Gå til innhold

Er det noe håp om å finne kjærligheten for en som meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faktisk ikke alle menn som er så interessert i oralsex. Ikke alle liker å få det selv, ikke alle liker å gi det heller. Noen synes det er helt greit å ikke ha oralsex. For noen er det veldig viktig - så hele spekteret finnes.

Gode, oppegående menn som virkelig er glad i deg vil akseptere deg som du er.

Og kanskje du vil oppleve som jeg gjorde med min eks, at jeg etterhvert ville gjøre det med ham og lærte å like det også. Om jeg vil gjøre det med neste jeg ender i forhold med, det får tiden vise, jeg stresser ikke med det.

Anonymkode: 48a1a...40d

Kvinner "eier" sexdelen så menn er bare glade om de får sex i det hele tatt. Oppegående menn klarer fint å leve uten å måtte sprute ansiktet og halsen full på kvinnen i sitt liv.

Anonymkode: 9f33e...1f5

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alle menn liker oralsex, men det er ikke vanskelig å finne en mann som synes det går bra å avslutte et annet sted enn i munnen 

Anonymkode: acb92...868

:riste:

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Alle menn liker oralsex, men det er ikke vanskelig å finne en mann som synes det går bra å avslutte et annet sted enn i munnen 

Anonymkode: acb92...868

Er du sikker? Virker som alle synes det er dealbreaker hvis kjæresten ikke suger, og at det er nesten bortkastet hvis de ikke får komme i munnen for da blir orgasmen dems ødelagt når de må fullføre et annet sted. 

Anonymkode: 2fbdf...7a5

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror HI ønsker noe mer enn platonisk søskenkjærlighet altså.

Det er mange slags kjærlighet, søskekjærlighet er et av dem. Jeg mener at det ikke er sex er ikke det samme som kjærlighet. Kjærlighet kan inneholde sex, men det er ikke det samme. Så hvis du ikke liker oralsex så betyr det ikke at du ikke kan finne kjærligheten. Hvis du i det hele tatt ikke liker sex kan du likevel finne kjærlighet, også i type kjæresteforhold. Det finnes masse kjærlighet.

Anonymkode: e2276...558

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er mange slags kjærlighet, søskekjærlighet er et av dem. Jeg mener at det ikke er sex er ikke det samme som kjærlighet. Kjærlighet kan inneholde sex, men det er ikke det samme. Så hvis du ikke liker oralsex så betyr det ikke at du ikke kan finne kjærligheten. Hvis du i det hele tatt ikke liker sex kan du likevel finne kjærlighet, også i type kjæresteforhold. Det finnes masse kjærlighet.

Hvor mange typer kjærlighet finnes det og hva er forskjellen på de?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Rettelse: jeg mener at sex ikke er det samme som kjærlighet.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror HI ønsker noe mer enn platonisk søskenkjærlighet altså.

HI har da ikke sagt hun ikke ønsker sex, hun sier bare at hun ikke liker å suge. .

Anonymkode: 59b69...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...