Gå til innhold

Hva/hvem stemmer du på og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venstre. 

For skole, utdannelse, jobb, næringsliv og ett liberalt samfunn som ikke driver med tulleregler er noe jeg ønsker for Norge. Jeg er ikke enig i alt, men de treffer mest. 

Anonymkode: b4368...7cf

Skrevet

Ingen faste. Jeg stemmer på de som har fet beste valgflesket dessverre. For det meste går det bra, denne gangen gikk det galt

Anonymkode: d57b5...fe1

Skrevet

Frp. Er dritt lei av hårsåre innvandrere. 

Anonymkode: 618a6...ec0

Skrevet

FrP. For vi har fått en del problemer de seneste årene som bare Sylvi har løsningen på. Alle andre ønsker å være politisk korrekte og ikke en gang si hva problemet er. Bare Sylvi er villig til og gjøre det som må til for å forhindre at vi får svenske tilstander her i landet.

Anonymkode: 8cf76...7fc

Skrevet

Frp eller Høyre. Handler om skatt og innvandring. 

Anonymkode: d4ed3...33d

Skrevet

Arbeiderpartiet. Fordi de fører en ansvarlig politikk for alle, ikke bare for de som har nok fra før. 

Anonymkode: 5e06c...bf8

Skrevet

Rødt.

Den beste politikken, fordi et samfunn dømmes etter hvordan det tar vare på de svakeste i samfunnet. Har de det bra blir det mindre polarisering, mindre kriminalitet; og ALLE får det bedre.

De har også ganske bra miljøpolitikk, selv om der er jeg nok mest enig med MDG.

Har selv 700 000 i lønn og mannen min har 1 000 000. Så vi personlig vil ikke tjene økonomisk på Rødt sin poltikk, men vi synes fortsatt det er den beste.

Anonymkode: 7d694...24c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Rødt.

Den beste politikken, fordi et samfunn dømmes etter hvordan det tar vare på de svakeste i samfunnet. Har de det bra blir det mindre polarisering, mindre kriminalitet; og ALLE får det bedre.

Har selv 700 000 i lønn og mannen min har 1 000 000. Så vi personlig vil ikke tjene økonomisk på Rødt sin poltikk, men vi synes fortsatt det er den beste.

Anonymkode: 7d694...24c

Du vet at Rødt er kommunister? Kommunisme har vært prøvd mange ganger. Det har aldri fungert.

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Naiv med andre ord. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

FrP. For vi har fått en del problemer de seneste årene som bare Sylvi har løsningen på. Alle andre ønsker å være politisk korrekte og ikke en gang si hva problemet er. Bare Sylvi er villig til og gjøre det som må til for å forhindre at vi får svenske tilstander her i landet.

Håper flere får opp øynene nå, og ser det samme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Frp eller Høyre. Handler om skatt og innvandring. 

Anonymkode: d4ed3...33d

Enig. 

Anonymkode: 2f331...5d5

Skrevet

Venstre. De har den mest realistiske og humane politikken, og satser på miljø, utdanning og forskning. 

Anonymkode: 18d47...9e8

Skrevet

KrF pga bl.a familiepolitikk og verdisyn.

Anonymkode: 4c9d3...689

Skrevet

Stemmer også Venstre. Et parti som tar miljøpolitikken alvorlig og mest realistisk. De har det mest fornuftige synet på næringsliv, i tillegg til god skole- og utdanningspolitikk. 

Anonymkode: 7547a...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...