Gå til innhold

3 uker siden nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du begynt på medisiner nå?

Anonymkode: c128c...960

Videoannonse
Annonse
Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (9 timer siden):

Jesus, her trodde jeg at det var 3 uker siden noen daua eller noe.

Så det hadde vært bedre? 

Anonymkode: 3128a...5cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så det hadde vært bedre? 

Hadde det vært bedre om noen hadde daua enn at du ble forlatt på et utested?

Hva tenker du om at flere mener at det er du som har avsluttet kontakten med venninnene dine? Det er du som med vilje slutter å svare på deres forsøk på kontakt. 

Anonymkode: a3dc8...d4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hadde det vært bedre om noen hadde daua enn at du ble forlatt på et utested?

Hva tenker du om at flere mener at det er du som har avsluttet kontakten med venninnene dine? Det er du som med vilje slutter å svare på deres forsøk på kontakt. 

Anonymkode: a3dc8...d4d

Tror du misforstår min kommentar. Må jeg skrive om dødsfall for å få lov å komme med noe? 

Jeg ser at de fleste mener det. Oppsummert: Hadde ikke jeg blitt forlat i byen for andre gang av samme personene så hadde dette aldri vært noen greie. Og å bare ignorerer det synes jeg er rart. Dette ble snakket om første gang og når det skjer igjen da blir det et spm om hvorfor og hvem gjør sånt?  Da er man ikke inkludert. Så ja da frister det ikke å svare og gjerne ikke være med dem å prøve igjen. Hadde jeg fått et beklager. Og her blir det snudd på at det er jeg som bør beklage om jeg vil ha. dem i mitt liv. Det er de som ikke vil ha meg med. For hadde de det hadde dette aldri skjedd to ganger. Jeg ønsker venner som bryr seg og inkluderer om ikke får jeg være uten da. Jeg synes dette er skuffende og dårlig gjort. 

Skrevet

Felles her er at jeg er ikke noe venn og fortjener det de gjorde. Og bør være glad at noen vil være med meg. Så da må jeg nikke og godta dårlig behandling for å ha venner. Har skjønt hva dere mener. 

Skrevet

Hvorfor har du ikke begynt på medisin enda? Ønsker du virkelig å ha det så vondt?

Anonymkode: 0f760...31f

Skrevet

Altså å komme bort fra hverandre på byen skjer jo alltid. Forrige helg var jeg ute med noen fra jobben, men jeg hang litt etter dem fordi jwg skulle snakke med Gud og hvermann. Så når jeg skulle inn der de var så kom jeg ikke inn. Egoet mitt mener det er fordi jeg ikke hadde legg, men siden jeg er 41 og ikke ser ut som jeg er 17 så var det sikkert fordi jeg var for full. Det kunne ikke ramle meg inn å bli sur på de jeg var med. De sendte sms samme natt og dagen etter og da svarte jeg jo selvsagt på de. 

Anonymkode: d3827...a6e

Skrevet

Satt ikke du å pratet med noen andre i baren da de ble borte? Så gikk du hjem uten å ta kontakt med dem? Uten å prøve å ringe de på mobil fir å høre hvor de car så dere kunne samles igjen?

Har du tenkt at kanskje tror de at det var DU som forsvant fra dem? At du pratet med andre og stakk hjem, uten å ta kontakt med de? Kanskje de bare var på do, kjapp luftetur, røyk ute og så fant de deg ikke etterpå? Kanskje de ble sure på deg fordi de trodde du ble med den du pratet med uten å gi beskjed?

Anonymkode: 33d91...9dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Satt ikke du å pratet med noen andre i baren da de ble borte? Så gikk du hjem uten å ta kontakt med dem? Uten å prøve å ringe de på mobil fir å høre hvor de car så dere kunne samles igjen?

Har du tenkt at kanskje tror de at det var DU som forsvant fra dem? At du pratet med andre og stakk hjem, uten å ta kontakt med de? Kanskje de bare var på do, kjapp luftetur, røyk ute og så fant de deg ikke etterpå? Kanskje de ble sure på deg fordi de trodde du ble med den du pratet med uten å gi beskjed?

Anonymkode: 33d91...9dc

Ja, sånn kan du gjerne vri det til. 

Skrevet

Har du drukket i går kveld og i kveld, HI?

Anonymkode: c6b94...79a

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2022-11-19 den 1.27):

Siste som. Tror dere ærlig jeg ikke kommer til å høre noe? 

Nei. Du må ikke sitte og vente på noe som ikke kommer. Hvorfor vil du deg så vondt? Må må du begynne å like deg selv, ta vare på deg selv. 

Hver dag må du si noe pent til deg selv. ❤️Du må lære deg å bli din beste venn. 

Anonymkode: 74625...fb0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tror du misforstår min kommentar. Må jeg skrive om dødsfall for å få lov å komme med noe? 

Jeg ser at de fleste mener det. Oppsummert: Hadde ikke jeg blitt forlat i byen for andre gang av samme personene så hadde dette aldri vært noen greie. Og å bare ignorerer det synes jeg er rart. Dette ble snakket om første gang og når det skjer igjen da blir det et spm om hvorfor og hvem gjør sånt?  Da er man ikke inkludert. Så ja da frister det ikke å svare og gjerne ikke være med dem å prøve igjen. Hadde jeg fått et beklager. Og her blir det snudd på at det er jeg som bør beklage om jeg vil ha. dem i mitt liv. Det er de som ikke vil ha meg med. For hadde de det hadde dette aldri skjedd to ganger. Jeg ønsker venner som bryr seg og inkluderer om ikke får jeg være uten da. Jeg synes dette er skuffende og dårlig gjort. 

Da får du fortelle dem at du ble lei deg da? 

Jeg syns ikke du ahr så høy takhøyde, du har piggene veldig ute, virker som du venter på at nor negativt skal skje. Nå var det denne lille episoden her, som du blåser opp. 

Det må være veldig slitsomt for deg! ❤️ Du har nok opplevd litt av hvert i barndommen, som gjør at du oppfører deg slik.❤️Men nå er du voksne. Du må se fremover. Alltid fremover. Aldri bakover. For ditt eget beste. ❤️

Anonymkode: 74625...fb0

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Felles her er at jeg er ikke noe venn og fortjener det de gjorde. Og bør være glad at noen vil være med meg. Så da må jeg nikke og godta dårlig behandling for å ha venner. Har skjønt hva dere mener. 

Spør igjen: Har du begynt på medisiner nå?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei. Felles her er at du høster det du sår.

Livet har vel aldri vært rettferdig, men en rekke tilfeldige hendelser. Noen er født i Norge, i ett trygt hjem med alle muligheter. Andre blir født i ett land hvor de undertrykkes og knapt har mat hver dag. Noen får en istapp i hodet og blir lam resten av livet, andre lever av ekstremsport og passerer forventet levealder uten en eneste skavank. Livet handler ikke om rettferdig eller hva noen fortjener. Karma er bullshit vi forteller oss selv for å oppleve en viss rettferdighet i alt dette. 

Følelse av lykke og glede derimot, det handler om innfridde forventninger og valgene du tar underveis for å nå de. 

Anonymkode: 1f618...810

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Spør igjen: Har du begynt på medisiner nå?

Sånne ting får du ikke svar på. Ei heller om hun har snakka med legen. Og har hun tatt kontakt med legen var han mest sannsynlig ikke på kontoret. Vi kjenner jo lusa på gangen nå etterhvert. 

Anonymkode: 9a795...0a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sånne ting får du ikke svar på. Ei heller om hun har snakka med legen. Og har hun tatt kontakt med legen var han mest sannsynlig ikke på kontoret. Vi kjenner jo lusa på gangen nå etterhvert. 

Anonymkode: 9a795...0a8

Sant nok....

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Sorry, men du skjønner ikke hva noen her mener i det hele tatt.

Anonymkode: 97f8a...9be

Skrevet

Jeg vil virkelig anbefale deg Unique mind kurs, det får deg til å tenke på en helt annen måte, og livet ditt blir bedre.

https://uniquemindesp.com/

Anonymkode: 22ae8...fff

Skrevet

Du har helt rett. Det er ingen vits i å ha deg som venn. En mer selvsentrert person skal du lete lenge etter. Du fikk som fortjent! ❤️ Godt de har kommet seg unna! 

Anonymkode: 2e108...98c

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Du har helt rett. Det er ingen vits i å ha deg som venn. En mer selvsentrert person skal du lete lenge etter. Du fikk som fortjent! ❤️ Godt de har kommet seg unna! 

Anonymkode: 2e108...98c

Du har rett. Heldig de er ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sorry, men du skjønner ikke hva noen her mener i det hele tatt.

Anonymkode: 97f8a...9be

Det tror jeg jeg har skjønt for lenge siden! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det tror jeg jeg har skjønt for lenge siden! 

Hvorfor svarer du ikke på om du har begynt på medisin?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke på om du har begynt på medisin?

Er det viktig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Er det viktig?

Ja, for deg er det veldig viktig tror jeg. Og når du ikke svarer på det antar jeg at du ikke har det. Hva er du redd for? At du skal få det bedre?

Skrevet

Nå må jeg prøve å legge lokk på dette og håper jeg klarer å gå videre. Med noen mindre på veien 💔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...