Gå til innhold

Herregud så flaut…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var borte fra jobb pga sykdom på torsdag. På torsdag kveld var jeg fortsatt dårlig, men bestemte meg for å vente til morgenen etter for å se hvordan formen er da, før jeg ringer jobb. Den natta ble stort sett søvnløs pga høy feber og verk i hele kroppen. Jeg sovnet litt siste del av natten og våknet panisk neste morgen, ti minutter etter at jeg skulle ha begynt på jobb.

Da har jeg allerede et ubesvart anrop fra jobben som helt sikkert har ringt for å etterlyse meg. Skamfull ringer jeg opp igjen for å fortelle at jeg har forsovet meg og at jeg fortsatt er syk. 
Nå når formen begynner å komme seg sitter jeg her og tenker på hvor flaut det blir å møte på jobb igjen på mandag 😬🙈

Anonymkode: 68b34...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var borte fra jobb pga sykdom på torsdag. På torsdag kveld var jeg fortsatt dårlig, men bestemte meg for å vente til morgenen etter for å se hvordan formen er da, før jeg ringer jobb. Den natta ble stort sett søvnløs pga høy feber og verk i hele kroppen. Jeg sovnet litt siste del av natten og våknet panisk neste morgen, ti minutter etter at jeg skulle ha begynt på jobb.

Da har jeg allerede et ubesvart anrop fra jobben som helt sikkert har ringt for å etterlyse meg. Skamfull ringer jeg opp igjen for å fortelle at jeg har forsovet meg og at jeg fortsatt er syk. 
Nå når formen begynner å komme seg sitter jeg her og tenker på hvor flaut det blir å møte på jobb igjen på mandag 😬🙈

Anonymkode: 68b34...616

Det er kjedelig, men samtidig sånt som kan skje når du er syk på natten 

Anonymkode: ad594...f00

Skrevet

Nå var du jo borte fra jobb på torsdag, så da vet de jo at du er syk på fredag når du sier det. Bare forklar. 😊❤️God bedring! 

Anonymkode: 2e039...c19

Skrevet

Det ordner seg. Kan skje den beste. Har det også skjedd før, så er det ikke noe problem 

Anonymkode: 17639...476

Skrevet

Det hadde jeg virkelig ikke vært flau over! ❤️

Anonymkode: da2b0...85e

Skrevet

Pft. Dette er ikke flaut. Jeg sovnet på jobb. Jeg var nygravid og margtrøtt og litt tidlig ute til et møte, så jeg satt meg ned i en litt for god stol utenfor møterommet jeg skulle inn. Plutselig blir jeg vekket av en kollega som lurer på om jeg ikke vil være med inn. Da hadde ledelsen, kolleger og samarbeidspartnere gått forbi meg alle sammen mens jeg satt der med hodet mot veggen og åpen munn. Det var flaut :D

Anonymkode: 084d4...b23

Skrevet

Det er dumt, men ikke flaut. Det er sånn som kan skje. 

Anonymkode: 2848b...76e

Skrevet

Skjønner ikke problemet 

Anonymkode: be77f...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...