Gå til innhold

Tror dere det blir krig nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ingen som HÅPER på krig i Norge? Hva slags dumt spørsmål er det?

Anonymkode: f373d...456

Jeg tenkte omvendt da. Det har vært en lang dag... Poenget er at jeg er redd for hva som kan skje. Ikke for min del men for mine barns fremtid.

Anonymkode: 9c48e...d5d

Er vel ingen som håper på krig - eller gjør du det, HI?

Jeg øker mitt beredskapslager, jeg forbereder meg mentalt på at vi kan komme til å oppleve ulike scenarier som vi ikke har opplevd før, da tenker jeg at jeg mentalt er bedre forberedt om det skulle bli en krise. Men håper selvfølgelig at krigen i Ukraina ikke utvides til andre land.

Men, de neste dagene, inntil vi får vite med sikkerhet hva som skjedde i Polen i dag, de er selvfølgelig preget av en viss spenning de fleste steder. Det kan ha vært en feil, det kan ha vært en provokasjon, det kan ha vært en avledning. Det første er vel det beste vi kan håpe på, selv om Russlands reaksjon i dag ikke tyder på det.

Anonymkode: 86a6d...f18

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er vel ingen som håper på krig - eller gjør du det, HI?

Jeg øker mitt beredskapslager, jeg forbereder meg mentalt på at vi kan komme til å oppleve ulike scenarier som vi ikke har opplevd før, da tenker jeg at jeg mentalt er bedre forberedt om det skulle bli en krise. Men håper selvfølgelig at krigen i Ukraina ikke utvides til andre land.

Men, de neste dagene, inntil vi får vite med sikkerhet hva som skjedde i Polen i dag, de er selvfølgelig preget av en viss spenning de fleste steder. Det kan ha vært en feil, det kan ha vært en provokasjon, det kan ha vært en avledning. Det første er vel det beste vi kan håpe på, selv om Russlands reaksjon i dag ikke tyder på det.

Vil bare tilføye - jeg øker mitt beredskapslager gradvis, jeg hamstrer ikke. Om folk skulle begynne å hamstre risikerer vi at ting blir dyrere, butikker går tomme osv., og det er absolutt ingen av oss tjent med.

Men jeg handler inn litt ekstra når jeg likevel skal på butikken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...