Gå til innhold

Spoiler: Hva tenker dere om tvekampen i Farmen i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Syns det var svært spesielt av Tore å ydmyke Lasse på den måten. 

Anonymkode: 207d9...76b

Syns det var spesielt av Lasse å velge en så feig gren til tvekampen.

Syns det har vært utrolig døllt å se Farmen i pr ned så mange som gjør så mye for å unngå å arbeide.. Hvorfor melde seg på? 

Anonymkode: a6f87...ec9

Det som irriterer meg mest er hvor mye mat de får "tilfeldig" selv om de ikke har fått godkjent ukesoppdraget. Sånn er det hver dag! Kommer ikke tul å gidde å se på flere sesonger av farmen!

Anonymkode: 8129f...69a

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det som irriterer meg mest er hvor mye mat de får "tilfeldig" selv om de ikke har fått godkjent ukesoppdraget. Sånn er det hver dag! Kommer ikke tul å gidde å se på flere sesonger av farmen!

Før ble de jo uglesett når de ikke hadde gaddå jobbe. 

Anonymkode: 0c4e6...2cf

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Men ukesoppdragene virker store og uoverkommelig? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, synes det var et dårlig valg av tvekamp. 

Anonymkode: 15407...fce

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, synes det var et dårlig valg av tvekamp. 

Hvorfor? Alle velger den grenen de har størst mulighet til å vinne i. Hvorfor ta hensyn til en skade? Ingen har gjort det før. Tore ville gå i kamp med benjamin som tydelig var syk!

Hvorfor? Alle velger den grenen de har størst mulighet til å vinne i. Hvorfor ta hensyn til en skade? Ingen har gjort det før. Tore ville gå i kamp med benjamin som tydelig var syk!

Men valg av sekken på en som du spør og han svarer som han gjøre. Jeg synes det var dårlig og ville valgt noe annet. Men han vant jo så. 

Men valg av sekken på en som du spør og han svarer som han gjøre. Jeg synes det var dårlig og ville valgt noe annet. Men han vant jo så. 

Tore sa at han gikk i kamp i alle grenene 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tore sa at han gikk i kamp i alle grenene 

Men han nevnte sekken som et problem da og det han ikke ønsket. Men Lasse vant og jeg forstår at han gjorde som han gjorde.,

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var virkelig fortjent! Skikkelig feigt gjort av Lasse. Han er ikke en verdig vinner. Lasse har vært veldig på at utfordrere skal ut først, men han selv var jo uten en stund. Sist uke satt han på tinget og sa at han syntes det var feigt av Benjamin å velge Tore som 2. Kjempe siden han hadde en skadet fot også velger han sekken mot han selv nettopp fordi han hadde en dårlig fot. 

Håper han ryker i neste episode. Men ja dette ble min siste sesong av Farmen, synes det er flaut å se voksne folk oppføre seg så slemt mot andre. 

Anonymkode: b9e0e...9f9

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Han var ikke syk, det var spill for galleriet. Benjamin var bare en sutrekjerring. 

Han var ikke syk, det var spill for galleriet. Benjamin var bare en sutrekjerring. 

Hvordan vet du det?

Hvordan vet du at Tore var dårlig?

Benjamin var den tøffeste der inne! 

Tenker det er helt greit, han spurte Tore og Tore svarte at jeg skal gi deg kamp uansett med ser helst at du ikke velger sekken. Hadde han svart at jeg ikke vil gi deg kamp / ikke stille opp hadde det vært annerledes. Jeg synes også syns på Lasse da det ble veldig rart fremstilt av Tore.. Forøvrig enig med flere her, at de har mye mat til å ikke klare oppdragene... Ja det er mest poteter og Bente er veldig flink å bruke de råvarene de har (samt at de tar alt av mat som skal brueks til ukesopprakene) 

Anonymkode: 6379d...cd8

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tenker det er helt greit, han spurte Tore og Tore svarte at jeg skal gi deg kamp uansett med ser helst at du ikke velger sekken. Hadde han svart at jeg ikke vil gi deg kamp / ikke stille opp hadde det vært annerledes. Jeg synes også syns på Lasse da det ble veldig rart fremstilt av Tore.. Forøvrig enig med flere her, at de har mye mat til å ikke klare oppdragene... Ja det er mest poteter og Bente er veldig flink å bruke de råvarene de har (samt at de tar alt av mat som skal brueks til ukesopprakene) 

Anonymkode: 6379d...cd8

Nettop. Syns det var dårlig gjort av Tore

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, av Lasse. Velger en som er svak når han vet det i den tvekampen. Blir ingen fair kamp det. Dårlig, 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sist uke så satt Lasse og klaget på Benjamin som valgte Tore siden han var skadet. Også sier han selv denne gangen at han valgte sekken nettopp fordi Tore hadde en dårlig fot... Hadde han vært helt frisk ville han IKKE valgt sekken. Da er du en stor drittsekk og fortjener å høre det. 

On 11/13/2022 at 11:06 PM, Anonym bruker said:

og Lasse var jævelig feig som valgte noe som han sa at han mest sannsynlig ikke klarte, Lasse tenkte kun på seg selv. Skjønner Tore,man ofrer ikke et kneet for Farmen finale uke

Anonymkode: 7a2c7...ab0

og Lasse var jævelig feig som valgte noe som han sa at han mest sannsynlig ikke klarte, Lasse tenkte kun på seg selv. Skjønner Tore,man ofrer ikke et kneet for Farmen finale uke

Selvsagt tenkte han på seg selv. Er jo litt av poenget med tvekamp, er jo der for å vinne. 

1 minute ago, Anonym bruker said:

Selvsagt tenkte han på seg selv. Er jo litt av poenget med tvekamp, er jo der for å vinne. 

sant nok,men jeg synes han var frekk. klaget på benjamin valgte tore fordi han var skadd, han skal ha utforende ut og det er han selv også.. Håper virkelig han ryker i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...