Gå til innhold

Jeg er litt flau

Anbefalte innlegg

Sto i dusjen for et par dager siden da det banka på døra. Trodde det var mannen så roper "kom inn", men det var min 16 år gamle sønn 😅 jeg trodde han kom til å klappe døren igjen å løpe men han stilte meg spm. han hadde for så å lukke døra å gå. Sa beklager trodde du var "navn" før han gikk, "jaja" fikk jeg til svar. Nå får jeg litt sånn, burde jeg pratr med han om det eller bare la det ligge? Han hadde jo en ganske grei reakdjon, det virka egentlig ikke som han brydde seg nevneverdig? Jeg trør jo ofte rundt i pysjamas og truse så var kanskje ikke så ille, haha :)

Anonymkode: 3a753...687

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435720-jeg-er-litt-flau/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er noe du trenger å verken være flau for eller ta prat om. Du sto i dusjen og han skjønte nok at du var naken da, men han kom likevel inn. Han reagerte ikke noe på det, stilte spørsmålet og gikk igjen. Du er moren hans, det var på badet som er et helt naturlig sted å være naken og han banket på, du sa kom inn, alt er i orden. 

Anonymkode: b867d...8dc

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sto i dusjen for et par dager siden da det banka på døra. Trodde det var mannen så roper "kom inn", men det var min 16 år gamle sønn 😅 jeg trodde han kom til å klappe døren igjen å løpe men han stilte meg spm. han hadde for så å lukke døra å gå. Sa beklager trodde du var "navn" før han gikk, "jaja" fikk jeg til svar. Nå får jeg litt sånn, burde jeg pratr med han om det eller bare la det ligge? Han hadde jo en ganske grei reakdjon, det virka egentlig ikke som han brydde seg nevneverdig? Jeg trør jo ofte rundt i pysjamas og truse så var kanskje ikke så ille, haha :)

Anonymkode: 3a753...687

Seriøst? Den kjøper jeg ikke. Kjeder du deg i dag eller? Alle barn har sett sin mor og far naken. 

Anonymkode: d6c74...bfd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...