levert på døren. Det skjer svært sjelden og jeg kjenner enda på den varme følelsen. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Så bra. Vil du dele med oss?

For egen del ble jeg svært glad da jeg fikk en blomsterbukett levert på døren. Det skjer svært sjelden og jeg kjenner enda på den varme følelsen. 

Så koselig. Varmer. 

Ungommen hadde ordnet gave til meg etter at jeg har hatt bursdag. Koselig. Og var veldig kjekt med venninnekveld. 

Værgudene for snøen, dattera for at hun gadd å prate litt meg meg og broren på telefon. Alle kollegaer som faktisk kom på jobb i dag og ikke var syke, sjefen som sa ja til at jeg kunne bytte om på en fridag og en jobbedag, en slektning som etter 2 måneders stillhet (hun vil være i fred om hun er syk) endelig har tid til å treffe meg. en nattvaktvikar som sa ja til å jobbe i kveld... dagens litt usorterte liste..

Ikke det helt store men de små tingene er så viktig syns jeg...

Anonymkode: c61ab...4da

Anonym bruker skrev (På 22.11.2022 den 17.54):

Værgudene for snøen, dattera for at hun gadd å prate litt meg meg og broren på telefon. Alle kollegaer som faktisk kom på jobb i dag og ikke var syke, sjefen som sa ja til at jeg kunne bytte om på en fridag og en jobbedag, en slektning som etter 2 måneders stillhet (hun vil være i fred om hun er syk) endelig har tid til å treffe meg. en nattvaktvikar som sa ja til å jobbe i kveld... dagens litt usorterte liste..

Ikke det helt store men de små tingene er så viktig syns jeg...

Anonymkode: c61ab...4da

De små ting i hverdagen er viktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...