Gå til innhold

Tips til oppbevaring klær

Anbefalte innlegg

Jeg skal langtidsoppbevare klær, f.eks. babytøy for barna. Har noen gode tips/kunnskap om hvordan jeg best kan oppbevare klærne uten at de blir ødelagt? Skal ha de i en bod, men tenker på type esker/poser, vakumpakke..? Smarte, gode tips til oppbevaring. 

Gjerne med link. 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435696-tips-til-oppbevaring-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pakket slikt i vakuumposer. Jeg Jar sett over alle klærne først, vasket det som var nødvendig. Sørget for at alt var helt tørt. Så brettet jeg og hadde i posene. Jeg tar alltid vare på sånne silicabags som ofte følger med i vesker ol. Og hatt det oppi posene litt innimellom klærne. Man får også kjøpt silicabags på nett om ønskelig.

Så merker jeg posene godt sørger for at de ikke har hull og oppbevarer de i en tør bod. De minste i flytteesker de store løst👌

Jeg har oppbevart klærne til ungene i plastkasser og hatt de på loft. De har også vært med på flyttelass så var litt spent på hvordan de var når eldste skulle titte i det i sommer. Alt var like bra der, såvidt litt loftslukt men jeg tenker det uansett hade kommet litt lukt når de har vært oppbevart i 18år. En vask og tantebarnet hennes gikk i det. 
Jeg har spart på mye, men jeg har ikke spart på alt. Det er også mest babytøy jeg har spart på siden minstemor sleit ut det meste når hun ble større. En skikkelig jordfreser, så praktisk at hu var minst.

Anonymkode: 53dbe...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...