Gå til innhold

Hva lager du hvis du skal spise middag alene en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sushi er hverdagsmat. Spaghetti er så enkel vomfyll og usunt at det har vi kanskje to ganger i året.

Anonymkode: d8e23...967

Trenger ikke være det, lag den selv, så har du full kontroll på innholdet. Forøvrig ikke den verste innholdeslista av det en finner i butikken i dag, spagetti. 

Anonymkode: 6bc27...010

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dette er så sært og barnslig. Jeg elsker råstekte mandelpoteter med masse krydder. Sånn pytt i panne poteter. Og stekte pølsebiter med bearnaise. My guilty pleasure jeg bare spiser alene. 😂 Ikke en gang mannen vet jeg synes denne kombien er digg. 

Anonymkode: 99ab3...d7a

Elsker poteter, og lager også gjerne sånne råstekte poteter med masse krydder når jeg er alene😅Eller saltbakte😅Med en god aioli ved siden av, trenger ikke jeg noe annet☺️☺️

Anonymkode: 4990a...297

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sushi er hverdagsmat. Spaghetti er så enkel vomfyll og usunt at det har vi kanskje to ganger i året.

Her har vi ofte fullkornspasta å har overhodet ikke dårlig samvitighet for det!

Anonymkode: 3cf37...933

Skrevet

Forskjellig. Er alene annenhver lørdag, så lager da ting barna ikke er så glad i

Anonymkode: 6c8da...926

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har akkurat laget meg spaghettini med masse god olivenolje, hviløk, gule cherrytomater, pepper og trøffelsalt. Himmelsk og uaktuelt for vanlig middag. 😄

veldig opp og ned :) noen ganger bestiller jeg, noen ganger kjøper jeg ferdig mat ala froland og slik og noen ganger biff med godt tilbehør

Anonymkode: 077cd...f18

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Da blir det mest sannsynlig en pizza ristorante 😅 Gidder ikke å kokkelere når jeg er alene. Kunne kanskje laget meg en digg salat, men mest sannsynlig ikke 🙈

Anonymkode: 13591...889

Sånn er det her også. Tenker gjerne at jeg skal lage med en digg salat til, men blir det sånn? Sansynligvis ikke.  Beina i sofaen, ett eller annet godt å drikke, snop og pizza... mer jeg gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 096e5...cf3

Annonse

Skrevet

Gidder som regel ikke lage noe voldsomt med mat når jeg er alene. Ofte kjøper jeg bare en bit foccacia, gode oliven, aioli og serranoskinke og koser meg med det. 

Skrevet

Som regel blir det noe veldig enkelt, gjerne rester fea kjøleskapet. Av og til blir det ris med pølsebiter. Det er lettvint kosemat.

Anonymkode: 38765...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...