Gå til innhold

«Som et minimum MÅ samtlige klubbdeltagere selge minst X bokser med småkaker.»

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 15.11.2022 den 11.47):

Sjeldent vært borti en mer surmage person enn deg. Fy fader jeg er glad jeg ikke jobber på din arbeidsplass!

I år hadde vi kakesalg igjennom ene idretten til yngstemann. Før jeg i det hele tatt hadde nevnt det var det flere på jobb som kommenterte "skal du ikke selge sånne kakebokser snart - har så lyst på".

Anonymkode: a1b4f...02e

Selv om jeg uttrykte min berettigede frustrasjon over tiggesalg, er jeg ikke en surmaget person. Er veldig blid og omgjengelig og godt likt på jobben :) det var bare én gang noen solgte bokser med småkaker på jobben min, og da kjøpte jeg en boks. De aner ikke hva jeg mener om de tingene, for det snakker jeg ikke om. Men jeg kommer aldri til å selge noe sånt selv. Heldigvis går barna mine på aktiviteter som ikke krever salg

Anonymkode: a2491...5cc

Fortsetter under...

Elina skrev (På 14.11.2022 den 15.38):

Er det Nordkak sine kaker/kjeks så er de både gode og lettsolgte. De har desverre sluttet med de veldig gode pepperkakene de solgte for, de var en stor favoritt og veldig lette å selge. 

Enig! Jeg solgte 56 bokser til venner og familie før jul i fjor med veldig liten innsats. Mye solgte seg selv ved å legge ut bestillingslink på Facebook og så sendte jeg ut noen sms og meldinger på messenger. 

Anonymkode: f8280...8a7

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enig! Jeg solgte 56 bokser til venner og familie før jul i fjor med veldig liten innsats. Mye solgte seg selv ved å legge ut bestillingslink på Facebook og så sendte jeg ut noen sms og meldinger på messenger. 

Anonymkode: f8280...8a7

Hvis man kjøper en boks til 70 kr støtter man idrettslaget med 27 kroner. Jeg ville heller gitt 70 kr direkte til idrettslaget gjennom loddsalg.

Anonymkode: db95f...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...