Gå til innhold

Mistenker kennelhoste hos min hund. Ringe veterinær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det bør du vel strengt tatt spør veterinæren om?

Anonymkode: 2b61b...fb0

Hyggelig svar!

Kennelhoste er i seg selv ikke farlig og når hunden din er vaksinert vil det gå greit. Men ta likevel en telefon til dyrlegen deres og forhør deg. 
God bedring til hunden din😀

TinaK 1990 skrev (10 minutter siden):

Hyggelig svar!

Kennelhoste er i seg selv ikke farlig og når hunden din er vaksinert vil det gå greit. Men ta likevel en telefon til dyrlegen deres og forhør deg. 

Det var da ikke noe galt med det svaret. Det er jo dyrlegen hun bør spørre om det.

Anonymkode: e21aa...927

TinaK 1990 skrev (1 time siden):

Hyggelig svar!

Hva var galt med det svarer? Man vet jo aldri hvilket grunnlag folk svarer på her inne. 

Anonymkode: 2b61b...fb0

Om hunden ikke virker plaget er det ikke så mye å få gjort. Hunden må holdes i bånd i rundt seks uker. Flere uker hostefri før du forsikret kan ka den springe. 
Min hadde veldig hoste (vaksinert) han hoster store skum dotter. Lå over hele huset. Da fikk han faktisk hostedempende medisin som mennesker bruker. Husker ikke hvilken det var. 
Så om hunden hoster litt og ikke har feber, ikke la den herje, løpe og terge luftveier. 
Hvile og ro. 
Det går helt sikkert fint. Det verste her var å ikke få løpe og leke. 

Anonymkode: 12f70...24e

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Om hunden ikke virker plaget er det ikke så mye å få gjort. Hunden må holdes i bånd i rundt seks uker. Flere uker hostefri før du forsikret kan ka den springe. 
Min hadde veldig hoste (vaksinert) han hoster store skum dotter. Lå over hele huset. Da fikk han faktisk hostedempende medisin som mennesker bruker. Husker ikke hvilken det var. 
Så om hunden hoster litt og ikke har feber, ikke la den herje, løpe og terge luftveier. 
Hvile og ro. 
Det går helt sikkert fint. Det verste her var å ikke få løpe og leke. 

Herre. Normalt klarer jeg å kommunisere skriftlig så folk forstår meg altså. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...