Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Min jente har en del leker hun ikke leker med lenger, de har blitt pent lekt med og ser ikke brukt ut, alle deler er der. Så har jeg et tante barn som er noen år yngre og ønsker seg akkurat dette. Kan jeg da gi det i julegave? Samlet så er dette leker verdt ihbertfall 2000,-. Vil jo pakke det pent inn,men kommer ikke orginalpakning selvsagt. Vi bor langt fra hverandre så tantebarnet har aldri lekt med disse lekene. Anonymkode: e5cf8...16a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Snakk med mammaen til barnet. Min datter har en kusine som er 3 år eldre, og til jul får hun litt forskjellig som er brukt. Søsteren min spurte meg om jeg synes det var greit, og jeg synes det er helt topp. Hun får for mye mer enn hun ellers ville fått. Søsteren min er ellers flink til å selge ting på Finn selv om vi arver litt innimellom (vi bor på hver vår kant av landet), så detter er vinn vinn for ihvertfall oss Søsteren min har kjøpt en liten ting også da, for hun syntes ikke hun bare kunne gi brukte ting til jul, men for min del kunne hun bare gjort det. Dette er ting jeg vet min datter vil sette stor pris på. Anonymkode: 96582...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå