Gå til innhold

3 uker siden nå

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå må jeg prøve å legge lokk på dette og håper jeg klarer å gå videre. Med noen mindre på veien 💔

Anonymkode: 3128a...5cb

Nå må du realitetsorientere deg litt, syns du ikke? Du snakker som det har skjedd noe helt forferdelig som du tappert må gå videre fra. Du opplevde en liten bump i livet, det er faktisk slikt som skjer. 

Anonymkode: a3dc8...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nå må du realitetsorientere deg litt, syns du ikke? Du snakker som det har skjedd noe helt forferdelig som du tappert må gå videre fra. Du opplevde en liten bump i livet, det er faktisk slikt som skjer. 

Jeg er fult klar over at det ikke er verken død eller det verste som kunne skjedd, men for meg har dette har gått inn på meg. Og har du få så preger det mer tror jeg. En annen hadde gjerne tatt dette annerledes. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er fult klar over at det ikke er verken død eller det verste som kunne skjedd, men for meg har dette har gått inn på meg. Og har du få så preger det mer tror jeg. En annen hadde gjerne tatt dette annerledes. 

Men har du ikke innsett at det meste går inn på deg og at du veldig lett blir skuffet? Det er betydelig mer enn normalt, og det er pga sykdommen din som du nekter å ta tak i. Du sier du har få, men standardreaksjonen din på en situasjon eller person som skuffer deg, er å ekskludere disse fra livet ditt. Da er det ikke rart du har få.

Anonymkode: 0f760...31f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og at jeg tenker om ikke planlagt så var det ikke så viktig med meg. 

Skrevet

Og at jeg tenker om ikke planlagt så var det ikke så viktig med meg. 

Hvorfor har du få, tror du? Du skyver jo alle fra deg for den minste ting. Du velger selv å ha få. Og du har tydeligvis ikke lyst å få det bedre heller, når du ikke vil ha behandlig. Gud forby at du skulle måtte føle deg bedre?

Anonymkode: c128c...960

Skrevet

Men har du ikke innsett at det meste går inn på deg og at du veldig lett blir skuffet? Det er betydelig mer enn normalt, og det er pga sykdommen din som du nekter å ta tak i. Du sier du har få, men standardreaksjonen din på en situasjon eller person som skuffer deg, er å ekskludere disse fra livet ditt. Da er det ikke rart du har få.

Jo, jeg ser jeg blir skuffet og tar gjerne ikke kontakt pga skuffelse. Og er ikke flink å ta opp ting. Så ja ser at jeg gjør dette, men så spør jeg meg selv hvor går grensen på hva jeg bør tåle og ikke? Gjøres det bevisst eller tåler jeg for lite? Og jeg er og klar over at jeg har dårlig selvtillit og tro på meg selv. Som kan prege situasjonene, 

Skrevet

Jo, jeg ser jeg blir skuffet og tar gjerne ikke kontakt pga skuffelse. Og er ikke flink å ta opp ting. Så ja ser at jeg gjør dette, men så spør jeg meg selv hvor går grensen på hva jeg bør tåle og ikke? Gjøres det bevisst eller tåler jeg for lite? Og jeg er og klar over at jeg har dårlig selvtillit og tro på meg selv. Som kan prege situasjonene, 

Du tåler for lite! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du tåler for lite rett og slett. Kan du være så snill og begynne med behandling? Hvorfor har du lyst å fortsette å ha det så vondt når det finnes mulighet til å få det bedre?

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du tåler for lite! 

Kan være du har rett. Vet ikke hva jeg skal tenke/gjør mer nå. 

Skrevet

Kan være du har rett. Vet ikke hva jeg skal tenke/gjør mer nå. 

Det har du fått svar på så mange ganger, men du tar det ikke til deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du tåler for lite rett og slett. Kan du være så snill og begynne med behandling? Hvorfor har du lyst å fortsette å ha det så vondt når det finnes mulighet til å få det bedre?

Jeg skjønner at jeg gjerne gjør det. Jeg er i en prossess ang det. Og ønsker ikke ha det sånn. 

Skrevet

Jeg tenker nok dessverre at de gjør det for å såre meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker nok dessverre at de gjør det for å såre meg. 

Hvordan gikk det med venninnekvelden du hadde hjemme hos deg forrige helg da?

Anonymkode: d6793...892

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at jeg gjerne gjør det. Jeg er i en prossess ang det. Og ønsker ikke ha det sånn. 

Hvorfor starter du ikke behandling hvis du ikke ønsker å ha det sånn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan gikk det med venninnekvelden du hadde hjemme hos deg forrige helg da?

Anonymkode: d6793...892

Det ble en fin kveld egentlig. Vi var 3 stk med mat og prat, men tidlig avsluttet kl 00. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor starter du ikke behandling hvis du ikke ønsker å ha det sånn?

Er pen prosess med det så er på vei. Spent om det gir effekt. Har ikke helt troen, men gir det en sjanse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det ble en fin kveld egentlig. Vi var 3 stk med mat og prat, men tidlig avsluttet kl 00. 

Selv dette klarer ikke du å få til å bli noe positivt. «Fin kveld EGENTLIG…» «men tidlig avsluttet» 

Anonymkode: 37e55...eba

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Selv dette klarer ikke du å få til å bli noe positivt. «Fin kveld EGENTLIG…» «men tidlig avsluttet» 

Anonymkode: 37e55...eba

Dette er positivt da. Jeg skulle håpt de var lengre, men var kjekt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kl. 00 synes ikke jeg var tidlig. Svært sjeldent jeg er ute lenger med mindre jeg en sjelden gang er på byn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kl 00 er da ikke tidlig? 

Anonymkode: c128c...960

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du er jo helt umulig å gjøre fornøyd. Midnatt er da virkelig ikke tidlig i noen som helst sammenheng! 

Skrevet

Jeg lar meg stadig facinere av at du ikke klarer å finne glede i noe. Hvorfor ønsker du ikke å ta tak i problemene dine og oppsøke hjelp? Hva får du ut av å finne negative ting i absolutt alt rundt deg? Hvorfor tror du verden har en personlig vendetta mot deg?

Anonymkode: 8a734...a43

Skrevet

Er det galt at jeg kunne ønsket det varte litt lengre? De gikk når de ønsket/ville.  

Har innfunnet meg med at ting aldri blir som før. Fra år 2020 har det vært en bratt nedover bakke jeg aldri kommer opp i fra. Er heller ikke nådd bunnen enda. 

Hadde en såkalt venninne som sa til hvor er den glade/blide og navnet mitt. Og jeg tenkte vekke og kommer aldri tilbake. All glede og tilfredshet er vekk. 

Skrevet

Er det galt at jeg kunne ønsket det varte litt lengre? De gikk når de ønsket/ville.  

Har innfunnet meg med at ting aldri blir som før. Fra år 2020 har det vært en bratt nedover bakke jeg aldri kommer opp i fra. Er heller ikke nådd bunnen enda. 

Hadde en såkalt venninne som sa til hvor er den glade/blide og navnet mitt. Og jeg tenkte vekke og kommer aldri tilbake. All glede og tilfredshet er vekk. 

Hvorfor oppsøker du ikke hjelp?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor oppsøker du ikke hjelp?

Det har jeg. Synes ikke det er noe hjelp. Får ikke dekket psykolog og å betale 1500 kr per gang er uaktuelt. Og så er det tabletter evt med en haug med bivirkninger og farer for andre sykdommer. Ja, hva gjør man da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...