Gå til innhold

Problemer med menskopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en menskopp som jeg føler gnager i tuppen. Altså den lille gummisnoren eller hva man skal kalle det stikker i skjedeåpningen. Jeg har prøvd å klippe den kortere og kortere, men det stikker likevel. Så kjøpte jeg en femmy cykle med ring istedenfor. Den var bedre, jeg kjente ingen gnaging. Men den sklir rett og slett ut! 

Har dere opplevd lignende og funnet en løsning?

Anonymkode: 13f95...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klippet helt vekk tuppen på min, da kjente jeg den ikke. Hvis den sklir ut har du kanskje ikke fått skikkelig vakuum? 

Anonymkode: 319e9...652

Skrevet

Kan det være for trangt inni der? At den ikke sitter skikkelig? 

Anonymkode: e7b6d...f32

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg klippet helt vekk tuppen på min, da kjente jeg den ikke. Hvis den sklir ut har du kanskje ikke fått skikkelig vakuum? 

Anonymkode: 319e9...652

Det virker som at det ikke blir ordentlig vakuum kanskje? Jeg kan prøve å «lukke» koppen hardere under innføring🤔

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan det være for trangt inni der? At den ikke sitter skikkelig? 

Den ene sitter jo, men den gnager eller stikker. Den andre sklir ut. Tampong ligger på plass 🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det virker som at det ikke blir ordentlig vakuum kanskje? Jeg kan prøve å «lukke» koppen hardere under innføring🤔

Den ene sitter jo, men den gnager eller stikker. Den andre sklir ut. Tampong ligger på plass 🤔

Bruker du to?? Jeg bruker bare én. 

Skrevet

Bare en om gangen da😝 Men siden den første stakk så, så kjøpte jeg en ny, men den vil jo ikke henge😬

Skrevet

Jeg klippet den helt vekk. 

Anonymkode: 16b06...8c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jeg klippet den helt vekk. 

Anonymkode: 16b06...8c1

Det har jeg gjort, men den stikker fortsatt. Klarer ikke å få selve klippet helt glatt sikkert😅

Skrevet

De sklir jo ikke ut hvis du får den til å lage vakuum. 
Jeg har klippet «pinnen» helt av min divacup, men bruker bare Femmycycle etter jeg kjøpte den. 
Den er litt annerledes utformet, og jeg setter den inn på en annen måte for å lage vakuum. Jeg bretter den ikke, men bare presser den mot skjedeåpningen, så blir den flat på vei enn, og folder seg ut når den kommer opp og på plass. 
Den får ganske kraftig vakuum, og sklir i hvert fall ikke ut når den får «sugd» seg på plass🫣

Anonymkode: 7a15d...dd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De sklir jo ikke ut hvis du får den til å lage vakuum. 
Jeg har klippet «pinnen» helt av min divacup, men bruker bare Femmycycle etter jeg kjøpte den. 
Den er litt annerledes utformet, og jeg setter den inn på en annen måte for å lage vakuum. Jeg bretter den ikke, men bare presser den mot skjedeåpningen, så blir den flat på vei enn, og folder seg ut når den kommer opp og på plass. 
Den får ganske kraftig vakuum, og sklir i hvert fall ikke ut når den får «sugd» seg på plass🫣

Det er femmycycle som sklir ut😅 Presser du den inn uten å brette den sammen i det hele tatt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er femmycycle som sklir ut😅 Presser du den inn uten å brette den sammen i det hele tatt?

Ja, skjønte det, derfor jeg sa at den må jeg sette inn på en annen måte for å lage vakuum. 
Altså, jeg er ikke vid nok til å dytte den rett opp i åpen tilstand😂 Men jeg presser den mot skjedeåpningen når den er helt åpen, og så bretter den seg selv pga omgivelsene🤷🏻‍♀️Når den kommer opp der den skal være så folder den seg ut igjen, og lager vakuum. Jeg sjekker at det er vakuum ved å dra litt i den, og kjenne at den gir motstand. 

Skrevet

Mitt eneste problem med menskopp er at jeg av og til glemmer den på hytta. 
Tuppen merkes ikke, Ladycup er merket. 

Anonymkode: 29759...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...