Gå til innhold

Hvorfor skjønner menn ikke hinting?

Anbefalte innlegg

Altså, dette er en slik greie som menn ikke skjønner betyr at han må spørre om hva som er galt, hva som er skjedd, lytte, forstå. I stedet tar menn det bokstavelig, noe som bare er irriterende. Hvorfor skjønner mannfolk ikke et hint?

boyfriend-test-failed-im-not-really-havi

Anonymkode: 40270...3f4

Fortsetter under...

Sånne tester er bare pinlig elendige!

Javel, så kunne kjæresten i dette tilfellet sikkert spurt mer. Men, her hinter jo ikke dama om noe som helst, tvert om setter hun en grense for seg selv hvor hun indirekte sier at hun ikke vil snakke/tekste den kvelden, og ber ham tydelig om å heller tekste henne dagen etter.

En slik test er helt intetsigende - gjør kjæresten som dama spesifikt ber om, da er det galt... og om han heller spør, da respekterer han ikke hennes grensesetting.

Før man kritiserer partneren for å kommunisere dårlig så må man for pokker ta ansvar for egen kommunikasjon! Dvs. at man ikke sier én ting, og ber partneren om én ting, når man egentlig mener det stikk motsatte...

Anonymkode: cf558...b00

Jeg skjønner heller ikke sånne hint. Ser virkelig ikke hva som er galt med svaret? Hvis noen sier at vi skal snakkes i morgen, så te ler jeg at det er akkurat det personen vil. Jeg er ikke tankeleser

Anonymkode: becaf...19a

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dette er jo ikke noe hint, det står klart og tydelig "tekst meg i morgen", hvor er hintet?

Anonymkode: 3ef9b...40e

Hintet er at det ikke går bra med henne. Det fine hadde vært om han da spurte hva som er i veien og vist at han ville lytte, vist interesse for henne.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hintet er at det ikke går bra med henne. Det fine hadde vært om han da spurte hva som er i veien og vist at han ville lytte, vist interesse for henne.

Men hun vil jo ikke snakke med han? 

Anonymkode: c5056...7ee

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det romantiske er jo om han spør likevel hva som er galt.

Nei, det er den masete versjonen. Den voksne reaksjonen er å respektere hennes ønske. 

Anonymkode: 84898...093

Annonse

Hvorfor skjønner ikke kvinner at de må lære seg å si hva de ønsker, ikke drive med denne idiotiske hintingen. Gud så irriterende det må være å være mann til en kvinne som ikke tør å stå opp for seg selv og fortelle hva hun trenger. 

Hadde jeg skrevet til mannen min at han måtte ringe med neste dag og han plutselig stod i døra, hadde jeg antageligvis blitt forbanna. Så sant han ikke visste at jeg var syk eller i en psykisk ubalanse som som gjorde at han likevel ville sjekke meg. 

Anonymkode: 4273b...883

Hvis det her er meningen at man skal lese mellom linjene at man egentlig skal spørre om hva som er i veien, ringe eller stikke innom hvordan skal man da formulere seg om ikke har en bra kveld og virkelig ønsker å være alene? 

Anonymkode: 3b04c...0f6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det som er det største "hintet" her, det er at hun tydeligvis ikke føler han er hennes nærmeste. Hun slenger ut at hun ikke har det bra, gjør det tydelig at hun ikke vil snakke med ham om det, og ikke en gang at de skal snakkes dagen etter, men at hun vil at han bare skal tekste henne.

Hadde hun bare skrevet at hun hadde en dårlig kveld, så hadde han sikkert spurt hva som var galt. Enda bedre, om hun sa at det hun egentlig trengte var å snakke med ham.

Hun setter en veldig tydelig grense i måten å skrive på - da er det ikke romantisk at en ny kjæreste ikke respekterer hennes grense. Tvert om kunne det vært et rødt flagg.

Hvis dette er måten du kommuniserer med menn, HI, så tror jeg du vil bli mye misfornøyd i livet.

Det romantiske i et forhold er når de to som har valgt hverandre kommuniserer godt med hverandre, er åpne med hverandre, har omtanke og respekt for hverandre, respekterer hverandres grenser. Det romantiske er at begge to tar ansvar både for egen kommunikasjon og handlinger, og for forholdet.

Å oppføre seg som en bortskjemt prinsesse som forventer at partneren skal forstå at hun mener det stikk motsatte av hva hun sier (skriver), det er måten man kveler romantikken raskere enn det meste annet.

Jesus allmektige. Er det mulig at du her har forklaring på at du aldri tas alvorlig? Hvis jeg sier at jeg ikke vil snakke om det så skal jeg love deg at det ikke er noe romantikk i om vedkommende graver.

Anonymkode: 915f2...284

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Åh herre... Orker folk sånne forhold? 

Anonymkode: 7aaae...367

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor skjønner ikke kvinnfolk at menn ikke er tankelesere? 

Si det rett ut. Ikke gå rundt grøten. 

Anonymkode: 7aaae...367

Enig. Om kvinnene i denne tråden bare kunne si ting rett ut i stedet for å gå rundt grøten. Kvinnfolk altså!

Anonymkode: 1da1d...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...