Gå til innhold

Er det teit av meg å bli lei meg fordi han glemte bursdagen min?

Anbefalte innlegg

Jeg har noe på gang med en morsom, fin, snill, gøyal mann. På torsdag snakket vi sammen ang en kompis som fylte år, og jeg nevnte at nå var det snart min tur og. Så kom dagen min og jeg hørte ingenting fra han. Ingenting. Er det teit å være lei seg for det? Jeg kan jo ikke bety særlig mye for han da…

Anonymkode: a224c...673

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Det er teit. Det er teitere enn jeg klarer å forstå. 

Anonymkode: 397bd...515

Javel. Så det trenger ikke å bety noe? 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Javel. Så det trenger ikke å bety noe? 

Det vet da ikke jeg. Men om du legger så mye i en så ubetydelig ting tror jeg at du vil streve med å få ethvert forhold til å fungere. 

Hvis han visste at du hadde bursdag den dagen, men likevel glemte det, ville jeg også reagert. Min mann ville aldri glemt noe sånt. 
Man skal ikke bare godta hva som helst fordi «menn bare er sånn». Finn deg en som i det minste prøver å imponere deg litt. 

Anonymkode: 34d7e...66d

Men dere er bare på gang,ikke kjærester. Dere er voksne. 

Jeg bryr meg om bursdager, mannen ikke. Ingen i hele familien hans feirer bursdag. Så det med bursdager er så individuelt. Du fikk andre gratulasjoner? 

Anonymkode: 0cbd4...32e

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men dere er bare på gang,ikke kjærester. Dere er voksne. 

Jeg bryr meg om bursdager, mannen ikke. Ingen i hele familien hans feirer bursdag. Så det med bursdager er så individuelt. Du fikk andre gratulasjoner? 

Anonymkode: 0cbd4...32e

Joda, fikk det, men litt sårt likevel når den jeg er mest glad i (bortsett fra datteren min da) ikke husker på meg. Han husket kompisen sin dagen i forveien - det nevnte han når vi snakket sammen dagen før - men ikke meg…

HI

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Joda, fikk det, men litt sårt likevel når den jeg er mest glad i (bortsett fra datteren min da) ikke husker på meg. Han husket kompisen sin dagen i forveien - det nevnte han når vi snakket sammen dagen før - men ikke meg…

HI

Du er mest glad i en fyr du har noe på gang med? Klart han husker kompisen, han har vel kjent han lenger enn deg vil jeg anta...? 

Anonymkode: e080b...097

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du er mest glad i en fyr du har noe på gang med? Klart han husker kompisen, han har vel kjent han lenger enn deg vil jeg anta...? 

Anonymkode: e080b...097

Jeg har ikke særlig mange rundt meg, nei. Kompisen har vært kompisen hans i kanskje et halvt år lenger enn han har kjent meg. HI

Det tar litt tid før folk husker på bursdager. Om det kom i en bisetning i tillegg så er det ikke sikkert det festet seg. Selv om han ikke har kjent kameraten sin så mye lenger enn deg kan det være noe ved datoen som gjør at han husker den eller han får hjelp av andre kamerater eller Facebook etc til å huske den. Når man sitter opptatt på jobb så flyr dagene og da vet man gjerne knapt hvilken dag det er. Jeg er veldig glad i mannen min og vet godt når vi har bryllupsdag, men det har hendt at vi begge har glemt den i travle tider. Man tenker rett og slett ikke over hvilke dato det er i dag.  

Anonymkode: 915be...c4a

Altså hvis dere snakket om bursdagen din dagen før så er det klart han skulle husket det og gratulert deg hvis dere har daglig kontakt. Noe annet er jo pussig. Er du sikker på at han legger like mye i forholdet deres som det du gjør? 

Anonymkode: c67fb...b6e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså hvis dere snakket om bursdagen din dagen før så er det klart han skulle husket det og gratulert deg hvis dere har daglig kontakt. Noe annet er jo pussig. Er du sikker på at han legger like mye i forholdet deres som det du gjør? 

Anonymkode: c67fb...b6e

Nettopp det jeg tenker og, han burde husket det. Nei, jeg begynner jo å tvile da… HI

Nettopp det jeg tenker og, han burde husket det. Nei, jeg begynner jo å tvile da… HI

Du skriver at du sa at det snart var din tur. Sa du direkte at i morgen fyller jeg året? 

Du skriver at du sa at det snart var din tur. Sa du direkte at i morgen fyller jeg året? 

Nei… Men jeg har fortalt ham før når jeg fyller år. HI

Hvis du mener at dere er på vei til å bli seriøse har du rett i å være skuffet. Når man er nyforelsket husker man gjerne små detaljer og prøver å imponere litt ekstra. At han ikke gjorde det tyder hvertfall på at han ikke er ute etter noe seriøst. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nei… Men jeg har fortalt ham før når jeg fyller år. HI

Men da ga du han inntrykk av at det var en stund til? Jeg syns ikke at du kan forvente at han skal plukke opp det. 

Nå har jo bursdagen vært. Da ville jeg passet på å si det (feks si  noe à la: «jeg hadde Tone på besøk på fredag, hun ville så gjerne feire bursdagen min med meg»/«jeg kjøpte meg denne veska på fredag, i bursdagsgave til meg selv») og se hvordan han reagerer på det… om han ikke bryr seg, eller om han blir lei seg for at han ikke husket/visste det.

Anonymkode: 21347...c0f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå har jo bursdagen vært. Da ville jeg passet på å si det (feks si  noe à la: «jeg hadde Tone på besøk på fredag, hun ville så gjerne feire bursdagen min med meg»/«jeg kjøpte meg denne veska på fredag, i bursdagsgave til meg selv») og se hvordan han reagerer på det… om han ikke bryr seg, eller om han blir lei seg for at han ikke husket/visste det.

Anonymkode: 21347...c0f

God ide! Takk, det skal jeg flette inn neste gang vi prates. HI

Altså, hvis det var viktig for deg at han skulle vite/huske at det var bursdagen din, måtte du jo prate mye om det FØR selve dagen, og understreket litt at bursdag er viktig for deg… 

Anonymkode: 3aa08...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...