Gå til innhold

Sover dere etter jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Elizabeth skrev (2 minutter siden):

Jeg kan, men da ødelegger jeg søvnen. Jeg har heller ikke disiplin nok til å våkne når jeg vet jeg ikke skal noe. 

Jeg klarer det ikke når jeg skal noe heller. Flere ganger når jeg har hatt barnefri så har vært så trøtt etter jobb at jeg sovnet foran tven klokken 18. Har hatt på vekkerklokke på så jeg skulle rekke å gjøre meg klar til ett standup shoe jeg hadde billetter til,men har vært så trøtt at jeg bare har slått av vekkerklokken å sovet helt til neste dag 🙈

Anonymkode: f2492...841

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det hadde vært noe.
Så kan barna lage middag, gjøre lekser og komme seg til og fra aktiviteter selv. Mens mamma hviler litt. 
Utenkelig og ikke nødvendig for en dame i sin beste alder (45).  

Anonymkode: 1621e...074

Ikke alle har småunger da.10 åringen klarer seg helt fint alene hvis jeg trenger en halvtime i sengen.

Anonymkode: f2492...841

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det hadde vært noe.
Så kan barna lage middag, gjøre lekser og komme seg til og fra aktiviteter selv. Mens mamma hviler litt. 
Utenkelig og ikke nødvendig for en dame i sin beste alder (45).  

Anonymkode: 1621e...074

Ja, det er faktisk noe. Har en som er på jobb eller trening, hjemme rundt seks, halv syv. Jeg slutter halv fire. Så ja, jeg slapper av litt, middag er kl syv, da er jeg våken og opplagt. Mye lettere å være til stede mentalt når jeg ikke er stuptrøtt. 

Anonymkode: 603de...48f

Nei. Jeg er trøtt når jeg kommer hjem fra jobb, men da prøver jeg å reise meg og gjøre noe fysisk istedenfor å gi etter for fristelsen til å legge meg ned. Jobbe litt i hagen, gå en tur, danse litt på stuegulvet osv. Trøttheten gir seg gjerne da. Så legger jeg meg heller litt tidligere. 

Anonymkode: c93e8...fc5

Nei. Men ikke fordi jeg ikke er sliten eller har lyst. Det er fordi det går i ett. Komme hjem, lage middag, levere 1 på trening, hjem, levere 2 på trening, hente 1 på trening, hjem, dusje, kveldsmat og legge 1, hente 2 på trening, dusje, kveldsmat legge meg. 2 ordnet seg selv mye heldigvis, men 1 får ikke det til. 

Anonymkode: bfe16...6d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...