Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg har vært singel i 6 år. Jeg synes det er så utrolig deilig å være alene. Jeg har barn (1. - 4. Trinn). Hvorfor skal folk rundt meg bry seg, som om de sitter med fasiten? Heldigvis ikke mange som tar opp dette, men det jeg reagerer på er at samtlige venninner i forhold klager over partner, enten det gjelder økonomi, sex, oppdragelse eller annet. Jeg har vært singel i 6 år, hatt sex med kun 2 stk i denne perioden. Nå er det nok 2 år uten noe som helst. Og det frister heller ikke. Jeg kan gjøre som jeg vil, må ikke spørre mannen om det passer. Er jeg syk så kan jeg ligge på sofaen og se film og se ut som et vrak uten at noen bryr seg. Jeg kan spise hva jeg vil til middag. Jeg kan droppe middag en dag uten surere miner. Jeg har stålkontroll på økonomien. Trenger ikke planlegge og diskutere hva vi skal i jula, hva vi skal kjøpe i gaver, hvem vi skal feire sammen med. Jeg slipper å ha sex, en som tafser og ønsker sex hele tiden. Jeg er nok aseksuell, og passer rett og slett ikke sammen med en som har behov for sex. Sure miner og dårlig stemning om jeg er sliten en kveld og ikke ønsker å ha sex. Fysj. Ingen diskusjon om oppdragelse, pengebruk, ingen snorking, ingen irritasjon pga vi legger oss til svært ulike tider, ingen krangel om hvem som står opp med barna(nå står de opp og 1.klassingen kommer inn til meg for å se på ipad bare, veldig koselig. Menner jeg alene en helg uten barn er det ingen dust som reagerer om jeg sover til kl 13). Kan være hjemme en hel helg uten å se folk. Kan gjøre det barna vil uten å spørre mannen om han vil være med. Slipper pliktbesøk til svigers. Skal nevnes at jeg er introvert og ikke liker sex. Men tror mange har det som meg. Tror også mange som er i forhold pynter på det, ikke at de skulle ønske de var alene men kanskje de skulle ønske de hadde det bedre. Tror jeg kommer til å være alene resten av livet, og det gjør meg glad 😊 Anonymkode: 8d999...9aa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Og så har du oss med menn som virker og som vi elsker å leve livet sammen med. Folk er forskjellige, jeg hadde ikke trivdes med ditt liv. Anonymkode: cc4da...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Så fint at du har det fint. De som er glad i deg er vel glad for at du har det bra. Likevel er jo ikke ditt forhold beskrivende for hvordan andre har det i sitt forhold. Selv er jeg gift med verdens fineste mann. Vi stiller opp for hverandre og gir hverandre frihet. Ingen krangling om gaver, jul, økonomi eller annet. Han deler jeg gleder og sorger med. Gledene dobles og sorgene halveres. Anonymkode: 1b503...e2e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Ja, så har vi dere med menn som fungerer. Dere er et fåtall der ute, og jeg er glad på deres vegne ❤️ Har ikke sagt at jeg sitter på fasiten for hva som er det perfekte liv. Jeg skrev at det var bra for meg, og hvorfor. Så dette var ikke ment som noen konkurranse om hvem som har det best av single vs par. Absolutt ikke. Jeg vare reagerer på at så utrolig mange i parforhold klager og klager og klager, og enda kan de ikke forstå at jeg virkelig har det fint alene. Dere med velfungerende forhold, kos dere, nyt det🥰 Anonymkode: 8d999...9aa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Jeg har vært singel i 7 år, ikke hatt sex på 4,5 år. Her og så er det mange venninner, og familiemedlemmer som klager på sine menn. Er en i familien, som er sammen med en helt fantastisk mann. Jeg har jo selv vært gift, og vært i andre forhold. Og i starten så går det veldig bra, men jo lenger vi er sammen, jo mindre bidrar de, og jo mindre bryr de seg. Jeg tror ikke det er lett, og finne en flott mann, som ikke bare er det i starten. Jeg ble og ufør grunnet fysisk sykdom for 3 år siden, og tror jo det gjør det mye vanskeligere for meg. Jeg trives godt som singel. Men jeg er ikke introvert, eller aseksuell, Men jeg har venner, barn og familie, og jeg har fantastisk sex med meg selv. Jeg vil ha sex med noen jeg har følelser for. Jeg og elsker den friheten med å bestemme alt selv, styre alt selv, og kunne gjøre hva jeg vil, uten at noen skal reagere, eller mene noe. Og skulle jeg møte en fantastisk mann, så ville jeg nok ikke bo sammen med han. Anonymkode: e9176...484
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 8 hours ago, Anonym bruker said: Jeg har vært singel i 6 år. Jeg synes det er så utrolig deilig å være alene. Jeg har barn (1. - 4. Trinn). Hvorfor skal folk rundt meg bry seg, som om de sitter med fasiten? Heldigvis ikke mange som tar opp dette, men det jeg reagerer på er at samtlige venninner i forhold klager over partner, enten det gjelder økonomi, sex, oppdragelse eller annet. Jeg har vært singel i 6 år, hatt sex med kun 2 stk i denne perioden. Nå er det nok 2 år uten noe som helst. Og det frister heller ikke. Jeg kan gjøre som jeg vil, må ikke spørre mannen om det passer. Er jeg syk så kan jeg ligge på sofaen og se film og se ut som et vrak uten at noen bryr seg. Jeg kan spise hva jeg vil til middag. Jeg kan droppe middag en dag uten surere miner. Jeg har stålkontroll på økonomien. Trenger ikke planlegge og diskutere hva vi skal i jula, hva vi skal kjøpe i gaver, hvem vi skal feire sammen med. Jeg slipper å ha sex, en som tafser og ønsker sex hele tiden. Jeg er nok aseksuell, og passer rett og slett ikke sammen med en som har behov for sex. Sure miner og dårlig stemning om jeg er sliten en kveld og ikke ønsker å ha sex. Fysj. Ingen diskusjon om oppdragelse, pengebruk, ingen snorking, ingen irritasjon pga vi legger oss til svært ulike tider, ingen krangel om hvem som står opp med barna(nå står de opp og 1.klassingen kommer inn til meg for å se på ipad bare, veldig koselig. Menner jeg alene en helg uten barn er det ingen dust som reagerer om jeg sover til kl 13). Kan være hjemme en hel helg uten å se folk. Kan gjøre det barna vil uten å spørre mannen om han vil være med. Slipper pliktbesøk til svigers. Skal nevnes at jeg er introvert og ikke liker sex. Men tror mange har det som meg. Tror også mange som er i forhold pynter på det, ikke at de skulle ønske de var alene men kanskje de skulle ønske de hadde det bedre. Tror jeg kommer til å være alene resten av livet, og det gjør meg glad 😊 Anonymkode: 8d999...9aa samme her Anonymkode: d0a65...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 Det er deilig å være alene, men så elsker jeg sex. Jeg vil ikke være et ludder å ligge rundt, så vil finne meg en fast venn jeg kan treffe noen ganger i uken. Anonymkode: c0bd7...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå