Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Jeg er innflytter på 6året. Etter ca ett år møtte jeg en dame som åpenbart ville bli min venn. Hun er av en annen type enn jeg vanligvis er sammen med. Vi drikker ofte te og strikker - og da går invitasjonene litt begge veier. Jeg har vært tydelig på at jeg gjerne vil møte folk og har invitert henne med på konserter, teater osv. Hun takker nesten uten unntak nei. Greit nok, men: hun har aldri invitert meg med på noe sosialt. ALDRI! Neste helg er det konsert i bygda og jeg sendte på en mld og spurte om hun ville være med. Hun svarer at jada - dit skal hun. Jeg er både lei meg og faktisk litt forbanna. Hvordan si ifra? Noe i meg får jo lyst til å være slem. Anonymkode: cc6c2...737
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Hva mener du? Skulle hun nå plutselig nektes å gå eller hva? Ta deg sammen. Anonymkode: f58f6...bbb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Hva skal du si fra om? At hun skulle dit, eller at hun ikke inviterte deg dit? Anonymkode: f55b8...788
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hva mener du? Skulle hun nå plutselig nektes å gå eller hva? Ta deg sammen. Anonymkode: f58f6...bbb Ser jeg forklarte dette dårlig. Selvsagt skal hun gjøre akkurat som hun vil, men jeg synes det er kjipt at hun aldri inviterer meg med. Anonymkode: cc6c2...737
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hva skal du si fra om? At hun skulle dit, eller at hun ikke inviterte deg dit? Anonymkode: f55b8...788 Jeg lurer faktisk oppriktig: vil hun ikke ha meg med? Glemmer hun meg? Er hun flau? Det skjer virkelig aldri og hun forteller ellers at hun er så glad i meg som venninne. For meg gir det ikke mening. Anonymkode: cc6c2...737
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #6 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer faktisk oppriktig: vil hun ikke ha meg med? Glemmer hun meg? Er hun flau? Det skjer virkelig aldri og hun forteller ellers at hun er så glad i meg som venninne. For meg gir det ikke mening. Anonymkode: cc6c2...737 Skjønner at det er sårt at hun ikke vil finne på de tingene du vil finne på. Det er ikke sikkert det betyr noe, og det er ikke sikker at det er personlig. Som du sier, så møtes dere og drikker te og strikker. Kanskje det er sånn deres vennskap er for henne. Som voksen har man gjerne flere typer vennskap uten at det trenger å være negativt. Hvis du har lyst til å prate med henne om dette, anbefaler jeg i hvert fall at du snakker på generelt grunnlag og ikke som en reaksjon på akkurat denne situasjonen. Anonymkode: b083b...cd1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2022 #7 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg lurer faktisk oppriktig: vil hun ikke ha meg med? Glemmer hun meg? Er hun flau? Det skjer virkelig aldri og hun forteller ellers at hun er så glad i meg som venninne. For meg gir det ikke mening. Anonymkode: cc6c2...737 Spør henne. Det kan tenkes at det handler om at hun vil holde vennegjengen sin for seg selv Anonymkode: 0fde5...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå