Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Han påstår at han ikke ville blitt lei seg. Saken er at han har en sykdom som gir fryktelig utmattelse og smerter, så han klarer ikke å ha sex. Samleie er helt utelukket, for det gjør for vondt. Vi har forsøkt andre måter, men det er veldig sjelden han har overskudd - det kan gå et år mellom hver gang. Jeg er ikke i utgangspunktet så avhengig av jevnlig sex, men kjenner at det er vanskelig at den delen av livet skal være over så tidlig. Klarer likevel ikke å se at jeg hadde klart å ha sex med noen andre uten å føle på skyld Det er vel kanskje ikke noen med erfaring her, men kanskje noen tanker? Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #2 Del Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (På 20.11.2022 den 17.41): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Han påstår at han ikke ville blitt lei seg. Saken er at han har en sykdom som gir fryktelig utmattelse og smerter, så han klarer ikke å ha sex. Samleie er helt utelukket, for det gjør for vondt. Vi har forsøkt andre måter, men det er veldig sjelden han har overskudd - det kan gå et år mellom hver gang. Jeg er ikke i utgangspunktet så avhengig av jevnlig sex, men kjenner at det er vanskelig at den delen av livet skal være over så tidlig. Klarer likevel ikke å se at jeg hadde klart å ha sex med noen andre uten å føle på skyld Det er vel kanskje ikke noen med erfaring her, men kanskje noen tanker? Anonymkode: 22b75...95c Tydelig ikke mange med erfaring, eller kanskje det oppleves som et for personlig tema 😊 Men drister meg til et lite dytt - hva hadde dere gjort/tenkt? Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tydelig ikke mange med erfaring, eller kanskje det oppleves som et for personlig tema 😊 Men drister meg til et lite dytt - hva hadde dere gjort/tenkt? Anonymkode: 22b75...95c HI Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Synes det er rart. Har selv en sykdom med mye smerter, men jeg er enslig og ikke interessert i å ha et sexliv. Hadde jeg hatt en partner Hadde jeg ønsket å ta vare på forholdet, og hadde ikke det funket så måtte jeg gitt slipp. Sært at han skal sitte hjemme mens du flyr rundt med andre menn. Er han ikke i stand til å tilfredsstille deg selv om han har smerter? Penetrering er ikke alt i et sexliv. Er han så utmattet at han ikke greier å bruke sexleketøy, fingre deg, slikke deg? Anonymkode: d165f...bfb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg har ingen erfaringer, men kan alltids dele noen tanker. Sex er viktig i et forhold, men likevel bare en liten del av det. Det er en av mange ting som kan fungere bra eller dårlig, helt uavhengig av hvordan forholdet fungerer på andre områder. Jeg tenker det er raust av han å si det, og muligens mene det. Samtidig, som monogam, så har jeg vanskelig for å sette meg inn i både å godta at partneren ligger med andre, og også å ligge med andre enn partneren. Det kan utvikle seg andre følelser, og det blir jo veldig ugreit. Jeg hadde nok heller søkt nærhet uten sex, og ordnet orgasmene på egenhånd. Men det er lett å mene når man ikke er i den situasjonen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twintipp Skrevet 23. november 2022 #6 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg vet ikke om jeg hadde klart å leve i et sexløst ekteskap. Eller være i et forhold hvor selv det å gi nytelse til kona er en sånn anstrengelse at det kan gå ett år mellom hver gang. For meg tror jeg det ville gått over i et dypt vennskap. Jeg hadde nok endt med å gi fast sexpartner et forsøk, med da visshet om at det kunne utvikle seg til noe mer. Jeg vet ikke, men bare tanken på resten av livet uten intimitet, det hadde nok vært dealbreaker for meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeiteH Skrevet 23. november 2022 #7 Del Skrevet 23. november 2022 Det hadde jeg syntes var en god løsning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #8 Del Skrevet 23. november 2022 Ingen erfaring, men tanken her er at jeg hadde slit i et forhold uten sex og hadde heller ikke klart å hatt sex med andre å reist hjem til egen mann. Hadde blitt helt feil. Anonymkode: ca3fb...99d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2022 #9 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg har lignende erfaring. Mannen hadde en del problemer for en stund siden som gjorde at han rett og slett ikke hadde lyst, gikk 1-2 måneder mellom hver gang. På den tiden hadde jeg en jobb som gjorde at jeg reiste mye med overnattinger. Jeg har også bestandig hadde en god sexlyst og var begynt å bli ganske frustrert over å bli avvist hele tiden. Han sa at det hadde vært helt greit om jeg hadde funnet meg noe mens jeg var ute, siden han ikke kunne gi meg det. Ja, han kunne sikkert har tilfredsstilt meg på annen måte, men det gjorde han bare trist siden da følte han seg rett og slett utilstrekkelig, og ting ble nesten verre. Jeg valgte ikke å gjøre det, men det var først og fremst siden vi hadde håp om at det gikk over, og for meg tilhører sex forholdet til, i mitt hode blir det galt for meg å ha sex med andre dersom jeg er i et forholde med en jeg faktisk elsker, Det det ble til var at jeg hjalp meg selv og ventet. I dag har vi fått tilbake sexlivet vårt, og jeg er veldig glad for at jeg ikke gjorde det selv om det var fristende, og jeg hadde en "kandidat". Nå vet jeg ikke om det er håp om at din mann noen gang kommer til å bli frisk igjen, er det ikke det hadde jeg nok vurdert det, men da uten at han hadde vist noe om det. Til dere som spør om han ikke bare kan tilfredsstille henne, her er det 2 problemer: 1. Det kan få han til å føle seg mer utilstrekkelig enn det han allerede føler seg 2. dere vet ikke hvor den smerten sitter, dersom han får smerter av å få reisninger betyr det ikke at han ikke kan bli kåt, og det å tilfredsstille henne kan derfor også gjøre at han før vondt. Kjære HI ønsker deg masse lykke til i valget ditt Anonymkode: 2e706...6e8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2022 #10 Del Skrevet 24. november 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg har lignende erfaring. Mannen hadde en del problemer for en stund siden som gjorde at han rett og slett ikke hadde lyst, gikk 1-2 måneder mellom hver gang. På den tiden hadde jeg en jobb som gjorde at jeg reiste mye med overnattinger. Jeg har også bestandig hadde en god sexlyst og var begynt å bli ganske frustrert over å bli avvist hele tiden. Han sa at det hadde vært helt greit om jeg hadde funnet meg noe mens jeg var ute, siden han ikke kunne gi meg det. Ja, han kunne sikkert har tilfredsstilt meg på annen måte, men det gjorde han bare trist siden da følte han seg rett og slett utilstrekkelig, og ting ble nesten verre. Jeg valgte ikke å gjøre det, men det var først og fremst siden vi hadde håp om at det gikk over, og for meg tilhører sex forholdet til, i mitt hode blir det galt for meg å ha sex med andre dersom jeg er i et forholde med en jeg faktisk elsker, Det det ble til var at jeg hjalp meg selv og ventet. I dag har vi fått tilbake sexlivet vårt, og jeg er veldig glad for at jeg ikke gjorde det selv om det var fristende, og jeg hadde en "kandidat". Nå vet jeg ikke om det er håp om at din mann noen gang kommer til å bli frisk igjen, er det ikke det hadde jeg nok vurdert det, men da uten at han hadde vist noe om det. Til dere som spør om han ikke bare kan tilfredsstille henne, her er det 2 problemer: 1. Det kan få han til å føle seg mer utilstrekkelig enn det han allerede føler seg 2. dere vet ikke hvor den smerten sitter, dersom han får smerter av å få reisninger betyr det ikke at han ikke kan bli kåt, og det å tilfredsstille henne kan derfor også gjøre at han før vondt. Kjære HI ønsker deg masse lykke til i valget ditt Anonymkode: 2e706...6e8 Dette med å føle seg utilstrekkelig er utrolig egoistisk i en sånn situasjon. Ja, mannen er syk, men å i tillegg skulle dra stakkars meg og manndommen min-kortet. Så typisk mann. De færreste damer får orgasme kun ved penetrering. Han kunne gitt henne mye ved å gjøre andre ting, mannfolk tror at pikken er uerstattelig, men den gang ei. Ordentlige mannfolk vet at det er sååå mye annet de kan gjøre som er sååå mye bedre. Anonymkode: d165f...bfb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149873937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #11 Del Skrevet 26. november 2022 Takk for svar, alle sammen 😊♥️ Jeg kommer nok aldri til å ha sex med andre. Det ville ha betydd at det følelser involvert for meg, for jeg har ikke behov for sex for sexens skyld, om jeg kan si det slik. Jeg kunne risikert å falle for noen andre om jeg ga meg ut på den veien. Mannen min blir ikke friskere. Han blir sannsynligvis dårligere. Og det er denne ubalansen og sykdomstilværelsen som også gjør det mindre «seksuelt» fra min side. Om man kan si det slik. Vil ikke legge alt ansvar på han for dette. Jeg tror nok han hadde gjort det han kunne for meg om jeg kom med noen ønsker. Men en av de tingene som tenner meg er jo gjensidig nytelse.. Likevel.. det er jo mye annet bra i forholdet. Jeg fikk mest vondt av han når han kom med det forslaget fordi det gjenspeiler at han føler seg utilstrekkelig.. HI Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. november 2022 #12 Del Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Takk for svar, alle sammen 😊♥️ Jeg kommer nok aldri til å ha sex med andre. Det ville ha betydd at det følelser involvert for meg, for jeg har ikke behov for sex for sexens skyld, om jeg kan si det slik. Jeg kunne risikert å falle for noen andre om jeg ga meg ut på den veien. Mannen min blir ikke friskere. Han blir sannsynligvis dårligere. Og det er denne ubalansen og sykdomstilværelsen som også gjør det mindre «seksuelt» fra min side. Om man kan si det slik. Vil ikke legge alt ansvar på han for dette. Jeg tror nok han hadde gjort det han kunne for meg om jeg kom med noen ønsker. Men en av de tingene som tenner meg er jo gjensidig nytelse.. Likevel.. det er jo mye annet bra i forholdet. Jeg fikk mest vondt av han når han kom med det forslaget fordi det gjenspeiler at han føler seg utilstrekkelig.. HI Anonymkode: 22b75...95c Er han i stand til å gi deg nærhet? Isåfall så kan du jo prøve å si det til han. «Bare du holder rundt meg, gir meg et kyss og stryker på meg av og til, så får jeg nok nærhet. Plast og batterier kan erstatte mye, men du er uerstattelig.» Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #13 Del Skrevet 26. november 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (24 minutter siden): Er han i stand til å gi deg nærhet? Isåfall så kan du jo prøve å si det til han. «Bare du holder rundt meg, gir meg et kyss og stryker på meg av og til, så får jeg nok nærhet. Plast og batterier kan erstatte mye, men du er uerstattelig.» ♥️♥️ Jada, han gir nærhet altså. Men det er ikke til å stikke under en stol at det er rart/bittert å si «goodbye» til lidenskapen når man nettopp har rundet 40. Det er liksom mange år igjen, forhåpentligvis HI Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #14 Del Skrevet 26. november 2022 Ser du har konkludert med at du ikke ønsker å gjøre det med andre, og det tror jeg absolutt er det riktige så lenge du elsker ham og ønsker å bli med ham. Jeg elsker mannen min og kunne aldri tenke meg å ha meg med andre selv om han skulle slutte å fungere seksuelt. Det vi har sammen er så mye mer enn penetrering. Masse kos og nærhet og en inderlig kjærlighet som overgår alt jeg har hatt tidligere. Orgasmen min skjer ved fingring utført av ham, så der er pikken uansett ikke nødvendig. Å ha sex med andre vil ødelegge det fine, nære og unike mellom dere. Derfor er det en bra avgjørelse du har tatt. Anonymkode: 9e00e...75a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #15 Del Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (På 20.11.2022 den 17.41): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Han påstår at han ikke ville blitt lei seg. Saken er at han har en sykdom som gir fryktelig utmattelse og smerter, så han klarer ikke å ha sex. Samleie er helt utelukket, for det gjør for vondt. Vi har forsøkt andre måter, men det er veldig sjelden han har overskudd - det kan gå et år mellom hver gang. Jeg er ikke i utgangspunktet så avhengig av jevnlig sex, men kjenner at det er vanskelig at den delen av livet skal være over så tidlig. Klarer likevel ikke å se at jeg hadde klart å ha sex med noen andre uten å føle på skyld Det er vel kanskje ikke noen med erfaring her, men kanskje noen tanker? Anonymkode: 22b75...95c Hei. Vi er swingers, så vi har innimellom sex med andre, både sammen og hver for oss. Grunnen til at dette går fint er åpenhet, god kommunikasjon og tydelige regler på hva vi synes er greit eller ikke. Så prøv å snakk nøye med han om han virkelig mener det og hva han ser for seg er greit ifht det. Vi personlig har regler som ingen kyssing, ingen kosing, ingen kontakt med de andre utenom treffene osv. Anonymkode: 5b4a7...fd7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #16 Del Skrevet 26. november 2022 Anonym bruker skrev (På 24.11.2022 den 8.07): Dette med å føle seg utilstrekkelig er utrolig egoistisk i en sånn situasjon. Ja, mannen er syk, men å i tillegg skulle dra stakkars meg og manndommen min-kortet. Så typisk mann. De færreste damer får orgasme kun ved penetrering. Han kunne gitt henne mye ved å gjøre andre ting, mannfolk tror at pikken er uerstattelig, men den gang ei. Ordentlige mannfolk vet at det er sååå mye annet de kan gjøre som er sååå mye bedre. Anonymkode: d165f...bfb 🙈 Anonymkode: 8af46...833 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2022 #17 Del Skrevet 26. november 2022 Ikke så mye erfaring, i og med vi ikke har vært i den situasjonen. Tror kanskje vi mennesker er litt indoktrinert rundt forhold og hva det må, skal og ikke skal innebære. Tanken er sikkert uvant. Men når alt kommer til alt tenker jeg det meste er innafor så lenge det er gjensidig samtykke. Hva som skal til for at en kjenner seg tilfreds og tilstrekkelig er det jo ingen fasit for. Anonymkode: 0720c...217 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149874956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #18 Del Skrevet 27. november 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Ser du har konkludert med at du ikke ønsker å gjøre det med andre, og det tror jeg absolutt er det riktige så lenge du elsker ham og ønsker å bli med ham. Jeg elsker mannen min og kunne aldri tenke meg å ha meg med andre selv om han skulle slutte å fungere seksuelt. Det vi har sammen er så mye mer enn penetrering. Masse kos og nærhet og en inderlig kjærlighet som overgår alt jeg har hatt tidligere. Orgasmen min skjer ved fingring utført av ham, så der er pikken uansett ikke nødvendig. Å ha sex med andre vil ødelegge det fine, nære og unike mellom dere. Derfor er det en bra avgjørelse du har tatt. Anonymkode: 9e00e...75a Hva hvis du selv sluttet å fungere seksuelt. Hadde du forventet at mannen din likevel ble trofast hos deg? Anonymkode: ae5c8...ccc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149875162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #19 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg kan bare snakke av min egen erfaring. Jeg er der mannen din er. Klarer lite sex osv pga veldig utmattet pga sykdom. Jeg har mistet sex lysten også pga jeg har ikke energi til det. De få gangene vi har sex, 2 ganger i mnd ca så gjør jeg ikke det for jeg har lyst men for hans del. Det er utrolig tøft å stå på denne siden, ikke bare for å føle skyldig for å ikke kunne tilfredstille mannen din men for absolutt alt annet også. Man føler seg ofte i veien og ett problem. jeg er den personen som elsker sex og alt men når kroppen ikke klarer så er det lite man kan gjør med det. Og det verste er å se skuffelsen/sur/sinne mot deg når man må si nei. Flott av mannen din å si dette til deg, det hadde jeg aldri klart. Anonymkode: c1bd7...dbb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149875234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2022 #20 Del Skrevet 27. november 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg kan bare snakke av min egen erfaring. Jeg er der mannen din er. Klarer lite sex osv pga veldig utmattet pga sykdom. Jeg har mistet sex lysten også pga jeg har ikke energi til det. De få gangene vi har sex, 2 ganger i mnd ca så gjør jeg ikke det for jeg har lyst men for hans del. Det er utrolig tøft å stå på denne siden, ikke bare for å føle skyldig for å ikke kunne tilfredstille mannen din men for absolutt alt annet også. Man føler seg ofte i veien og ett problem. jeg er den personen som elsker sex og alt men når kroppen ikke klarer så er det lite man kan gjør med det. Og det verste er å se skuffelsen/sur/sinne mot deg når man må si nei. Flott av mannen din å si dette til deg, det hadde jeg aldri klart. Anonymkode: c1bd7...dbb Klem til deg. Skjønner at det må være utrolig tøft! Jeg tenker at han dier det til meg fordi han av hele sitt hjerte unner meg et godt og fungerende sexliv. Men usikker på om han innerst inne ønsker det.. Lykke til til deg og dere. Håper du har en utsikt til bedring HI Anonymkode: 22b75...95c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435808-mannen-min-sier-at-jeg-b%C3%B8r-ha-sex-med-andre-om-jeg-vil/#findComment-149875244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå