Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Jeg går alltid barbeint i tøflene og kjente nå antydning til tåfislukt i dem, og det tåler jeg bare ikke. Må de kastes eller er det noen måte å få de rene på? Saueskinnstøfler, om det skulle ha noe å si. Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Hva med å vaske de for hånd med gallesåpe? Anonymkode: 2d811...b33
Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Barbeint i tøfler? 🤢 Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med å vaske de for hånd med gallesåpe? Anonymkode: 2d811...b33 Forsøket verd, takk for tips. Anonym bruker skrev (1 time siden): Barbeint i tøfler? 🤢 Anonymkode: 6b8e8...351 Ja? Har du så ekle føtter at du må gjemme dem i sokker? Jeg vasker da føttene hver dag 😅 hi Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Barbeint i tøfler? 🤢 Anonymkode: 6b8e8...351 Ja, hvorfor ikke? I saueskinnstøfler tror jeg det må være deilig! Nå fant jeg faktisk ut at jeg ønsker meg saueskinnstøfler i julegave. 😉 HI: Det holder ikke å lufte dem godt, da? Utendørs, i kulde? Anonymkode: 46bd8...c9e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Forsøket verd, takk for tips. Ja? Har du så ekle føtter at du må gjemme dem i sokker? Jeg vasker da føttene hver dag 😅 hi Anonymkode: c60d5...bbc Nei, jeg vasker dem hver dag og bytter sokker hver dag. Da får jeg heller aldri tåfis. Føttene rett ned i tøflene blir jo som å gå med samme uvaskede sokker hver dag. Du gjør kanskje det og? Koselig........ Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, jeg vasker dem hver dag og bytter sokker hver dag. Da får jeg heller aldri tåfis. Føttene rett ned i tøflene blir jo som å gå med samme uvaskede sokker hver dag. Du gjør kanskje det og? Koselig........ Anonymkode: 6b8e8...351 Koselig? Hele vitsen med slike tøfler er jo å putte føttene i den myke ullen. Jeg skal prøve å lufte dem, det er ingen stram lukt, men nok til at jeg skal gjøre noe med den. Ev kjøper jeg nye. hi Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Barbeint i tøfler? 🤢 Anonymkode: 6b8e8...351 Hva ellers? Anonymkode: d9225...1b5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Koselig? Hele vitsen med slike tøfler er jo å putte føttene i den myke ullen. Jeg skal prøve å lufte dem, det er ingen stram lukt, men nok til at jeg skal gjøre noe med den. Ev kjøper jeg nye. hi Anonymkode: c60d5...bbc Nei, folk bruker jo sokker. Selvsagt. Du bruker samme sokker hver dag også uten vask? Du ser at det blir det samme? Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, folk bruker jo sokker. Selvsagt. Du bruker samme sokker hver dag også uten vask? Du ser at det blir det samme? Anonymkode: 6b8e8...351 Nei, det ser jeg faktisk ikke. Sokkene går man på gulvet med, er innestengt i sko og blir skitne. Føttene mine er rene når de blir puttet i tøflene. Men nok av denne diskusjonen, du får bare leve med vissheten om at jeg er barbeint i tøflene, det er ikke det tråden handler om. hi Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det ser jeg faktisk ikke. Sokkene går man på gulvet med, er innestengt i sko og blir skitne. Føttene mine er rene når de blir puttet i tøflene. Men nok av denne diskusjonen, du får bare leve med vissheten om at jeg er barbeint i tøflene, det er ikke det tråden handler om. hi Anonymkode: c60d5...bbc Haha, whaat? Seriøst? Er du voksen og skjønner ikke basale greier som dette? Si at du tuller? Det er jo ikke primært skitt man vasker sokkene for (har du så sktine gulv??), det er bakterier og svette fra huden. Det er det som blir tåfis. Når du putter føttene rett i tøflene vil alle hudbakteriene bli gnidd inn i tøflene, sammen med fotsvetten din som er mat for bakteriene. Da blir det lukt. Sokker virker som en barriere og hindrer/forsinker denne prosessen. Da hudbakterier og svette ikke gnis inn i tøflene, men heller er i sokkene, som jo vaskes. Ikke rart mange sliter med lukt om de mangler slik kunnskap om normal hygiene. Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Haha, whaat? Seriøst? Er du voksen og skjønner ikke basale greier som dette? Si at du tuller? Det er jo ikke primært skitt man vasker sokkene for (har du så sktine gulv??), det er bakterier og svette fra huden. Det er det som blir tåfis. Når du putter føttene rett i tøflene vil alle hudbakteriene bli gnidd inn i tøflene, sammen med fotsvetten din som er mat for bakteriene. Da blir det lukt. Sokker virker som en barriere og hindrer/forsinker denne prosessen. Da hudbakterier og svette ikke gnis inn i tøflene, men heller er i sokkene, som jo vaskes. Ikke rart mange sliter med lukt om de mangler slik kunnskap om normal hygiene. Anonymkode: 6b8e8...351 Jeg håper du får tatt deg en tur ut og luftet hodet ditt litt i dag ❤️Det vil sikkert gjøre deg godt. Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg håper du får tatt deg en tur ut og luftet hodet ditt litt i dag ❤️Det vil sikkert gjøre deg godt. Anonymkode: c60d5...bbc Litt pinlig forsøk på hersketeknikk der, men vi har jo slått fast at kognitive evner ikke er din sterke side😅 Vil heller anbefale deg å lufte tåfisene dine. Vi skal bake pepperkaker ❤️ Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Litt pinlig forsøk på hersketeknikk der, men vi har jo slått fast at kognitive evner ikke er din sterke side😅 Vil heller anbefale deg å lufte tåfisene dine. Vi skal bake pepperkaker ❤️ Anonymkode: 6b8e8...351 Å hisse seg sånn opp over andre menneskers vaner er ikke helt sunn oppførsel. Men jeg skjønner jo at du ikke ser det selv. Håper dere får det hyggelig med pepperkakebaking. Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å hisse seg sånn opp over andre menneskers vaner er ikke helt sunn oppførsel. Men jeg skjønner jo at du ikke ser det selv. Håper dere får det hyggelig med pepperkakebaking. Anonymkode: c60d5...bbc Hissig? 🤣 Tror du bør øve litt mer på hersketeknikk, feilslått igjen. Det er jo du som er opphengt i meg og min mening og sporer av. Jeg prøver hjelpe deg å unngå tåfislukt i tøfflene, som var det du slet med, men du er bare ute etter å "ta" meg. God hygiene og sokker hindrer dem i å stinke. Lukter de, så prøv å vaske dem (dette er nok revolusjonerende nytt for deg), hjelper ikke det kjøper du nye og vasker beina bedre og bruker sokker i neste par. Evt kjøpe vaskbare tøfler om du sliter med mye fotsvette og stram lukt fra føttene. Mine ulltøfler har jeg hatt i mange år, ikke spor av lukt i dem. Anonymkode: 6b8e8...351
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Barbeint i tøfler? 🤢 Anonymkode: 6b8e8...351 Dette var ditt første svar. Konstruktivt? Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hissig? 🤣 Tror du bør øve litt mer på hersketeknikk, feilslått igjen. Det er jo du som er opphengt i meg og min mening og sporer av. Jeg prøver hjelpe deg å unngå tåfislukt i tøfflene, som var det du slet med, men du er bare ute etter å "ta" meg. God hygiene og sokker hindrer dem i å stinke. Lukter de, så prøv å vaske dem (dette er nok revolusjonerende nytt for deg), hjelper ikke det kjøper du nye og vasker beina bedre og bruker sokker i neste par. Evt kjøpe vaskbare tøfler om du sliter med mye fotsvette og stram lukt fra føttene. Mine ulltøfler har jeg hatt i mange år, ikke spor av lukt i dem. Anonymkode: 6b8e8...351 Hygienen min er helt fint, har hatt disse tøflene siden sist jul og kjente først nå litt emmen lukt. Men jeg har tatt de rådene fra dem som faktisk hadde noe å bidra med i tråden og nå lukter de bare ull igjen. Sokker i tøfler blir helt smør på flesk, da går jeg heller på sokkelesten for å ikke bli for varm. Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Litt pinlig forsøk på hersketeknikk der, men vi har jo slått fast at kognitive evner ikke er din sterke side😅 Vil heller anbefale deg å lufte tåfisene dine. Vi skal bake pepperkaker ❤️ Anonymkode: 6b8e8...351 Du snakker om hersketeknikk, du som oppfører deg som en pinlig tulling. Anonymkode: 2447a...dc3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Dette var ditt første svar. Konstruktivt? Hygienen min er helt fint, har hatt disse tøflene siden sist jul og kjente først nå litt emmen lukt. Men jeg har tatt de rådene fra dem som faktisk hadde noe å bidra med i tråden og nå lukter de bare ull igjen. Sokker i tøfler blir helt smør på flesk, da går jeg heller på sokkelesten for å ikke bli for varm. Anonymkode: c60d5...bbc Du er jo helt besatt av meg. Sokker i tøfler er jo vanlig, har aldri opplevd folk som ikke bruker sokker. De brukes jo for å bli varm på beina om det er gulvskaldt. Er du varm trenger du jo ikke tøfler ... 🤣🙈 Anonymkode: 6b8e8...351
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du er jo helt besatt av meg. Sokker i tøfler er jo vanlig, har aldri opplevd folk som ikke bruker sokker. De brukes jo for å bli varm på beina om det er gulvskaldt. Er du varm trenger du jo ikke tøfler ... 🤣🙈 Anonymkode: 6b8e8...351 Selv bruker jeg ikke sokker mer enn jeg må. Helst ikke i sko og på ingen måte i tøfler. Her settes tøflene i fryseren over natta ved jevne mellomrom. Bruker aldri sokker innendørs.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Du er jo helt besatt av meg. Sokker i tøfler er jo vanlig, har aldri opplevd folk som ikke bruker sokker. De brukes jo for å bli varm på beina om det er gulvskaldt. Er du varm trenger du jo ikke tøfler ... 🤣🙈 Anonymkode: 6b8e8...351 Besatt er vel den som stalker en annen sin tråd... Anonymkode: 2447a...dc3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #21 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Besatt er vel den som stalker en annen sin tråd... Anonymkode: 2447a...dc3 😂ikke sant🤦🏼♀️ Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #22 Skrevet 20. november 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (28 minutter siden): Selv bruker jeg ikke sokker mer enn jeg må. Helst ikke i sko og på ingen måte i tøfler. Her settes tøflene i fryseren over natta ved jevne mellomrom. Bruker aldri sokker innendørs. Ikke sant, hele vitsen med gode og fluffy tøfler går jo bort om man skal ha sokker i. Fryseren var smart, det skal jeg gjøre når jeg forhåpentligvis får nye til jul😀 hi Anonymkode: c60d5...bbc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2022 #23 Skrevet 20. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Besatt er vel den som stalker en annen sin tråd... Anonymkode: 2447a...dc3 Stalker? 🤣 Jeg svarer. Er dere klin kokos hele gjengen? Ikke svar😅 Anonymkode: 6b8e8...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå