Gå til innhold

Hils til alle dere jenter som har blitt hatet, ikke inkludert, baksnakket osv uten grunn

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt mobbet og hatet hele livet mitt av jenter/kvinner som har problemer med selvtilliten. Jeg er sikker på at vi er flere. Sitter å gråter her pga at jeg aldri får fred 🥺

Anonymkode: 14274...613

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har blitt mobbet og hatet hele livet mitt av jenter/kvinner som har problemer med selvtilliten. Jeg er sikker på at vi er flere. Sitter å gråter her pga at jeg aldri får fred 🥺

❤️

Anonymkode: 6c80d...e97

Så, til alle jenter da? Jeg tror ikke du finner en eneste jenter som aldri har opplevd å bli baksnakket uten grunn, hatet av minst én person og sannsynligvis utestengt fra noe. Det du skriver om i selve innlegget ditt er derimot mer alvorlig, men dersom du velger å ikke ta tak det og få bearbeidet det og kommet deg videre, taper du fortsatt hver dag. Du må få hjelp slik at du kan få det bedre! 

Anonymkode: 49b9c...8cb

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er vel strengt tatt deg som har problemer med selvtilliten her.

Anonymkode: 937ef...922

Folk er flink her inne og så ja. Og her kjenner man ikke folk en gang. Mange stygge mennesker som ønsker å trykke ned andre for å føle seg bedre selv.,

Anonymkode: e2dbe...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...