Gå til innhold

Hvis man sier følgende til en mann, ment kun vennskapelig!

Anbefalte innlegg

"Du er så skjønn og god". Han tok det som om jeg sjekket han opp. Jeg kunne sagt det edru også, men ikke like lett da. What to do? Er vennskapet over? Jeg sier det ofte til jenter også, fordi jeg mener det. Personligheten er skjønn og god. 

Anonymkode: 3efaf...fde

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

"Du er så skjønn og god". Han tok det som om jeg sjekket han opp. Jeg kunne sagt det edru også, men ikke like lett da. What to do? Er vennskapet over? Jeg sier det ofte til jenter også, fordi jeg mener det. Personligheten er skjønn og god. 

Hvorfor kan man ikke gi komplement til gutter?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Var det du som strøk han fyren på ryggen i flere minutter og spurte om han likte det?

Anonymkode: 1b391...022

Du lurer på om jeg sa det til han?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg lurer på om du er samme person som skrev det innlegget? 

Nei. Kan du svare på spørsmålet mitt i stedet? 

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Kan du svare på spørsmålet mitt i stedet? 

Hvilket spørsmål? Om jeg lurte på om du sa det til han? Nei det lurte jeg ikke på? Du skrev jo selv at du sa at han var skjønn og god. 

Istedenfor å ta det her synes jeg du skal snakke med ham. Fortelle ham at du setter stor pris på ham som venn, men at du forstår at kommentaren du kom med kunne tolkes som noe mer, og at det ikke var din mening, at du kun mente oppriktig og vennskapelig at han er en skjønn og god mann, som du setter pris på å ha som venn, og at du håper dere kan fortsette som venner også.

Anonymkode: 759c2...357

Jeg ville nok ikke sagt det slik. Jeg får lett mannlige venner. Min aller beste venn er en tidligere kollega. Jeg er så utrolig glad i han. Sa han var a brother from another mother. Han følte deg likt. Aldri vært noen romantikk der. Jeg kan ha sagt i fylla at jeg setter enormt pris på han og at å komme på jobb er gøy når han er der. 
Forstår jeg rett, han tror du sjekket han opp og syntes det var ubehagelig? Du får bare si det som det er. Jeg skjønner at du tolket det feil, jeg sa det på en klønete måte at jeg liker deg så godt. Du er blitt en venn jeg setter pris på. Du er hel ved, og det er alltid så gøy sammen med deg. 
Kanskje han også synes skjønn og god var litt nedlatende?

Uansett, om dere har hatt et godt vennskap før dette så tror jeg det er lett å rydde opp, du må bare ta initiativet. 
Gjøre det klart at det kun er vennskapelige følelser men at du setter vennskapet høyt. 

Anonymkode: 0b388...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...