Gå til innhold

Er rasende her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ungdommen her har hatt siden skole start fått beskjed om å ordne seg bank id og få søkt om stipend. Jeg har ordnet alt med bank så det må bare lastes ned og gå på Lånekassen å søke. Fristen er 15 nov. Jeg er så si for dette kommer ikke til å bli gjort. Snakk om 2720 kr som er mye penger. Hva er rimelig straff??

Har lurt på om jeg skal ikke gi en krone frem til jeg har fått disse pengen. Droppe jul og bursdagsgave og eller ikke få penger til noe. Hører deres mening og hva dere ville gjort? 

Anonymkode: 5edae...904

Oppdragelse gone wrong. Nok en gang. Takk deg selv. Du er en elendig mor. 

Anonymkode: 46ff5...f13

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvem som skal ha pengene kommer jo an på hvilke avtaler som er gjort. Dette er et utstyrsstipend. Om foreldrene har lagt ut for utstyret ved skolestart og har avtalt at de skal ha pengene tilbake når stipendet kommer så er det jo foreldrene som skal ha pengene. Så langt ut på året regner jeg med at det meste av utstyret allerede er kjøpt inn. 

Anonymkode: 49d5d...248

Joda, men som forelder skal man vel sørge for barnets skolegang. Skal barna betale foreldre tilbake for materiell de trenger til å fullføre skolegangen? 
Kunne ikke falt meg inn å kreve penger av barna mine for noe sånt.Og i hvert fall ikke STRAFFE dem.

Anonymkode: 52bb4...d63

Eplet faller ikke langt fra stammen. Som mor, så sønn. Du er jo definisjonen på tafatt selv, det beste du vet er å klage på alt og alle mens du ligger i sengen. Han har lært av den beste! Tipper han har vært minst like sint på deg også. For eksempel for at du lå en hel uke i sengen og sutret i sommer, fremfor å bry deg om barnet ditt. 

Anonymkode: 4f623...972

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Eplet faller ikke langt fra stammen. Som mor, så sønn. Du er jo definisjonen på tafatt selv, det beste du vet er å klage på alt og alle mens du ligger i sengen. Han har lært av den beste! Tipper han har vært minst like sint på deg også. For eksempel for at du lå en hel uke i sengen og sutret i sommer, fremfor å bry deg om barnet ditt. 

Riktig. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tvert imot. 

Det er veldig få som innser at de er dårlige mennesker. Den kommentaren din fortalte mye mer om hvilket menneske du er enn all verdens forsikringer om det motsatte. 

Anonymkode: e89e5...208

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men det er alltid noen som bare må. Og tenker de selv er så mye bedre. 

Det skal ikke mye til å være bedre enn deg da. Mine barn har ingen grunn til å oppføre seg som ditt barn. De gjør som jeg ber dem om. Sikkert fordi jeg velger å sette dem foran meg selv.

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det skal ikke mye til å være bedre enn deg da. Mine barn har ingen grunn til å oppføre seg som ditt barn. De gjør som jeg ber dem om. Sikkert fordi jeg velger å sette dem foran meg selv.

Og hvordan vet du det og hva jeg gjør? 

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Får se hva som skjer her. Jeg kan faktisk ikke tvinge. Derfor frustrert og rådvill. 

Men kan ikke du bare søke på hans vegne da? Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Anonymkode: a2c8a...40c

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Får se hva som skjer her. Jeg kan faktisk ikke tvinge. Derfor frustrert og rådvill. 

Det er ikke vanlig at ungdom stritter i mot å få penger. Spesielt ikke når familien har en stram økonomi. Jeg tenker at dere bør sette dere ned sammen og snakke rolig om det. Hvorfor nekter han å søke om noe som tar så kort tid og som er viktig for familien? 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Og hvordan gjør man det da? 

Aldri gjort det selv, men er det ikke bare å legge inn personalia? Du kan jo både personnr og alt mulig om han?

Anonymkode: a2c8a...40c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, si det? GJERNE fordi alt du presenterer om deg selv er negativt. Stakkars barn. 

Jeg håper du får en god følelse av å si det du gjør. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg håper du får en god følelse av å si det du gjør. 

Forhåpentligvis får sønnen din en bedre av å behandle deg på samme måte som du har behandlet han i lang tid. ❤️

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke vanlig at ungdom stritter i mot å få penger. Spesielt ikke når familien har en stram økonomi. Jeg tenker at dere bør sette dere ned sammen og snakke rolig om det. Hvorfor nekter han å søke om noe som tar så kort tid og som er viktig for familien? 

Jeg skjønner ikke hvorfor. Gir ingen grunn. Bare senere ikke nå og diverse. Ja, dette er viktige penger. Nå er det sagt det skal gjøres før så håper det skjer. Kan ikke gjøre noe mer enn jeg har gjort.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Forhåpentligvis får sønnen din en bedre av å behandle deg på samme måte som du har behandlet han i lang tid. ❤️

Og hvordan har jeg behandlet han? 

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor går du inn for å si negative ting om meg? Og hvordan behandler jeg han? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...