Gå til innhold

Ekstremt flokete hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man ha i ekstremt flokete hår for lettere løsne det opp?

Mat olje?

Anonymkode: 901cf...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balsamspray, rett og slett. Det fungerer utrolig bra. Så må man børste nedenfra og oppover. Altså børst ut flokene helt nederst på håret først, så de like over, så de over der igjen osv. Hvis du begynner med børsten øverst på hodet, blir det bare værre. 

Anonymkode: 034c8...dfe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva kan man ha i ekstremt flokete hår for lettere løsne det opp?

Mat olje?

Kjøp produkter i Aveda rød deep moisture serien

Anonymkode: 16763...dc3

Skrevet

En blanding av Olaplex nr.6 og 7 etter hver vask. Kun en bitteliten dært av hver.

Anonymkode: b6e5b...098

Skrevet

Takk for råd.

Har en 10 åring med langt hår som hun har hatt satt opp lenge.
Har spurt henne om hun noen ganger tar ut strikken og børster det, og det sa hun at hun gjør hver dag.
Det stemte ikke.
Jeg syns det begynte å se så bustete ut rundt den strikken og sa jeg MÅTTE se på det.
Den strikken har ikke vært ute på lenge, fikk den ikke ut og måtte klippe den over på flere steder for å få den ut.
Hun har egentlig hår ned til enden av skulderbladene, nå var alt bare en enorm floke bak. Så ut som om håret var en eneste dreads.

Noen endene stakk ut i alle kanter, å starte nederst var umulig, balsamspray hjalp lite.

Endte opp med å prøve å dra det fra hverandre med fingrene, og brukte MYE balsamspray.
Når vi fikk det nogelunde fra hverandre klipte vi det av ved skuldrene, og fortsatte.

Er ikke ferdig enda, i morgen skal jeg vaske håret hennes ordentlig, hårkur og til sist balsam før vi fortsetter.

HI

Skrevet

Hva mener du med lenge her? Hun har vel vasket håret sitt den siste uken? 

Anonymkode: 1d92f...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...