Gå til innhold

Hva lager du hvis du skal spise middag alene en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat laget meg spaghettini med masse god olivenolje, hviløk, gule cherrytomater, pepper og trøffelsalt. Himmelsk og uaktuelt for vanlig middag. 😄

Anonymkode: d8e23...967

Fortsetter under...

Skrevet

Thai take away her. De få gangene jeg er alene, lager jeg ikke middag. 

Anonymkode: 1c3f5...aef

Skrevet

Samme som hun over. Takeaway, thai, kinesisk eller sushi. Lager aldri spaghetti hvis jeg er alene, det spiser jeg med ungene støtt og stadig. Null luksus med det.

Anonymkode: b44b1...cdf

Skrevet

Da henter jeg masse Sushi

Anonymkode: 1bd2f...b7c

Skrevet

Pizza,taco,nachos eller biff.

Anonymkode: 3cf37...933

Annonse

Skrevet

Biff. 

Anonymkode: d075e...337

Skrevet

Da blir det noe fra varmtdisken på Meny.

Anonymkode: 010ff...ec1

Skrevet

Indisk eller sushi fra Foodora ❤️ 

Anonymkode: b2a57...5bc

Skrevet

Da setter jeg frem fondygryta og vinglasset. 

Anonymkode: 07c64...cfd

Skrevet

Da lager jeg meg en herlig blåskjellrett 😇

Skrevet

Jeg lager ikke middag når jeg er alene. Jeg er ikke spesielt glad i å lage mat, så hvis jeg er alene tar jeg gjerne en frossenmiddag. Innimellom kan jeg bestille indisk eller thai hvis jeg føler for det. Koser meg mer med snacks som sjokolade og potetgull enn mat, så da blir det heller litt ekstra slikt. 

Annonse

Skrevet

Lager ikke mat når jeg er alene, men varmer Hold-It med ost og skinke 🥰🥰

Anonymkode: 085fa...cb4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat laget meg spaghettini med masse god olivenolje, hviløk, gule cherrytomater, pepper og trøffelsalt. Himmelsk og uaktuelt for vanlig middag. 😄

Tenker det samme som deg. Kanskje en variant med spinat og ricotta. Jeg har en olivenolje med trøffel, litt spicy 😋

Anonymkode: 6bc27...010

Skrevet

Makaroni med ketchup , eller bare to stekte egg. 

Anonymkode: 5751a...405

Skrevet

Da blir det mest sannsynlig en pizza ristorante 😅 Gidder ikke å kokkelere når jeg er alene. Kunne kanskje laget meg en digg salat, men mest sannsynlig ikke 🙈

Anonymkode: 13591...889

Skrevet

Torskerogn med sitron, remulade og hva det nå enn jeg ønsker av grønnsaker.

Og før noen tror jeg tuller, gjør ikke det, elsker torskerogn, men resten av familien liker det ikke

Anonymkode: 4dc24...e59

Skrevet

Det varierer. Noen kjeks, en brie og fikensyltetøy, indisk levert på døra eller en entrecôte med grønne bønner med smør og salt. Eller bare en frossenpizza hvis jeg er lat. 

Anonymkode: 778d7...97f

Skrevet

Torskerogn med sitron, remulade og hva det nå enn jeg ønsker av grønnsaker.

Og før noen tror jeg tuller, gjør ikke det, elsker torskerogn, men resten av familien liker det ikke

Fersk rogn da? Regner ikke med du spiser den der tørre kattematen på boks frivillig? 

Jeg bestiller sushi, eller lager et kyllingbryst i airfryeren med noen gode grønnsaker og masse chili.

Anonymkode: 7287a...bb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fersk rogn da? Regner ikke med du spiser den der tørre kattematen på boks frivillig? 

Jeg bestiller sushi, eller lager et kyllingbryst i airfryeren med noen gode grønnsaker og masse chili.

Anonymkode: 7287a...bb7

Jepp, den på boks, elsker den.

Sushi derimot, det er noe jeg ikke skjønner at noen spiser frivillig

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Samme som hun over. Takeaway, thai, kinesisk eller sushi. Lager aldri spaghetti hvis jeg er alene, det spiser jeg med ungene støtt og stadig. Null luksus med det.

Anonymkode: b44b1...cdf

Sushi er hverdagsmat. Spaghetti er så enkel vomfyll og usunt at det har vi kanskje to ganger i året.

Skrevet

Dette er så sært og barnslig. Jeg elsker råstekte mandelpoteter med masse krydder. Sånn pytt i panne poteter. Og stekte pølsebiter med bearnaise. My guilty pleasure jeg bare spiser alene. 😂 Ikke en gang mannen vet jeg synes denne kombien er digg. 

Anonymkode: 99ab3...d7a

Skrevet

Sushi er hverdagsmat. Spaghetti er så enkel vomfyll og usunt at det har vi kanskje to ganger i året.

Og dette tror du bryr oss fordi?

Jeg lager ikke mat når jeg er alene, så enten takeaway eller chips og smågodt står på mitt bord om jeg er alene. 

Anonymkode: 56361...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...