Gå til innhold

Julegave til mor som har det meste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opplevelser, f.eks gavekort på søndagmiddag på det lokale hotellet, sammen med dere. Min svigermor elsker å bli tatt med på buffet ;) Ellers er jo billetter til teater noe kanskje?

Bruksting, servietter, telys, håndkrem osv.

Mat, som krydder, oljer o.l. i litt fine gavepakker. Det har de jo overalt, fra apotek til interiørbutikker selger det nå før jul.

Småklær som ullsokker, hansker, skjerf, superundertøy osv. Min bestemor elsker de hvite ulltrøyene med litt blonder i halsen fra Safa, selges f.eks på Sparkjøp.

Piggsko. Mamma kunne jo ikke bruke penger på det, hun syntes det var for eksklusivt å bruke penger på et par sko som bare kunne brukes når det var glatt. Men det er altså så stor forskjell på piggsko og brodder, når du har prøvd piggsko føles brodder som å gå på stylter. Hun fikk piggsko av oss og elsket dem, brukte de opp og kjøpte seg nye selv.

Anonymkode: 1cc12...f1b

Annonse

Min mor er enkel, men samtidig vanskelig siden hun aldri ønsker seg noe. Men har endel som backup om hu ikke kommer med noen ønsker. Hun har mange hobbyer så garn er en safe ting, pluss andre hobbyting selv om de andre går i litt perioder. 
Ansiktskrem, noe ønska seg sikkert ti år på rad så ga hu beskjed om at jeg ville ha andre ønsker til slutt. 
Lys, servietter og slike bruksting. 

I år får hun faktisk loppefunn. Fant noen metallbokser hun lager ting i og ofte gir bort. Så i år prøver jeg og ungene på en ny vri på julegave. Hun får også fiskesnøret som hun ønsket seg, hun trengte vist ny til noe hobbygreier hu holder på med. 

Anonymkode: ad877...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...