Gå til innhold

3 uker siden nå

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Episode er jeg over. Bare usikker på hva jeg bør gjøre nå om du skjønner. 

Anonymkode: 3128a...5cb

Nei, jeg skjønner ikke. Du forventer noe helt annet av andre enn du gir selv.

Anonymkode: 97f8a...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Det ER jo åpenbart ikke GREIT når du ikke har lagt fra deg dette enda??

Det er sant. Jeg sier vel bare til meg selv det er greit selvom jeg ikke helt mener det. For det er jeg som må ta kontakt om det blir for de gjør det ikke og det ligger litt inne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Synd de ikke jeg er verdt å sende en meld eller tar kontakt, men det er greit. 

Nå må du f... gi deg!

Det er DU som mener DE ikke er verdt å sende en melding til, DU som mener DE ikke er verdt å ta kontakt med. Og dette velger du helt SELV! For du har ikke svart på meldingen en av dem skrev til deg i ettertid - da sender DU signal om at DU mener HUN/DE ikke er verdt å bruke tid på.

DU kan fremdeles rette opp i dette, om du vil, med å ta kontakt, foreslå å gjøre noe som ikke innebærer alkohol og rus.

Eller du kan starte med en av alle de andre rådene du har fått. Men jeg antar at du ikke har kontaktet legen din og psykologen din, ikke tatt kontakt med Frisklivssentralen, ikke meldt deg på noe kurs eller hobby eller trening)? Eller?

Nå skaper du selv ditt eget verste mareritt - det er DU som har makten til å endre det. Men da må du følge noen av rådene du har fått i godt over et år her inne og også slutte å drikke alkohol, for det tåler du ikke for tiden.

Anonymkode: c6b94...79a

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Synd de ikke jeg er verdt å sende en meld eller tar kontakt, men det er greit. 

Du fikk en melding, men den var ikke bra nok for deg, så da ignorerte du personen og svarte ikke. Så hva forventer du egentlig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du fikk en melding, men den var ikke bra nok for deg, så da ignorerte du personen og svarte ikke. Så hva forventer du egentlig?

Jeg skjønner. Flere ganger hatt opp tlf og tenkt å skrive en meld, men livredd for ikke svar osv. Så har lat vær. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner. Flere ganger hatt opp tlf og tenkt å skrive en meld, men livredd for ikke svar osv. Så har lat vær. 

Du er livredd for å ikke få svar. Hvorfor gjør du sånn selv da, ikke svare på melding som du får?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Nå må du f... gi deg!

Det er DU som mener DE ikke er verdt å sende en melding til, DU som mener DE ikke er verdt å ta kontakt med. Og dette velger du helt SELV! For du har ikke svart på meldingen en av dem skrev til deg i ettertid - da sender DU signal om at DU mener HUN/DE ikke er verdt å bruke tid på.

DU kan fremdeles rette opp i dette, om du vil, med å ta kontakt, foreslå å gjøre noe som ikke innebærer alkohol og rus.

Eller du kan starte med en av alle de andre rådene du har fått. Men jeg antar at du ikke har kontaktet legen din og psykologen din, ikke tatt kontakt med Frisklivssentralen, ikke meldt deg på noe kurs eller hobby eller trening)? Eller?

Nå skaper du selv ditt eget verste mareritt - det er DU som har makten til å endre det. Men da må du følge noen av rådene du har fått i godt over et år her inne og også slutte å drikke alkohol, for det tåler du ikke for tiden.

Anonymkode: c6b94...79a

Skjønner. Jeg mener jo ikke det, men ja ble såret i situasjonen. Har vurdert å sende meld, men lagt den vekk igjen. 

Jo, jeg har gjort noe av det du nevner der. Og ikke drukket sidene venninnekvelden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du er livredd for å ikke få svar. Hvorfor gjør du sånn selv da, ikke svare på melding som du får?

Var skuffet/såret det styrte meg da. 

Skrevet

Det er bare en dårlig unnskyldning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner. Jeg mener jo ikke det, men ja ble såret i situasjonen. Har vurdert å sende meld, men lagt den vekk igjen. 

Jo, jeg har gjort noe av det du nevner der. Og ikke drukket sidene venninnekvelden. 

Hva konkret har du gjort med det?

Anonymkode: c128c...960

Skrevet

Så da gjør du akkurat det samme som du er redd for å oppleve selv. Venninnen din synes sikkert ikke at det var noe mer kjekt å ikke få svar, enn du gjør.

Skrevet

Hvorfor har du ikke begynt på medisiner som du sa, Hi?

Anonymkode: 0f760...31f

Skrevet

Så da gjør du akkurat det samme som du er redd for å oppleve selv. Venninnen din synes sikkert ikke at det var noe mer kjekt å ikke få svar, enn du gjør.

Ja, det gjorde jeg den mandagen. Styrt av følelser. Lurt eller ikke, men sånn ble det og blitt sånn siden. Halveis gjort det og ombestemt meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har du ikke begynt på medisiner som du sa, Hi?

Anonymkode: 0f760...31f

Det har jeg. Helt i starten. 

Skrevet

Ja, det gjorde jeg den mandagen. Styrt av følelser. Lurt eller ikke, men sånn ble det og blitt sånn siden. Halveis gjort det og ombestemt meg. 

Da kan du heller ikke syte og klage i ukesvis for at de ikke tar kontakt med deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hva konkret har du gjort med det?

Anonymkode: c128c...960

Kontaktet lege og frisklivssentralen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Da kan du heller ikke syte og klage i ukesvis for at de ikke tar kontakt med deg.

Det kan du si. Forskjellen var bare at jeg synes det var dårlig gjort på byen den helgen som ligger i bunn for min reaksjon. Om ikke hadde jeg så klart svart. Skal ikke terpe mer på det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er sant. Jeg sier vel bare til meg selv det er greit selvom jeg ikke helt mener det. For det er jeg som må ta kontakt om det blir for de gjør det ikke og det ligger litt inne. 

Det er jo du som ikke gidder å svare på deres melding. Du er ganske frekk som snur det til å bli at det er de som ignorerer deg. 

Anonymkode: a3dc8...d4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo du som ikke gidder å svare på deres melding. Du er ganske frekk som snur det til å bli at det er de som ignorerer deg. 

Så du ville sett helt bort i fra byturen da? Så det er min feil? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du forteller jo alltid kun bruddstykker om alt, så det er umulig å mene noe. Slutt å gnage og mase om flere svar. 

Anonymkode: 2e108...98c

Skrevet

Ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Vi har bare din side av saken, og jeg mistenker at de andre har en helt annen side av saken, og sannehten ligger vel kanskje en plass midt i mellom der.

Skrevet

Takk fot svar. Vet hva dere mener da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Takk fot svar. Vet hva dere mener da. 

Håper tiden gir meg svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Håper tiden gir meg svar. 

Jepp, forsett å stikk huet i sanda du, så kan du gnage på dette i noen uker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...