Gå til innhold

Når er det halv skatt i kommunene, november eller desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desember ja. Men du vet vel hva du har i lønn? Syns jo 8000 mer enn forventet er ganske mye, om det er fast hver mnd så er det jo en årslønn som er langt høyere enn du er forespeila.

Anonymkode: 80f04...fed

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Desember ja. Men du vet vel hva du har i lønn? Syns jo 8000 mer enn forventet er ganske mye, om det er fast hver mnd så er det jo en årslønn som er langt høyere enn du er forespeila.

Anonymkode: 80f04...fed

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har vel fått lønnslipp?

Anonymkode: 8073e...7e0

Ja jeg har fått lønnsslipp.

Dette er første fulle lønn i ny jobb. Jeg har gått noe opp i lønn i forhold til gamle jobben, men ikke så mye at jeg skulle ha fått 10.000 mer utbetalt.

Sier ikke nei takk, for all del. Har også betalt ekstra i skatt til nå i år så det blir ikke noe problem på skatteoppgjøret.

HI

Anonymkode: 3c444...662

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Kanskje du har fått et ansennitetshopp? 

Anonymkode: 4d9a2...534

Jobben min har ikke lønn basert på ansiennitet.

Men fant ut av det, så på lønnsslippen på det lille jeg fikk de, tok skatten og delte på lønnen, så gjorde jeg det samme på denne lønnen. Jeg hadde halv skatt denne måneden.

HI

Anonymkode: 3c444...662

Det varierer fra kommune til kommune. Det normale er desember, men jeg har jobbet i en annen kommune tidligere der det var halv skatt i november. Det er jo uansett enkelt å se på lønnsslippen. 

Anonymkode: fa782...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...