Gå til innhold

Myrdet Sarah Boone partneren sin med vilje eller var det et uhell i fylla?

Anbefalte innlegg

Siden rettssaken er utsatt (den skulle ha vært nå den 7.de november) så får vi ikke vite før etter nyttår (i februar).

Hva tror dere? Var det et uhell eller var det med vilje?

Anonymkode: 5de76...ecb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja nei kanskje hvem bryr seg. Hvem er det du prater om? Uvesentlige mennesker, uvesentlige saker.

Anonymkode: bceba...ba8

Google er din venn.

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Google er din venn.

Å legge ved link selv burde virkelig ikke være så vanskelig. Men å bli snurt gjør nok t folk løper til tråden din for å svare 🙈

Anonymkode: 36822...3f3

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å legge ved link selv burde virkelig ikke være så vanskelig. Men å bli snurt gjør nok t folk løper til tråden din for å svare 🙈

Anonymkode: 36822...3f3

Du har rett i det. Jeg er ikke snurt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal legge ved for de som ikke er kjent med saken. Det er mye som ligger på nett om saken nå. Mange avhør med henne. Det er ikke så mange korte videoer som forklarer hva som skjedde. Hva som skjedde vet vi jo ikke heller. Det kan ha vært et uhell. Hun er vanskelig å "tyde". Vanskelig å se om hun snakker sant eller ikke.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

En eller annen dame har kanskje drept noen i USA? La rettsvesenet ta deg av det. Det har da ingenting å si for oss. Les en krimbok hvis du vil ha spenning.

Anonymkode: 9857b...f2b

Det var da voldsomt til aggressiv. Er det ikke lov å synes at det er interessant altså?

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det var da voldsomt til aggressiv. Er det ikke lov å synes at det er interessant altså?

Du kan få interesere deg for hva du vil. Det er bare sært å tro at andre bryr seg.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du kan få interesere deg for hva du vil. Det er bare sært å tro at andre bryr seg.

Jaja, så er jeg sær da. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er så unik at jeg er den eneste som bryr seg. 😊

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du har rett i det. Jeg er ikke snurt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal legge ved for de som ikke er kjent med saken. Det er mye som ligger på nett om saken nå. Mange avhør med henne. Det er ikke så mange korte videoer som forklarer hva som skjedde. Hva som skjedde vet vi jo ikke heller. Det kan ha vært et uhell. Hun er vanskelig å "tyde". Vanskelig å se om hun snakker sant eller ikke.

https://www.fox35orlando.com/news/whats-next-for-sarah-boone-woman-accused-of-putting-boyfriend-in-suitcase-leaving-him-to-die.amp

Eller så kan du legge ved denne linken hvor man kan lese hva det dreier seg om.

Jeg har aldri hørt om saken og har ingen formening om den. 

Anonymkode: f1a1f...50f

Vet ikke hvem det er, hva det dreier seg om, eller hvem som har ment eller sagt hva. Men jeg er ganske sikker på at det finnes ett rettsvesen der hun er som kan ta seg av disse tingene

Anonymkode: 637fc...d22

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...