Gå til innhold

Erfaring dundyne fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en varmere dyne, fryser lett. Ser at det kan være ganske dyrt med varm dundyne fra for eksempel Kid eller Høie, men at det er rimelig på Ikea, ca 700 kroner.

Men er det bra (nok)? Blir glad for å høre om andres erfaringer.

Skrevet

Her i huset har vi kun IKEA og alle sover varme vinteren igjennom enda vi sover med vindu åpent. 
kjøper du den varmeste er du garantert varm vinteren igjennom. 

Skrevet

Takk for svar, vet du navnet på den dere har?

Skrevet

Den er helt ok. Halv pris på Kid nå forresten. 😊

Anonymkode: c2835...2d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Den er helt ok. Halv pris på Kid nå forresten. 😊

Anonymkode: c2835...2d7

Selv på salg koster varm dundyne på Kid 2200,-, så over 3 ganger så dyrt som Ikea.

Skrevet

Ikea har litt rare størrelser. Jeg kjøper på Jysk

Anonymkode: 1648f...0db

Skrevet

Ikea sine er kjempegode og passer for oss. Men husk at du må ta et valg - dyner og sengetøy fra Ikea er annen str enn alle andre.

Anonymkode: b92cb...a6e

Skrevet

Som nevnt over, må du kjøpe nytt sengetøy som skal passe ikeadyna.

Anonymkode: 18002...d65

Skrevet

Går helt fint med dundyne på 150x200 og trekk på 140x200. Dyna blir bare litt mer kompakt, nå på vinteren er det bare godt og varmt. 

Skrevet

Har bare dun/fjær dyner fra ikea og de fungerer bra. Vasker de i maskinen ved behov. Syns det fungerer greit med sengetøy fra andre enn Ikea og, selv om størrelsen er litt forskjellig. Ikea har dessverre  begynt med å blande kunstfiber i sengesettene, så vær obs på det hvis du velger sengetøy derfra.

Skrevet

Dynene, putene og madrassene til IKEA er i svært god kvalitet og du får mye for pengene.

Anonymkode: 06a05...f38

Skrevet

Takk for mange gode svar! Tror det blir en tur på Ikea i helgen 

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i dundyne, får fnatt av at fjærene ikke blir liggende der de skal. Har ulldyne fra IKEA og er veldig fornøyd, bruker Rusta sine dynetrekk til.

Anonymkode: efb00...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...