Gå til innhold

Brannalarm som ulte

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag startet ene brannalarmen i huset.     Ulte noen ganger før den stoppet.      
I natt våknet vi av brannalarm igjen,det var den i kjelleren.      (Sjekket hele huset) Måtte ta den ned og ta ut batteriet før den stoppa.     
Noen som aner hvorfor?

Har opplevd før at den kan gi fra seg noen små pip,da har vi byttet batteriet og det har blitt bra.    Aldri opplevd at den ulte sånn.     

Anonymkode: 7fca8...186

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435668-brannalarm-som-ulte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk opplevd noen småting rundt i huset.       
Jeg og ene barnet mitt har opplevd ting på flere plasser vi har bodd også.     Samboeren min tror ikke på sånn.      Men han var enig i at han hørte tydelige skritt over gulvet en sen kveld han å

Anonymkode: 7fca8...186

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Brannalarmer hat levetid. Jeg ville byttet de ut og kjøpt nye før jeg innkalte åndenes makt😂 plutselig er huset fullt av ånder fordi brannalarmen gikk. Er det mer naturlig enn at de begynner å bli gamle?

Anonymkode: e9f71...3da

Jeg tenker og at de er gamle. Jeg har våknet 2 ganger om natten av ulende brannvarsler uten at det var noen grunn til at de ulte, en gang hjemme og en gang hos mamma. Felles for begge varslerene var at de var gamle.

Anonymkode: 96eb9...4a6

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Her har brannalarmen gått flere ganger midt på natten uten at det har vært noe. Utrolig ekkelt! Har også byttet batteri men den går forsatt med jevne mellomrom uten grunn.

Anonymkode: ea4b9...552

Man blir skikkelig skremt når den går, det er ubehageliglig når man ikke finner ut hvorfor.

Anonymkode: 96eb9...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...