Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #126 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Episode er jeg over. Bare usikker på hva jeg bør gjøre nå om du skjønner. Anonymkode: 3128a...5cb Nei, jeg skjønner ikke. Du forventer noe helt annet av andre enn du gir selv. Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #127 Skrevet 1. desember 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Det ER jo åpenbart ikke GREIT når du ikke har lagt fra deg dette enda?? Det er sant. Jeg sier vel bare til meg selv det er greit selvom jeg ikke helt mener det. For det er jeg som må ta kontakt om det blir for de gjør det ikke og det ligger litt inne. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #128 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Synd de ikke jeg er verdt å sende en meld eller tar kontakt, men det er greit. Anonymkode: 3128a...5cb Nå må du f... gi deg! Det er DU som mener DE ikke er verdt å sende en melding til, DU som mener DE ikke er verdt å ta kontakt med. Og dette velger du helt SELV! For du har ikke svart på meldingen en av dem skrev til deg i ettertid - da sender DU signal om at DU mener HUN/DE ikke er verdt å bruke tid på. DU kan fremdeles rette opp i dette, om du vil, med å ta kontakt, foreslå å gjøre noe som ikke innebærer alkohol og rus. Eller du kan starte med en av alle de andre rådene du har fått. Men jeg antar at du ikke har kontaktet legen din og psykologen din, ikke tatt kontakt med Frisklivssentralen, ikke meldt deg på noe kurs eller hobby eller trening)? Eller? Nå skaper du selv ditt eget verste mareritt - det er DU som har makten til å endre det. Men da må du følge noen av rådene du har fått i godt over et år her inne og også slutte å drikke alkohol, for det tåler du ikke for tiden. Anonymkode: c6b94...79a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #129 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Synd de ikke jeg er verdt å sende en meld eller tar kontakt, men det er greit. Anonymkode: 3128a...5cb Du fikk en melding, men den var ikke bra nok for deg, så da ignorerte du personen og svarte ikke. Så hva forventer du egentlig? Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #130 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du fikk en melding, men den var ikke bra nok for deg, så da ignorerte du personen og svarte ikke. Så hva forventer du egentlig? Anonymkode: 97f8a...9be Jeg skjønner. Flere ganger hatt opp tlf og tenkt å skrive en meld, men livredd for ikke svar osv. Så har lat vær. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #131 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner. Flere ganger hatt opp tlf og tenkt å skrive en meld, men livredd for ikke svar osv. Så har lat vær. Anonymkode: 3128a...5cb Du er livredd for å ikke få svar. Hvorfor gjør du sånn selv da, ikke svare på melding som du får? Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #132 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nå må du f... gi deg! Det er DU som mener DE ikke er verdt å sende en melding til, DU som mener DE ikke er verdt å ta kontakt med. Og dette velger du helt SELV! For du har ikke svart på meldingen en av dem skrev til deg i ettertid - da sender DU signal om at DU mener HUN/DE ikke er verdt å bruke tid på. DU kan fremdeles rette opp i dette, om du vil, med å ta kontakt, foreslå å gjøre noe som ikke innebærer alkohol og rus. Eller du kan starte med en av alle de andre rådene du har fått. Men jeg antar at du ikke har kontaktet legen din og psykologen din, ikke tatt kontakt med Frisklivssentralen, ikke meldt deg på noe kurs eller hobby eller trening)? Eller? Nå skaper du selv ditt eget verste mareritt - det er DU som har makten til å endre det. Men da må du følge noen av rådene du har fått i godt over et år her inne og også slutte å drikke alkohol, for det tåler du ikke for tiden. Anonymkode: c6b94...79a Skjønner. Jeg mener jo ikke det, men ja ble såret i situasjonen. Har vurdert å sende meld, men lagt den vekk igjen. Jo, jeg har gjort noe av det du nevner der. Og ikke drukket sidene venninnekvelden. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #133 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du er livredd for å ikke få svar. Hvorfor gjør du sånn selv da, ikke svare på melding som du får? Anonymkode: 97f8a...9be Var skuffet/såret det styrte meg da. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #134 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Var skuffet/såret det styrte meg da. Anonymkode: 3128a...5cb Det er bare en dårlig unnskyldning. Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #135 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Skjønner. Jeg mener jo ikke det, men ja ble såret i situasjonen. Har vurdert å sende meld, men lagt den vekk igjen. Jo, jeg har gjort noe av det du nevner der. Og ikke drukket sidene venninnekvelden. Anonymkode: 3128a...5cb Hva konkret har du gjort med det? Anonymkode: c128c...960
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #136 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Var skuffet/såret det styrte meg da. Anonymkode: 3128a...5cb Så da gjør du akkurat det samme som du er redd for å oppleve selv. Venninnen din synes sikkert ikke at det var noe mer kjekt å ikke få svar, enn du gjør. Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #137 Skrevet 1. desember 2022 Hvorfor har du ikke begynt på medisiner som du sa, Hi? Anonymkode: 0f760...31f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #138 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Så da gjør du akkurat det samme som du er redd for å oppleve selv. Venninnen din synes sikkert ikke at det var noe mer kjekt å ikke få svar, enn du gjør. Anonymkode: 97f8a...9be Ja, det gjorde jeg den mandagen. Styrt av følelser. Lurt eller ikke, men sånn ble det og blitt sånn siden. Halveis gjort det og ombestemt meg. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #139 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor har du ikke begynt på medisiner som du sa, Hi? Anonymkode: 0f760...31f Det har jeg. Helt i starten. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #140 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, det gjorde jeg den mandagen. Styrt av følelser. Lurt eller ikke, men sånn ble det og blitt sånn siden. Halveis gjort det og ombestemt meg. Anonymkode: 3128a...5cb Da kan du heller ikke syte og klage i ukesvis for at de ikke tar kontakt med deg. Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #141 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva konkret har du gjort med det? Anonymkode: c128c...960 Kontaktet lege og frisklivssentralen. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #142 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Da kan du heller ikke syte og klage i ukesvis for at de ikke tar kontakt med deg. Anonymkode: 97f8a...9be Det kan du si. Forskjellen var bare at jeg synes det var dårlig gjort på byen den helgen som ligger i bunn for min reaksjon. Om ikke hadde jeg så klart svart. Skal ikke terpe mer på det. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #143 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er sant. Jeg sier vel bare til meg selv det er greit selvom jeg ikke helt mener det. For det er jeg som må ta kontakt om det blir for de gjør det ikke og det ligger litt inne. Anonymkode: 3128a...5cb Det er jo du som ikke gidder å svare på deres melding. Du er ganske frekk som snur det til å bli at det er de som ignorerer deg. Anonymkode: a3dc8...d4d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #144 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er jo du som ikke gidder å svare på deres melding. Du er ganske frekk som snur det til å bli at det er de som ignorerer deg. Anonymkode: a3dc8...d4d Så du ville sett helt bort i fra byturen da? Så det er min feil? Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #145 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så du ville sett helt bort i fra byturen da? Så det er min feil? Anonymkode: 3128a...5cb Du forteller jo alltid kun bruddstykker om alt, så det er umulig å mene noe. Slutt å gnage og mase om flere svar. Anonymkode: 2e108...98c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #146 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Så du ville sett helt bort i fra byturen da? Så det er min feil? Anonymkode: 3128a...5cb Ja. Anonymkode: a3dc8...d4d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #147 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Så du ville sett helt bort i fra byturen da? Så det er min feil? Anonymkode: 3128a...5cb Vi har bare din side av saken, og jeg mistenker at de andre har en helt annen side av saken, og sannehten ligger vel kanskje en plass midt i mellom der. Anonymkode: 97f8a...9be
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #148 Skrevet 1. desember 2022 Takk fot svar. Vet hva dere mener da. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #149 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Takk fot svar. Vet hva dere mener da. Anonymkode: 3128a...5cb Håper tiden gir meg svar. Anonymkode: 3128a...5cb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #150 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Håper tiden gir meg svar. Anonymkode: 3128a...5cb Jepp, forsett å stikk huet i sanda du, så kan du gnage på dette i noen uker til. Anonymkode: 97f8a...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå