Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #151 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Nei, tenker at offeret her har mye å vinne på å gjøre dette offentlig. Hadde hun bare vært en vanlig person så hadde saken blitt tatt kun hos politiet ikke i media. Men for henne var det jo fint å få litt ekstra PR. At dette her skulle være så himla skremmende for henne er jo bare sært. Hun visste hvem Atle var og da også hvordan han framstår. Han er jo ingen pusete kosebamse akkurat. Selv om han snakker snilt/fint til folk framstår han jo sint og brautende. Han er sånn. Det visste hun. Selvsagt er ikke rasisme greit, men det blir tukl å dra det kortet hele tiden også, spesielt når man smeller det opp i media for å få PR. Offentlig skittentøyvask er heller ikke ok. Anonymkode: 79c04...6a7 Du tenker ikke at hun fremstår som et forbilde for andre som opplever rasisme ved å våge å gå mot en såpass respektert og kjent person? Jeg blir faktisk matt av holdningen din og har vansker med å argumentere saklig. Rasisme er ikke greit? Men man skal likevel bare tie og tåle? For å ta hensyn til en ressurssterk mann som ikke bare dreit seg ut, men som ikke evnet å be om unnskyldning før saken ble kjent. Anonymkode: 18fb6...e49
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #152 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, tenker at offeret her har mye å vinne på å gjøre dette offentlig. Hadde hun bare vært en vanlig person så hadde saken blitt tatt kun hos politiet ikke i media. Men for henne var det jo fint å få litt ekstra PR. At dette her skulle være så himla skremmende for henne er jo bare sært. Hun visste hvem Atle var og da også hvordan han framstår. Han er jo ingen pusete kosebamse akkurat. Selv om han snakker snilt/fint til folk framstår han jo sint og brautende. Han er sånn. Det visste hun. Selvsagt er ikke rasisme greit, men det blir tukl å dra det kortet hele tiden også, spesielt når man smeller det opp i media for å få PR. Offentlig skittentøyvask er heller ikke ok. Anonymkode: 79c04...6a7 Det understrekede er rett og slett bullshit og en skremmende bagatellisering av hans truende adferd! Han var en mann som var så full at han ikke lenger hadde kontroll på seg selv, hva han gjorde og hva han sa, og heller ikke var han mottakelig når folk rundt forøkte å stoppe ham - før en kvinnelig bekjent fikk stoppet ham. Han var altfor full, han er en svær mann på1,90, han er kraftig, han var hissig og han hindret Ali å gå bort fra situasjonen. De aller fleste med litt vett i hodet forstår at en svært full og hissig mann som hindrer deg fra å forlate stedet mens han står og brøler til deg - det er en potensielt farlig situasjon. At du mener han har rett til å gjøre dette, at det ikke skal tas på alvor fordi "han er bare sånn" - det er helt forkastelig og svært skremmende! Selv om man ser helt bort fra rasismen han spydde ut av seg, så var dette en høy, kraftig, altfor full mann som hadde mistet kontroll på seg selv, og som hindret en langt mindre kvinne å forlate det som var en truende situasjon som kunne utviklet seg. Så selv uten rasismen var dette helt uakseptabel adferd fra hans side! Glem heller ikke at dette ikke var første gang han gjør lignende ting i fylla - så her har vi en mann som hittil ikke har lært av sine feil, men gjentar dem og gjentar dem. Før har han såvidt jeg vet gått etter menn, nå gikk han etter en kvinne - det er faktisk en eskalering av det han gjør i fylla, fordi risikoen for et større skadepotensiale er langt kun basert på den ekstremt store fysiske styrkeforskjellen mellom dem. Anonymkode: 89676...838
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #153 Skrevet 17. november 2022 Atle Antonsen trakasserte person med CP på Gullruten - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum Jirde Ali er ikke den eneste som opplever kvalm fra denne idioten. Noen som tenker at dette også er greit? Anonymkode: 83071...84a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #154 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Atle Antonsen trakasserte person med CP på Gullruten - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum Jirde Ali er ikke den eneste som opplever kvalm fra denne idioten. Noen som tenker at dette også er greit? Anonymkode: 83071...84a Oi, den er stygg. Anonymkode: b3fb2...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #155 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Atle Antonsen trakasserte person med CP på Gullruten - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum Jirde Ali er ikke den eneste som opplever kvalm fra denne idioten. Noen som tenker at dette også er greit? Anonymkode: 83071...84a Det verste er jo at han innbiller seg at han i rullestolen likte måten Atle var mot han 🤮 Anonymkode: 5a835...477
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #156 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det understrekede er rett og slett bullshit og en skremmende bagatellisering av hans truende adferd! Han var en mann som var så full at han ikke lenger hadde kontroll på seg selv, hva han gjorde og hva han sa, og heller ikke var han mottakelig når folk rundt forøkte å stoppe ham - før en kvinnelig bekjent fikk stoppet ham. Han var altfor full, han er en svær mann på1,90, han er kraftig, han var hissig og han hindret Ali å gå bort fra situasjonen. De aller fleste med litt vett i hodet forstår at en svært full og hissig mann som hindrer deg fra å forlate stedet mens han står og brøler til deg - det er en potensielt farlig situasjon. At du mener han har rett til å gjøre dette, at det ikke skal tas på alvor fordi "han er bare sånn" - det er helt forkastelig og svært skremmende! Selv om man ser helt bort fra rasismen han spydde ut av seg, så var dette en høy, kraftig, altfor full mann som hadde mistet kontroll på seg selv, og som hindret en langt mindre kvinne å forlate det som var en truende situasjon som kunne utviklet seg. Så selv uten rasismen var dette helt uakseptabel adferd fra hans side! Glem heller ikke at dette ikke var første gang han gjør lignende ting i fylla - så her har vi en mann som hittil ikke har lært av sine feil, men gjentar dem og gjentar dem. Før har han såvidt jeg vet gått etter menn, nå gikk han etter en kvinne - det er faktisk en eskalering av det han gjør i fylla, fordi risikoen for et større skadepotensiale er langt kun basert på den ekstremt store fysiske styrkeforskjellen mellom dem. Anonymkode: 89676...838 Hvor har jeg skrevet at jeg mener han har rett til å gjøre sånt? Du legger virkelig vrangsiden til. Jeg mener ikke noen har rett til sånt. Jeg mener at sånt skjer, folk er rasshøl. Og jeg mener at det er å overdrsmatisere dette noe voldsomt at hun har fått så traumer av dette. Da har hun heldigvis ikke opplevd så mye ille tenker jeg, hvis dette var så ille. Offentlig skittentøysvask er ikke greit. Jeg synes det er feigt. Anonymkode: 79c04...6a7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #157 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at jeg mener han har rett til å gjøre sånt? Du legger virkelig vrangsiden til. Jeg mener ikke noen har rett til sånt. Jeg mener at sånt skjer, folk er rasshøl. Og jeg mener at det er å overdrsmatisere dette noe voldsomt at hun har fått så traumer av dette. Da har hun heldigvis ikke opplevd så mye ille tenker jeg, hvis dette var så ille. Offentlig skittentøysvask er ikke greit. Jeg synes det er feigt. Anonymkode: 79c04...6a7 Men om det nå er slik, at hun er er persilleblad som ikke har opplevd så mye ille (man kan jo bare tenke seg hva en kvinne i hijab som våger å stikke seg frem har opplevd av hets og kritikk, så jeg tenker at hun faktisk er ganske tøff), er det da ikke hennes rett å ferdes alle steder uten å bli trakassert og skremt? Skal det offentlige rom kun være for de tøffeste av oss? Skal hvite, privilegerte menn på 50+ sin rett til å leke bajas gå over unge menneskers trygghet? Anonymkode: 18fb6...e49
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #158 Skrevet 17. november 2022 Lurer på om de adresserer dette i nytt på nytt i morgen🫣Antonsen er vel også kollega med Golden. Anonymkode: 7c030...397
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #159 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det verste er jo at han innbiller seg at han i rullestolen likte måten Atle var mot han 🤮 Anonymkode: 5a835...477 Det har jo han i rullestolen bekreftet, han synes det var morsomt. Han sa til og med til Atle at han synes det var kult av han som turte å kødde med ham. Les deg opp før du uttaler deg. Anonymkode: fa31d...da1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #160 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det har jo han i rullestolen bekreftet, han synes det var morsomt. Han sa til og med til Atle at han synes det var kult av han som turte å kødde med ham. Les deg opp før du uttaler deg. Anonymkode: fa31d...da1 Det er du som må lese deg opp før du uttaler deg. Anonymkode: b3fb2...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #161 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det har jo han i rullestolen bekreftet, han synes det var morsomt. Han sa til og med til Atle at han synes det var kult av han som turte å kødde med ham. Les deg opp før du uttaler deg. Anonymkode: fa31d...da1 Du må jobbe litt med leseforståelsen. Anonymkode: 41e5a...b2c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #162 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det har jo han i rullestolen bekreftet, han synes det var morsomt. Han sa til og med til Atle at han synes det var kult av han som turte å kødde med ham. Les deg opp før du uttaler deg. Anonymkode: fa31d...da1 Nei det er du som må lese deg opp! Anonymkode: 5a835...477
Mrs Remington Skrevet 17. november 2022 #163 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei det er du som må lese deg opp! Anonymkode: 5a835...477 Det var nok litt mer som om han lo med for å late som han syntes det var morsomt. Han såg slik opp til Antonsen at han nok ikke helt skjønte alvoret i dette - før etterpå. Jeg synes at denne episoden her er langt verre enn den som nå er politianmeldt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #164 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men om det nå er slik, at hun er er persilleblad som ikke har opplevd så mye ille (man kan jo bare tenke seg hva en kvinne i hijab som våger å stikke seg frem har opplevd av hets og kritikk, så jeg tenker at hun faktisk er ganske tøff), er det da ikke hennes rett å ferdes alle steder uten å bli trakassert og skremt? Skal det offentlige rom kun være for de tøffeste av oss? Skal hvite, privilegerte menn på 50+ sin rett til å leke bajas gå over unge menneskers trygghet? Anonymkode: 18fb6...e49 Hijab er helt frivillig da, sies det. At mange ser på dem som bruker sånt støttende til kvinneundertrykkende kultur vet de jo. Da må de tåle kritikk på det. Alle har vel rett til å ferdes uten å bli trakassert? Men folk blir jo det likevel, de fleste uten å få traumer av det. Men om en mørk person opplever dette, DA er det krise. Er det slik at mørkhudede ikke tåler så mye siden de settes i sånn særstilling? Eksempel: et barn på vår skole har blitt mobbet i alle årene hun har gått der, skikkelig ille. Rektor, lærere, mobbernes foreldre gjør ikke noe. De skyver det bare under teppet. Men så, et annet barn opplevde EN slengbemerkning, en, og det ble full oppvask fra skolen og melding til alle foreldre at vi måtte snakke med barna om at sånt ikke er greit. Dette fordi barnet var mørkt og de måtte fordi tydeligvis alt som skjer de mørke er rasisme. Og da må det ryddes opp. Sykt er det, at det er slik forskjellsbehandling. Jenta får ikke hjelp, fordi hun er hvit. Er ikke det rasisme og?, Anonymkode: 79c04...6a7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #165 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor har jeg skrevet at jeg mener han har rett til å gjøre sånt? Du legger virkelig vrangsiden til. Jeg mener ikke noen har rett til sånt. Jeg mener at sånt skjer, folk er rasshøl. Og jeg mener at det er å overdrsmatisere dette noe voldsomt at hun har fått så traumer av dette. Da har hun heldigvis ikke opplevd så mye ille tenker jeg, hvis dette var så ille. Offentlig skittentøysvask er ikke greit. Jeg synes det er feigt. Anonymkode: 79c04...6a7 Nei, det er du som legger "vrangsiden til" når du mener Ali ikke burde bli skremt av en full, stor og kraftig mann på 1,90 som er hissig og brøler til henne og hindrer henne fra å fjerne seg fra situasjonen. Det med at "hun heldigvis ikke har opplevd så mye ille", det er bare ovenfra- og ned-holdning fra din side og hersketeknikk for å bagatellisere det hun opplevde. Om noen er feig oppi alt dette, så er det jo Antonsen, som stadig begår alvorlige overtramp mot andre når han selv drikker, til og med drapstrusler - fordi han utnytter sin kjendisstatus til å slippe unna med å være drittsekk, bryte loven, skremme og trakassere andre. I episoden med Ali brukte han i tillegg sin fysiske størrelse for å hindre henne fra å gå. En stor, kraftig mann på 1,90 mot en langt mindre kvinne... og så kaller du henne feig... Ali, derimot er modig, som tør å ta støyten med å anmelde ham, noe som innebærer mye skittkasting mot henne. Antonsen, han blir modig den dagen han begynner i behandling for hva det enn er som er hans problem og årsaken til at han ikke greier å kontrollere seg i fylla og likevel drikker - og om han gjennomfører behandling og holder seg edru i fremtiden. Anonymkode: 89676...838
Mrs Remington Skrevet 17. november 2022 #166 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hijab er helt frivillig da, sies det. At mange ser på dem som bruker sånt støttende til kvinneundertrykkende kultur vet de jo. Da må de tåle kritikk på det. Alle har vel rett til å ferdes uten å bli trakassert? Men folk blir jo det likevel, de fleste uten å få traumer av det. Men om en mørk person opplever dette, DA er det krise. Er det slik at mørkhudede ikke tåler så mye siden de settes i sånn særstilling? Eksempel: et barn på vår skole har blitt mobbet i alle årene hun har gått der, skikkelig ille. Rektor, lærere, mobbernes foreldre gjør ikke noe. De skyver det bare under teppet. Men så, et annet barn opplevde EN slengbemerkning, en, og det ble full oppvask fra skolen og melding til alle foreldre at vi måtte snakke med barna om at sånt ikke er greit. Dette fordi barnet var mørkt og de måtte fordi tydeligvis alt som skjer de mørke er rasisme. Og da må det ryddes opp. Sykt er det, at det er slik forskjellsbehandling. Jenta får ikke hjelp, fordi hun er hvit. Er ikke det rasisme og?, Anonymkode: 79c04...6a7 Støtter deg fullt ut. Vi har vel alle opplevd ubehagelige episoder på byen, uten at noen har blitt straffet av den grunn. Jeg er også mørk, men norsk, så det hadde aldri vært aktuelt for politiet å ta tak i det engang. Her er det ferdig etterforsket og sendt til påtale. Det du sier om skolen: Nå har jeg hørt om 6 stk skoler i samme by som ikke tar tak i mobbing. I forrige uke hørte jeg om et barn på 9 år som ble banket opp på skolen - av en lærer! Lurer på om det får konsekvens, eller om det er ok, siden barnet er norsk?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #167 Skrevet 17. november 2022 Mrs Remington skrev (6 minutter siden): Støtter deg fullt ut. Vi har vel alle opplevd ubehagelige episoder på byen, uten at noen har blitt straffet av den grunn. Jeg er også mørk, men norsk, så det hadde aldri vært aktuelt for politiet å ta tak i det engang. Her er det ferdig etterforsket og sendt til påtale. Det du sier om skolen: Nå har jeg hørt om 6 stk skoler i samme by som ikke tar tak i mobbing. I forrige uke hørte jeg om et barn på 9 år som ble banket opp på skolen - av en lærer! Lurer på om det får konsekvens, eller om det er ok, siden barnet er norsk? Det tror jeg ikke noe som helst på. Hadde et barn blitt banket opp av en lærer, så hadde det vært over alt ii nyhetene. Anonymkode: b3fb2...4cb
Mrs Remington Skrevet 17. november 2022 #168 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det tror jeg ikke noe som helst på. Hadde et barn blitt banket opp av en lærer, så hadde det vært over alt ii nyhetene. Anonymkode: b3fb2...4cb Åja, så nyhetene er alt for deg?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #169 Skrevet 17. november 2022 Mrs Remington skrev (2 minutter siden): Åja, så nyhetene er alt for deg? Ikke skap deg. Anonymkode: b3fb2...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #170 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hijab er helt frivillig da, sies det. At mange ser på dem som bruker sånt støttende til kvinneundertrykkende kultur vet de jo. Da må de tåle kritikk på det. Alle har vel rett til å ferdes uten å bli trakassert? Men folk blir jo det likevel, de fleste uten å få traumer av det. Men om en mørk person opplever dette, DA er det krise. Er det slik at mørkhudede ikke tåler så mye siden de settes i sånn særstilling? Eksempel: et barn på vår skole har blitt mobbet i alle årene hun har gått der, skikkelig ille. Rektor, lærere, mobbernes foreldre gjør ikke noe. De skyver det bare under teppet. Men så, et annet barn opplevde EN slengbemerkning, en, og det ble full oppvask fra skolen og melding til alle foreldre at vi måtte snakke med barna om at sånt ikke er greit. Dette fordi barnet var mørkt og de måtte fordi tydeligvis alt som skjer de mørke er rasisme. Og da må det ryddes opp. Sykt er det, at det er slik forskjellsbehandling. Jenta får ikke hjelp, fordi hun er hvit. Er ikke det rasisme og?, Anonymkode: 79c04...6a7 Så det du sier er at de mørke tåler mindre? Du tror at belastningen ved å gå ut som etnisk norsk jente er like utfordrende som å gå ut som en farget med eller uten hijab? Hijab er frivillig sier du? Er det da å forvente at andre skal kommentere og hetse det valget? Anonymkode: 18fb6...e49
Mrs Remington Skrevet 17. november 2022 #171 Skrevet 17. november 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ikke skap deg. Anonymkode: b3fb2...4cb Husk at den episoden vi leser om nå skjedde for flere uker siden. Jeg skaper meg ikke og synes du virker en smule firkantet, for om du ikke har lest om det = har ikke skjedd. Da er du tullehøne.
*Miss Marple* Skrevet 17. november 2022 #172 Skrevet 17. november 2022 Her er det faktisk flere kvinner (?) som forsvarer Antonsen med at han er bare sånn, alle vet at han er sånn og alle bør tåle at han er sånn. Å anmelde tydelige lovbrudd er feil, for stakkars han? Fakta er at en godt voksen mann på 50+ som i tillegg er over snittet høy og kraftig, med kraftig stemme og en holdning som ikke innbyr til å bli kødda med fant det greit å overhøvle en ung pike. Se bort fra hudfarge, hijab og samfunnsengasjement - hun er en ung jente, liten av vekst, som ble overhøvlet av denne store, kjente mannen. At hun ble preget, redd, ydmyket og forbannet er ikke greit, det bør hun tåle? Hva med alle de små stikkene av hverdagsrasisme mange opplever hver dag? Vil ikke det at Ali tar kampen sette et bra og sunt eksempel for andre fargede og muslimer? Et tegn på at nei, det er ikke greit å bli behandlet slik. Når man får opplysninger at han tidligere også har gått så langt over streken at andre aldri hadde krøpet frem fra dynen så virker det til å ha blitt en holdning rundt han at han kan tillate seg alt, fordi det er humor, det er ironi, tål litt da!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #173 Skrevet 17. november 2022 Jeg har vært sterk kritiker av det Antonsen har gjort over flere år, inkl. disse siste episodene som er blitt kjent og saken til Ali. Her vil jeg imidlertid gi ham en positiv tilbakemelding. Ali opplever nå en storm av hetsende og hatende meldinger (spesielt fra menn) etter at hun har gått ut med og anmeldt Antonsen. Nå går imidlertid Antonsen ut og tar tydelig avstand fra de som gjør dette. Det synes jeg viser at han tar ansvar, at han forstår alvoret. Så tommel opp for akkurat det, det er en god begynnelse på endring: https://www.nrk.no/kultur/sumaya-jirde-ali-fortalte-om-rasisme-_-da-rant-hetsen-inn-1.16183961 "Atle Antonsen er ikke glad for at folk nå angriper Sumaya Jirde Ali. Det forteller hans advokat Marianne Klausen. – Antonsen er opptatt av at ingen skal synes synd på ham nå. Han har såret andre, og det er de som fortjener den sympatien, sier Klausen til NTB. Antonsen reagerer på hetsende kommentarer mot Ali både i kommentarfelt og på direktemeldinger. Flere aviser har stengt sine kommentarfelt om saken. – Han har merket seg kommentarene. Han er oppriktig lei seg for at mennesker som han har såret, opplever å bli hetset på det groveste i det sosiale medier. Han synes det er forkastelig at noen tar hans oppførsel til inntekt for sitt syn og sine meninger, sier Klausen." Det er ganske påfallende at så mange av meldingene Ali nå får er fra menn som helt tydelig sliter med å uttrykke seg, ikke kan skrive korrekt eller god norsk. De fremstiller seg selv ved måten de ordlegger seg på som ressurssvake menn, rasistiske menn og kvinnehatende menn. Jeg håper Antonsen også tenker litt gjennom det at hans måte å formidle humor på treffer slike menn så godt. Kanskje er Antonsens humor mer skadelig på flere måter. Han er mer enn oppegående nok til å velge en humortype som ikke rakker ned på andre, som heller tar situasjoner på kornet, men uten å polarisere, latterliggjøre osv. Jeg tror Antonsen, om han nå tar tak i egne problemer, kan bidra til å endre humor-Norge i en mer positiv retning enn den som har vært mest fremtredende de siste årene. Anonymkode: 89676...838
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #174 Skrevet 17. november 2022 Mrs Remington skrev (17 minutter siden): Åja, så nyhetene er alt for deg? Hva mener du med det? Hvordan skal man få informasjon om man ikke får det via journalister? Anonymkode: 18fb6...e49
Anonym bruker Skrevet 17. november 2022 #175 Skrevet 17. november 2022 *Miss Marple* skrev (19 minutter siden): Her er det faktisk flere kvinner (?) som forsvarer Antonsen med at han er bare sånn, alle vet at han er sånn og alle bør tåle at han er sånn. Å anmelde tydelige lovbrudd er feil, for stakkars han? Fakta er at en godt voksen mann på 50+ som i tillegg er over snittet høy og kraftig, med kraftig stemme og en holdning som ikke innbyr til å bli kødda med fant det greit å overhøvle en ung pike. Se bort fra hudfarge, hijab og samfunnsengasjement - hun er en ung jente, liten av vekst, som ble overhøvlet av denne store, kjente mannen. At hun ble preget, redd, ydmyket og forbannet er ikke greit, det bør hun tåle? Hva med alle de små stikkene av hverdagsrasisme mange opplever hver dag? Vil ikke det at Ali tar kampen sette et bra og sunt eksempel for andre fargede og muslimer? Et tegn på at nei, det er ikke greit å bli behandlet slik. Når man får opplysninger at han tidligere også har gått så langt over streken at andre aldri hadde krøpet frem fra dynen så virker det til å ha blitt en holdning rundt han at han kan tillate seg alt, fordi det er humor, det er ironi, tål litt da! Enig! Flere av kommentarene her er skremmende, enten de kommer fra kvinner eller menn... Anonymkode: 89676...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå